بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران استخر در قبال استفاده کنندگان

بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران استخر در قبال شناگران

 مسئولیت مدنی مدیران استخر در قبال شناگران 300x300 - بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران استخر در قبال استفاده کنندگان

برای خرید آنلاین بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران استخر کلیک کنید

 

در استخرهاي شنا استفاده كنندگان (شناگران) همواره با خطراتي روبرو هستند كه اين خطرات به دو بخش بشرح زير قابل تفكيك مي باشند.

  • غرق شدن شناگر بعلت عدم نظارت بر امر شنا از طرف ناجي غريق و يا عدم مهارت در فن شنا و يا عدم آگاهي از استفاده صحيح از استخر از طرف شناگر.
  • صدمات جسماني در اثر نقص تأسيسات و امكانات استخر مانند: نشت گاز، برق گرفتگي و مناسب نبودن پوشش محوطه بيروني استخر و …

در هر حال در اكثر مواردي كه حادثه اي ناگواري در استخر اتفاق مي افتد و منجر به فوت يا صدمه جسماني شناگر مي گردد طبق قانون، ناجي يا مديريت استخر و يا توأماً مسئول شناخته شده و ملزم به جبران خسارت (ديه) مي گردند. جهت ايجاد تأمين براي مسئوليت مدني مديريت استخر و ناجيان غريق بيمه نامه مذكور طراحي گرديده است و خاص هر استخر صادر مي گردد و مجموعه حوادث ناشي از مسئوليت مديريت و ناجيان و كاركنان استخر را بيمه نموده و نهايتاً خسارات جاني وارد به شناگران جبران مي گردد.

البته لازم به توضیح است در ابتدا تذکر داده شود که این موضوع صرفا منحصر به شناگران بوده و حوادثی که برای ناجیان، پرسنل اداری و هر دسته از افرادی که به نحوی کارمند یا کارگر مجموعه ورزشی می باشند تحت پوشش این بیمه نامه نمی باشد.

  • در صورتیکه بیمه گذار خواهان بیمه نمودن مسئولیت منجیان غریق علاوه بر مسئولیت خود می باشد با پرداخت حق بیمه اضافی این امر امکان پذیر می باشد
  • در صورت عدم حضور منجیان غریق در محوطه شتا (اطراف استخر) بیمه گر تعهدی در پرداخت خسارت ندارد
  • منجیان غریق ملزم به داشتن کارت معتبر مورد تایید فدراسیون نجات غریق می باشند در غیر اینصورت بیمه گر تعهدی در پرداخت خسارت ندارد.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه مسئولیت پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت ثبت خرید بیمه مسئولیت پارسیان در سایت این شرکت به آدرس www.gostareshins.com اقدام نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان و با هماهنگی قبلی تقدیم شما خواهد شد.

 

برای خرید آنلاین بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران استخر کلیک کنید