محافظت از سرمایه شما با بیمه آتش سوزی

محافظت از سرمایه شما با بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی 300x203 - محافظت از سرمایه شما با بیمه آتش سوزی

بدون شک بشر تمدن خود را به آتش مدیون است و در تمام ادوار تاریخ، آتش در دل تمدن بشری، و در داخل تک تک خانه ها و تمام کارگاهها حضور داشته است. امروزه هم در خانه های همه ما آتش وجود دارد و هرکدام از ما حتی در همین تهران، جاهایی را بعنوان مراکز صنعتی و غیره سراغ داریم که بتوان در آنها حجم های عظیمی از آتش های کنترل شده را هم یکجا مشاهده کرد. بطور کلی اگر از نمای ظاهری تهران همه مصالح و آدمها و جانداران و اجزای سازنده شهر را حذف کرده و فقط آتشها را باقی بگذاریم با فرشی از آتش به وسعت تهران بزرگ روبرو خواهیم شد که گاه ارتفاعی تا پلاسکو هم پیدا می کند. این آتشهای کوچک مانند گله ای از میلیونها گرگِ قلاده شده و بسته شده، در خانه های ما و سایر مراکز ما زندگی می کنند و تنها اگر یک روز گروهی از آنها موفق شوند قلاده ها را پاره کنند و با هم متحد شوند و برای فتح شهری مثل تهران دست بکار شوند، با وجود تمام امکانات آتش نشانی و کمکهای مردمی و امداد های بین المللی باز هم خسارت خود را آنچنان که باید خواهند زد.

حقیقت اینست که آتش ها خیلی بیشتر از آنکه فکر می کنیم به ما نزدیک هستند و اینکه به چشم ها دیده نمی شوند تنها به این دلیل است که هم در خانه ها و هم در مراکز دیگر، در شرایط کنترل شده نگهداری می شوند. بدون اغراق می توان گفت که در سراسر تهران بزرگ، هر سازه ای میتواند آتشی در درون خود داشته باشد و هر آپارتمانی چندین آتش در خود دارد و براحتی می توان ساعاتی را در شبانه روز سراغ کرد که در آن ساعتها تمام آتشهای پنهان شهر، روشن و در زبانه باشند. ساعاتی مثل ساعات اول شب که در آنها مجموع حرارت میلیونها آتشی که میلیونها شام را می پزند، بشکل وحشتناک و غیرقابل تصوری سنگین است.

شما هزينه بسياري را صرف خريد مايملك خود مي نماييد. حال سوال اينجاست كه اگر حادثه اي رخ دهد چگونه خسارت وارده را جبران مي كنيد. اقدامات بسياري مي توان براي افزايش ضريب امنيت انجام داد. با اين حال تجربه نشان داده است كه حتي استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات نيز ضامن امنيت كامل نبوده و نياز به تمهيداتي است كه در صورت وقوع حادثه آتش سوزي و بلاياي طبيعي، خسارت وارده به دارايي هاي شما جبران گردد. شركت بیمه پارسیان ، به شما اين اطمينان را مي دهد كه با ارائه پوشش هاي متنوع بیمه آتش سوزی، آرامش خاطر را براي شما به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالي، همراه شما و در كنار شما باشد.

بیرون بودن از ساختمانها و سازه های حاوی انواع آتش، برای دور بودن از آن کافی نیست. هر خودرویی که از کنارمان عبور می کند حاوی شکلی از آتش است. هر فردی که از کنارمان میگذرد ممکن است شکل بالقوه ای از آتش را در جیب داشته باشد. و این یعنی میلیونها استعداد بالقوه برای آتش سوزی و رها شدن گرگهای آتش در میان شهر.

چندی پیش خبر ناراحت کننده آتش سوزی ساختمان پلاسکو را در صدر اخبار داشتیم. زبانه های  آتش پلاسکو آنقدر بلند بود که خبر آتشش از میان انبوه خبرهای مهم و روزانه بالا زد و توجه همه مان را جلب کرد. اما در همین زمان کوتاه، بسیار آتش ها زبانه کشیدند و سوزاندند و اخبارشان در میان انبوه خبرها گم شد. هفته پیش در تئاتر شهر آتشی بلند شد که مهار شد و تلفات جانی نداشت. در باغ سپهسالار هم که این روزها شلوغ ترین روزهایش را در سال می گذراند، آتشی بپا شد و مهار شد و خساراتی زد. در یک مجتمع در غرب تهران سه طبقه در آتش سوخت. یک انبار کالا در بازار و مبلغی آتش های محلی در محله ها و خانه ها. در سطح کشور نیز انفجار بخاری جان کارگر مرغداری را در «ماکو» گرفت، یک کارگر بر اثر آتش سوزی ساختمان ۱۷ طبقه در مشهد جان باخت، مرگ یک کارگر بر اثر آتش سوزی کارگاه رنگرزی مبلمان در تبریز، کشته و مجروح شدن سه کارگر «فروز گاز» ساوه بر اثر وقوع انفجار و…

از دست رفتن جان انسان و یا از دست دادن سلامتی انسان، همیشه تاثر برانگیز است و شاید به همین دلیل است که اغلب در خبرهای مربوط به آتش سوزیها می بینیم که گفته می شود: خوشبختانه تلفات جانی نداشت، و یا بعضا کم بودن تعداد از دست رفتگان جای شکر قلمداد می شود.

اما مرگ انسانها بیشترین خسارتی نیست که گرگهای آتش می توانند بزنند. چیزی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، خسارات های مالی است. هنگام  آتش سوزی جان انسانها در خطر قرار می گیرد و این باعث می شود تا خسارات مالی که اینک در تقابل با جان انسانها قرار گرفته اند، موقتا به چشم نیایند و در شرایط بحران اولیه مورد توجه قرار نگیرند و همانطور که گفته شد حتی بعنوان محلی برای شُکر قرار گیرند و این خسارات، بعنوان معامله ای برای باز یافتن عزیزانی که در خطر بوده اند تلقی شوند.

تجربه نشان داده که بی توجهی به خسارات مالی، بعد از طی شدن بحران اولیه حادثه و بعد از گذشت مدتی کم کم پایان می گیرد و سپس آنگاه روبرو شدن با سقوط و ورشکستگی، و از دست دادن تدریجی عزیزان بدلیل ناتوانی بعد از سقوط، و از دست رفتن جایگاه و اعتبار اجتماعی، خود مرگی دیگر است که در پی آن خواهد آمد. مرگ وحشتناکی که انسان در هر لحظه اش زنده است و مرگ خود را لمس میکند.

بنظر می رسد برای بدست آوردن احساس امنیت در مقابل این عامل بالقوه ویرانی، بیمه آتش سوزی حداقل کاریست که می توان انجام داد. به هرحال این اطمینان را می دهد که درصورت نابودی اموالمان در هجوم گرگهای آتش، آنها جبران خواهند شد و درصورت از دست رفتن جانمان، بازماندگانمان تامین خواهند بود.

شركت بيمه پارسيان به منظور تامين آسايش و آرامش خيال شما هموطن عزيز، اقدام به ارائه انواع بیمه نامه های آتش سوزی براي واحدهاي مسكوني (اعم از واحدها و مجتمع هاي مسكوني)، واحدهاي صنعتي، تجاري، اداري، كارگاه و انبارها نموده كه طي آن خطر آتش سوزي و حوادث و بلاياي طبيعي را تحت پوشش قرار مي دهد. همچنين بيمه پارسيان با ارائه بيمه نامه مسئوليت مدني در قبال همسايگان، مسئوليت شما در قبال همسايگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش ، بيمه مي نمايد.

بیمه آتش سوزی خوب است، چون مارا در مقابل خسارات آتش قوی می کند. اما نه آتشی که بیفروزیم.  فقط آتشی که خود بسوی ما آمده باشد.

بیمه پارسیان با بهره گیری از فن آوری اطلاعات، دارای بخش خرید آنلاین بیمه  است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شرکت های مختلف بیمه ای مانند بیمه سامان، بیمه پارسیان ، بیمه کوثر، بیمه کارآفرین، بیمه ملت، بیمه ما، بیمه پاسارگاد، بیمه نوین، بیمه دی و بیمه رازی نیز موفق به اینکار شده اند، که لازم است شرایط بیمه نامه به صورت کامل مطالعه شود.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه آتش سوزی چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۴۹۷۸۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه اینجا را کلیک کنید.