26 - بیمه باربری داخلی

بیمه باربری داخلی

بیمه باربری داخلی

حمل و نقل کالاها یکی از اجزای لاینفک هر فعالیت تجاری، بازرگانی یا تولیدی می‌باشد. اما آنچه در این میان شایان توجه خواهد بود آن است که حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و با وجود پیشرفت‌های گسترده دانش و فناوری و توسعه زیرساختهای حمل و نقل، همواره احتمال بروز مخاطرات برای محموله های کالای شما وجود دارد. آن چه آرامش را در لحظه‌های بروز خطر برای شما به ارمغان می‌آورد، برخورداری از یک بیمه باربری (حمل و نقل کالا) با پوشش‌های مناسب می‌باشد.

بیمه باربری از قدیمی‌ترین انواع بیمه‌نامه‌هاست که به موجب آن، شرکت بیمه در مقابل مبلغی که از شما دریافت می‌کند متعهد می‌شود، چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف شده و یا دچار خسارت گردد، زیان وارده را جبران نماید.
در همین راستا شرکت بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌های باربری تلاش دارد تا امنیت سرمایه شما را در برابر مخاطرات محتمل و غیرقابل پیش‌بینی فراهم آورد. هدف ما فراهم آوردن خدمات هر چه سریعتر و مطلوبتر برای مشتریان گرامی است.

اگر چه امروزه با پیشرفت جوامع بشری از شدت برخی ریسک ها در جریان حمل و نقل کاسته شده است اما افزایش حجم حمل و نقل محصولات مختلف ریسک های بسیاری را به بار آورده است. شرکت بیمه پارسیان با ارائه بیمه های باربری تلاش دارد تا امنیت سرمایه شما را در برابر ریسک های محتمل و غیر قابل پیش بینی فراهم آورد. هدف ما فراهم آوردن خدمات هرچه سریعتر و مطلوبتر برای مشتریان گرامی است.

انواع بیمه‌های باربری، مخاطرات مربوط به حمل و نقل کالا از مبادی مختلف به سرتاسر جهان از طریق دریا، خشکی (زمینی)، هوایی و یا ترکیبی از این مسیرها را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه‌نامه‌های باربری می‌تواند برای کالاهای وارداتی، صادراتی، ترانزیت و یا حمل داخلی قابل استفاده باشد و بر حسب نوع کالا و حساسیت آنها در مقابل خطرات گوناگون پوشش‌های بیمه‌ای مناسب ارائه می‌گردد

بیمه باربری به ۴ دسته ترانزیت، داخلی ، وارداتی و صادراتی تقسیم می شود