بیمه آتیه کودکان

بیمه آتیه کودکان

با رشد فرزندان و گذشت سالها، هزینه های تحصیلی، ازدواج، مسکن و حتی سرمایه ای ؛ برای شغل آینده فرزندانمان افزایش یافته و تامین این مبالغ،  نیاز به سرمایه گذاری از امروز دارد. طرح های بیمه آتیه کودکان به شما این امکان را می دهد به صورت منظم و مستمر برای آینده مالی فرزند خود سرمایه گذاری کنید.

شما می توانید با طرح های بیمه آتیه کودکان از در آمد ماهیانه خود بخشی، که صرف هزینه های مختلف می شود را به این سرمایه گذاری اختصاص دهید و از مبالغ کوچک، صندوق مالی ارزشمندی را برای آینده فرزندان خود ایجاد نمائید.
با طرح  بیمه آتیه کودکان حق بیمه های پرداختی شما با اختصاص نرخ سود تضمینی در صندوق شما انباشته می شود. این اندوخته ، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و سرمایه گذاری قابل توجه و مطمئن را برای آینده مالی فرزندان شما فراهم می کند.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید آنلاین بیمه آتیه کودکان فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک کنید