بیشترین پورسانت بیمه

بیشترین پورسانت بیمه

به منظور موفقیت در بازاریابی و دریافت بيشترين پورسانت بیمه ، شما باید اشتیاق برای کسب و کار و برندهای بیمه ای که پشتیبانی می کنید، داشته باشید. به عنوان یک مدافع برای برندتان باید از درستی تمام پیام های بازاریابی اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که چشم اندازتان به اشتراک گذاشته شده است.

بازاريابي يك وظيفه مديريتي است.بازاريابي بر رسيدن به اهداف مشتريان در كنار رسيدن به اهداف سازمان تأكيد دارد. نقش اصلی بیمه ایجاد تأمین و امنیتی میباشد که آثار روانی پشت سر خود دارد.

یکی از زیبایی های شغل فروش و بازاریابی به این است که هیچ سقف درآمدی ندارد. برخی از کارگزاران و نمایندگان بیمه  می ترسند و یا نمی خواهند بيشترين پورسانت بیمه را به بازاریاب بدهند! چه ایرادی دارد اگردر فروشنده توانمندی وجود داشته باشد،مبالغ بالایی بفروشد و سود خوبی نصیب ما کند و از سویی بيشترين پورسانت بیمه نامه را خود ببرد.

کار ویزیتوری و یا بازاریابی بیمه بسیار پرهزینه است، گاهی برای فروش و بازاریابی یک بیمه نیاز است که بازاریاب به شهری سفر کند و یا به شرکت مشتریان برود. و در هر صورت بسته به اینکه هزینه های احتمالی را کدام یک از طرفین (بازاریاب و شرکت) متحمل گردد پورسانت بازاریاب و فروش متغییر خواهد بود.

بعضی از بازاریابان به صورت نقد کار می کنند و برخی دیگر به صورت چک، بنابراین چنانچه بازاریابی شرکت را دچار چالش های چک و نقد و وصول آن نکند بيشترين پورسانت بیمه را دریافت می کند

در جهان تکنولوژی محور امروز، یک بازاریاب موفق باید بر روی لبه تیز فن آوری زندگی کند و با انواع بسترهای نرم افزاری آشنا باشد. داشتن دانش کاملی از استراتژی های بازاریابی تحت وب برای هر کارشناس بازاریابی رده بالا ضروری است.

بيشترين پورسانت بیمه در شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا به پازاریابان و کارشناسان فروش پرداخت می گردد.

عملیات بازاریابی و فروش در شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا کاملا غیر حضوری و از طریق سامانه ارتباط الکترونیک این شرکت به آدرس www.Gostareshins.net صورت می پذیرد.

بازاریابان و عاملین فروش این شرکت با شروع فعالیت توسط نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارند می توانند فرم پیشنهاد الکترونیکی مربوط به بیمه نامه مورد نظر را تکمیل وفرایند ثبت و صدور بیمه نامه را تا لحظه تحویل به بیمه گذار پیگیری نمایند.میزان حق بیمه و بدهی بیمه نامه های صادر شده در این سامانه قابل رویت می باشد به طوری که با پرداخت آن از حساب بازاریابان و کارشناسان فروش کسر وثبت می گردد.کارمزد بیمه نامه فروخته شده نیز بر مبنای اطلاعات ثبت شده در این سامانه قابل پرداخت می باشد.

شما نیز می توانید با تکمیل فرم درخواست بازاریابی و عاملیت فروش فعالیت حرفه ای خود را در خصوص بازاریابی و فروش انواع خدمات بیمه ای آغاز کنید.

 

برای درخواست عاملیت فروش کلیک کنید