بیمه مسئولیت آسانسور

بیمه مسئولیت آسانسور

بیمه مسئولیت آسانسور

در حال حاضر آسانسور در ساختمانهای مسکونی، اداری ، تجاری و.. از اجزاء اصلی ساختمان محسوب می گردد . از طرفی با توجه به اینکه مالکین و اعضاء هیئت مدیره این ساختمان ها قرارداری تحت عنوان قرارداد تعمیر و نگهداری با شرکت های متبوع تنظیم نموده و شرکت های مذکور سرویس های دوره ای منظم و ماهیانه بروی آسانسور انجام می دهند . ممکن است برخی از حوادث در اثر سهل انگاری در نگهداری آسانسور و یا استفاده نادرست از آن ، خسارات جانی را بر استفاده کننده گان از آسانسور وارد نماید . که در اینصورت مدیر و اعضاء هیئت مدیره ساختمان باید پاسخگوی حوادث رخ داده باشند.

مطابق قانون مدنی در صورتیکه ضرری از جانب شخصی و یا مسبب ایشان به دیگری وارد آید شخص مقصر حادثه باید عیناً ضرر وارد شده به زیان دیده را جبران نماید.  لذا با تهیه بیمه  مسئولیت آسانسور بسته به نوع کاربری آسانسور ( مسافربر ، بابر بر و باربری /نفر بر ) می توان در صورت بروز هرگونه حوادث اعم از فوت و نقص عضو ، هزینه های پزشکی و یا حوادث مالی از آن استفاده نمود.

در ارزیابی  ریسک و حق بیمه پرداختی جهت استعلام نرخ بیمه آسانسور مواردی همچون ؛ ظرفیت آسانسور ، تعداد طبقات توقف، سن آسانسور ، موتور و گیربکس مورد استفاده ، میزان هزینه پزشکی مورد درخواست  تاثیر گذار می باشد.

در بیمه مسئولیت آسانسور نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت این است که در صورت حمل بیش از ظرفیت هر یک از آسانسورها در زمان بروز خسارت ، مبلغ خسارت پرداختی تعدیل خواهد یافت.

شرکت  خدمات  بیمه ای  گسترش  فروش فردا  بیمه  مسئولیت و صدور بیمه نامه  را بصورت یکساله و  با حداکثر  تخفیفات و  نرخ  و  شرایط  رقابتی  به  بیمه  گذاران  ارائه   می نماید.

بیمه مسئولیت آسانسور

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه مسئولیت آسانسور شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست استعلام بیمه مسئولیت آسانسور فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و  کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت  پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

در شرکت های بیمه جهت دریافت استعلام نرخ بیمه مسئولیت آسانسور بایستی اطلاعاتی مانند تعداد ظرفتی هر آسانسور ( نفر بر یا باربر ) ، تعداد توقفات آسانسور ، میزان هزینه پزشکی درخواستی ، مدل و شماره سریال آسانسور و …. از شما سوال خواهد شد که پاسخ صحیح و دقیق به این گونه سوالات به اعلام نرخ و شرایط صحیح حق بیمه کمک خواهد نمود .

 

جهت دریافت بیمه مسئولیت آسانسور کلیک کنید