تمدید بیمه پارسیان

تمدید بیمه پارسیان

خدماتی متمایز  در  امور بیمه ای

بارها و بارها دیده شده تاریخ انقضاء بیمه نامه به دلایل مختلف فراموش شده و این موضوع باعث هزینه های جبران ناپذیری گردیده است شما می توانید با ثبت موعد تمدید بیمه نامه خود در طرح یادآور تمدید شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان احتمال فراموش شدن بیمه نامه خود را به حداقل برسانید.

روش های مختلفی جهت یادآوری تمدید در این طرح در نظر گرفته شده که شما می تواید با انتخاب تمامي یا یکی از آن روشها به صورت رایگان از یک هفته قبل از موعد انقضاء و هزینه های تمدید  مطلع شوید

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست تمدید آنلاین بیمه فقط با تکمیل فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

تمدید بیمه پارسیان در زمان مقرر از مزایای دیگر این مجموعه می باشد.

از ویژگیهای تمدید بیمه پارسیان تجمیع سوابق بیمه ای در این شرکت می باشد.

تمید بیمه پارسیان توسط کارشناسان متخصص شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا صورت می پذیرد.

این ویژگی تمدید بیمه پارسیان به صورت غیر حضوری انجام پذیرفتن آن می باشد.

کارکنان بخش تمدید بیمه پارسیان

مراحل تمدید بیمه پارسیان به شرح زیر می باشد

چگونه تمدید بیمه پارسیان را انجام دهیم

بهترین زمان برای تمدید بیمه پارسیان یک قبل از تاریخ انقضای آن بیمه نامه می باشد.

کارشناسان تمدید بیمه پارسیان و شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با تماس به موقع و قبل از انقضای بیمه نامه اقدام به تمدید بیمه نامه شما می نماید.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا  همگام با دانش روز اقدام به سفارش آنلاین و اینترنتی بیمه نامه در تمام شاخه های بیمه ای نموده است. سفارش اینترنتی،  سریع، آسان، و مطمئن بوده و بیمه گذاران محترم  می توانند بدون مراجعه حضوری و صرف وقت، اقدام به خرید بیمه نامه نمایند.

شما بیمه گذار محترم می توانید هم اکنون جهت تمدید بیمه پارسیان خود به یکی از سه روش زیر اقدام و بیمه نامه خود را در منزل یا محل کار به صورت رایگان دریافت نمایید

  • خرید آنلاین بیمه نامه
  • تماس با شماره تلفن 49783-021 
  • ارسال مدارک از طریق تلگرام به شماره تماس 09014236464