بیمه پارسیان سایپا

بیمه پارسیان سایپا

شرکت خودرو سازی سايپا با خرید بيمه نامه شخص ثالث و حوادث سرنشین بر روی خودرو های واگذار شده به مشتریان خود از بیمه پارسیان وهمچنین لزوم حفظ سوابق بیمه ای در یک شرکت بیمه باعث شده تا اکثر مصرف کنندگان محصولات این شرکت جهت تمید بیمه نامه به دنبال مراکزی تحت عنوان بیمه پارسیان سایپا باشند .همکاری بیمه پارسیان و شرکت خودرو سازی سایپا  در سالهای گذشته به حد قابل توجهی رشد داشته که این امر به واسطه همکاران ما درشرکت کارگزاری بیمه سایپا به بهترین شکل صورت پذیرفته است ولی با توجه به گستردگی دامنه متقاضیان تمدید بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین در سراسر کشور، شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان آماده پاسخگویی و تمدید خودرو های دارای بیمه پارسیان سایپا می باشد.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا و بیمه پارسیان،سایپا و خریداران محصولات آن شرکت خودروساز را در جهت دریافت خدماتی متفاوت همراهی می نماید

سایت گسترش فروش فردا مکانی مناسب برای درخواست های بیمه ای شما می باشد که سعی کرده است محیطی امن و پویا، برای ارتباط بین شما و کارشناسان بیمه ای در سرتاسر ایران را فراهم کرده باشد. همچنین این شرکت با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید آنلاین و صدور بیمه نامه با پر کردن فرم الکترونیکی در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، جهت مطابقت اطلاعات اولیه و صدور بیمه نامه با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک کنید