بیمه ثالث ارزان

بیمه ثالث ارزان

قیمت بیمه ثالث پارسیان چگونه محاسبه می شود؟

همانطور که میدانیم قانون بیمه شخص ثالث اجباریست و بهمین دلیل تمامی رانندگان و صاحبان خودرو به دنبال یک شرکت بیمه مناسب هستند که سطح توانگری مالی خوبی برای پرداخت خسارتهای مالی وجانی داشته باشد. شرکت خدمات بیمه ای (گسترش فروش فردا) بعنوان نماینده حقوقی (بیمه پارسیان) تسهیلات وخدماتی متمایز برای ایشان در نظر گرفته تا با تعهدات خوب ومبلغ حق بیمه مناسب، خودروی خود را بیمه کنند و از خدمات آن استفاده نمایند.

2/5 درصد تخفیف ویژه جهت بیمه ثالث ارزان

مبنای محاسبه قیمت بیمه ثالث پارسیان این گونه ازخودروها براساس  تعداد سیلندر، نوع کاربری، و تخفیفات خودرو و سال ساخت آن درنظر گرفته میشود.

قیمت بیمه ثالث پارسیان سال 1396 بیمه پارسیان

قیمت ثالث - بیمه ثالث ارزان

سایت (گسترش فروش فردا) مکانی مناسب برای درخواست های بیمه ای شما می باشد که سعی کرده است محیطی امن و پویا، برای ارتباط بین شما و کارشناسان بیمه ای در سرتاسر ایران را فراهم کرده باشد. همچنین این شرکت موفق به راه اندازی (خرید آنلاین بیمه) شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

شما بازدید کننده گرامی می توانید جهت مشاهده و صدور (بیمه ثالث ارزان)، ابتدا نام محصول مورد نظر را جستجو و برای سفارش آن اقدام به خرید آنلاین نمایید تا بتوانید از خدمات غیر حضوری و تحویل رایگان بیمه نامه در محل بهره مند گردید

جهت درخواست خرید آنلاین و صدور (بیمه ثالث ارزان)، فقط با پر کردن فرم الکترونیکی در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، جهت مطابقت اطلاعات اولیه و صدور بیمه ثالث ارزان با شما تماس خواهند گرفت.

پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث کلیک کنید