چرا بیمه درمان تکمیلی

چرا بیمه درمان تکمیلی؟

 

بیمه درمان 300x199 - چرا بیمه درمان تکمیلی

ارزشمندترين دارايي هر انسان سلامتي جسم و جان او است. اما هيچ تضميني مبني بر تامين سلامت انسان در آينده وجود ندارد. سالیانه افراد بسیاری در کشور به دلیل مشکلات و بیماری های جسمانی روانه مراکز درمانی می شوند که اغلب با هزینه های سرسام آور پزشکی مواجه می شوند، هزینه هایی که در مراکز درمانی خصوصی به مراتب بیشتر از مراکز دولتی بوده و نیازمند پشتوانه مالی مناسبی از طرف بیماران می باشد.

از آنجائيكه افزايش روز افزون هزينه هاي درمان همواره يکي از نگراني هاي جدي افراد بوده، لذا جهت آمادگي انسانها در مواجهه با مشكلات اقتصادي كه در اثر بيماري هاي گوناگون اتفاق مي افتد مي بایست تدابير مناسبي در نظر گرفت. يكي از اين راه‌ها تامين پوشش بيمه درمان تکمیلی می باشد. با توجه به عدم پرداخت هزینه های درمانی به صورت کامل توسط بیمه های پایه همچون تامین اجتماعی و … بیش از پیش وجود یک بیمه گر دوم یعنی بيمه درمان تکمیلی جهت تکمیل و پرداخت سایر هزینه های درمانی خارج از تعهد بیمه گران پایه، احساس می گردد.

از این رو شرکت های بیمه ای از جمله بیمه پارسیان وظیفه پرداخت مابقی هزینه های خارج از تعهد بیمه های پایه را  به عهده داشته و با توجه به نیاز مردم، اقدام به ارائه این بیمه نامه ها با تعهدات و تعرفه های مناسب در قالب پکیج های مناسب می نمایند.

به هنگام بروز بيماري، نگراني از دست دادن سلامت بيمار به اندازه كافي براي خود بيمار و اطرافيان وي آزار دهنده است از طرف ديگر تامين هزينه‌هاي بستري و اعمال جراحي در بيمارستان‌ها، فشار مالي فراواني را به آنان وارد مي‌نمايد.

شركت های بيمه ضمن آگاهي از نگراني بيمه شدگان با ارائه پوشش بيمه درمان تکمیلی تلاش نموده اند تا حداقل، دغدغه هزينه هاي درمان را از دوش بيماران و خانواده هاي ايشان بردارند.

ایجاد شرایط سلامتي كاركنان و خانواده‌هاي آنان و نيز تامين آرامش ايشان در هنگام بروز بيماري، موضوعي است كه هر سازمان آن را بر خود واجب مي‌داند. بر همين مبنا است كه سازمان‌ها تلاش مي‌كنند با تامين پوشش‌هاي درماني براي كاركنان خود، آرامش خاطر را براي آنان فراهم سازند.

بيمه پارسيان ضمن آرزوي زندگي توام با سلامتي و به‌دور از بيماري‌ها و حوادث، با فراهم‌سازي پوشش‌هاي بیمه درمان تكميلي براي كاركنان موسسات و سازمان‌ها در سراسر كشور، بر اين اميد است كه بتواند آرامش را در لحظه‌هاي دشوار بيماري به آنان و خانواده‌هايشان هديه نمايد.

بیمه پارسیان با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه درمان تکمیلی چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه درمان تکمیلی را ارائه دهند تا با خیال راحت آن را تهیه کنند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۴۹۷۸۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه درمان تکمیلی گروهی اینجا را کلیک کنید.