آتش سوزی در پارچه فروشی - آتش سوزی یک فروشگاه پارچه در یک مجتمع تجاری در خیابان مولوی

آتش سوزی یک فروشگاه پارچه در یک مجتمع تجاری در خیابان مولوی

آتش سوزی یک فروشگاه پارچه در یک مجتمع تجاری

آتش سوزی یک فروشگاه پارچه در یک مجتمع تجاری در خیابان مولوی، با تلاش نیروهای عملیاتی سه ایستگاه آتش نشانی مهار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 و 67 به همراه گروه امداد و نجات 1 و خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15:45 روز گذشته به خیابان مولوی، حوالی خیابان رئیس عبدالهی رهسپار شدند.
به گفته امیر هاتفی معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، یک فروشگاه 12 متر مربعی مملو از انواع پارچه که در طبقه دوم یک مجتمع تجاری قرار داشت آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به فروشگاه های پارچه در مجاورت محل حادثه بود.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز مجتمع تجاری و ایمن سازی اطراف محل حادثه، با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به فروشگاه رساندند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

خوشبختانه  این آتش سوزی تلفات جانی نداشت اما جهت تامین خسارات مالی که از قبل توسط مالکان بیمه نامه آتش سوزی واحد های اداری و تجاری و انبار بیمه پارسیان خرید شده بود ، پرداخت خسارات مالی ایجاد شده قابل جبران خواهد بود .
شرکت گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان، بصورت شبانه روزی و آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی، آماده عقد قرارداد بیمه های آتش سوزی در واحد های اداری و تجاری و یا مسکونی و صنعتی می باشد.
بیمه آتش سوزی