نمایندگی بیمه

نمایندگی بیمه

شرکت خدماتی بیمه ای گسترش فروش فردا نمایندگی بیمه پارسیان با ایجاد شبکه فروش مویرگی و با بکارگیری کارشناسان متخصص در خصوص مشاوره و صدور بیمه نامه بصورت آنلاین  و غیرحضوری فعالیت می نماید.

این شرکت در چند سال گذشته از جمله مهمترین نمایندگی بیمه پارسیان بوده و توانسته سهم زیادی از فروش صنعت بیمه را به خود اختصاص دهد و این نمایندگی بیمه پارسیان از انتهای سال 1393 فعالیت خود را در خصوص فروش آنلاین و راه اندازی استارت آپ عرضه خدمات بیمه آغاز نموده است و تاکنون با اراِئه خدمات به بیش از هزاران نفر از هموطنان گرامی تجربیات خود را در این خصوص کامل نماید و حال که تجربه و تخصص لازم را در این خصوص کسب نموده مفتخر است تا خدمات آنلاین بیمه ای را بدون واسطه اینترنتی بصورت مستقیم از طریق واحد صدور و با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح عرض نماید.

یا دآور می گردد عرضه خدمات آنلاین توسط نمایندگی بیمه پارسیان و مستقیم از طریق واحد صدور و بدون واسطه صورت می پذیرد که این موجب دریافت خدمات مطلوب حتی در زمان وقوع خسارت احتمالی خواهد گردید. این نمایندگی اصالت بیمه و کمترین نرخ حق بیمه و تحویل بموقع و رایگان در سراسر کشور را برای شما مشتریان محترم تضمین می نماید.

کارشناسان شرکت گسترش شما را برای انتخاب پوشش بیمه ای همراهی می کنند فقط کافی است در اسرع وقت به کارشناسان این شرکت به آدرس www.Gostareshins.com   و یا تماس با شماره تلفن 02149783 تماس حاصل فرمائید.

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک کنید