بيمه نامه مسئوليت حرفه اي مدیر فنی داروخانه ها

بيمه نامه مسئوليت حرفه اي مدیر فنی داروخانه ها

 

بیمه مسئولیت حرفه ای مدیر فنی داروخانه 300x300 - بيمه نامه مسئوليت حرفه اي مدیر فنی داروخانه ها

برای خرید آنلاین بیمه نامه مسئولیت حرفه اي مدیر فنی داروخانه ها کلیک کنید

 

موضوع این بیمه نامه عبارت است از : عبارت است از بیمه مسئولیت حرفه ای بیمه گذار. بدین معنا که در صورت انجام کلیه تعهدات و وظایف از سوی بیمه گذار، چنانچه در اثر قصور و یا اشتباه حرفه ای بیمه گذار یا کارکنان تحت سرپرستی وی خسارتی به مصرف کنندگان داروهای پیچیده شده از سوی بیمه گذار وارد آید و بر اساس شرح وظایف مشخص شده از سوی وزارت بهداشت درمان در آیین نامه داروخانه ها بیمه گذار مسئول جبران آن شناخته شود بیمه گر بر اساس شرایط این بیمه نامه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود

  1. در هنگام اعلام خسارت ارائه تصوير برگ صلاحيت مسئول فني داروخانه الزامي است.
  2. مسئوليت بيمه گذار تنها در زمينه مسئوليت فني داروخانه تحت پوشش اين بيمه نامه مي باشد.
  3. بيمه گذار موظف است موارد مبهم در نسخ را با پزشك معالج مطرح و در صورت نياز اقلام تجويزي را با نظر پزشك معالج جايگزين نمايد .
  4. بيمه گذار موظف است از دخالت افراد غير مجاز در امور فني داروخانه پيشگيري نمايد.
  5. بيمه گذار موظف است در صورت تغيير محل فعاليت يا نشاني داروخانه مراتب را ظرف 24 ساعت به بيمه گر اعلام نمايد تا نسبت به صدور الحاقيه اقدام شود در غير اينصورت بيمه گر تعهدي ندارد.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه مسئولیت پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت ثبت خرید بیمه مسئولیت پارسیان در سایت این شرکت به آدرس www.gostareshins.com اقدام نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان و با هماهنگی قبلی تقدیم شما خواهد شد.