بیمه مسئولیت مدنی مدیران

بیمه مسئولیت مدنی مدیران

بيمه مسئوليت مدنی مديران

مدير عبارت از کسي است که داراي زير مجموعه بوده و علاوه بر خود، مسئول کار ديگران نيز مي باشد. بنابراين مدير تنها مدير عامل يک سازمان گسترده و رئيس يک اداره اتلاق نمي شود. بلکه مسئول يک شرکت يا اداره کوچک، سرپرست يک کارگاه و مسئول يک بخش و يا يک قسمت و گروه نيز، خود مدير بشمارمي رود و وظيفه مديريت را بردوش مي کشد.

مسئوليت يعني تعهد در قبال ديگران

در بيمه مسئوليت مدنی مديران آنچه بيمه شدني است خارج از اراده شخص بوده و قانون بر وي تحميل مي نمايد و تابع خواست و اراده او نيست و در واقع زماني به بار مي يابد كه زيان فردي در بين باشد كه جزء پوشش بيمه مسئوليت مدني قرارمي گيرد.

بطور مثال مسئوليت افرادي كه در مراكز آموزشي مشغول به كار يا تحصيل هستند، بر عهده مديران اين مراكز مي‌باشد. بيمه مسئوليت مدنی مديران مراکز آموزشی به منظور پوشش خسارت‌هاي جاني احتمالي براي افراد در مراکز آموزشي صادر مي‌شود. از اين رو در صورتي که براي يکي از افراد در زمان حضور در مرکز آموزشي اتفاقي رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده مديران مراکز مي‌باشد.

منظور از افراد و ديگران هر شخص به غير از خود فرد مي باشد مانند كاركنان وي ، مراجعه كنندگان ، استفاده كنندگان از خدمات ، همسايگان ، مشتريان و …

تنوع بيمه هاي مسئوليت به تعداد کل مشاغل مديران موجود در سطح جامعه متنوع ميباشد، شايد کمتر کسي بداند مدير يک مدرسه يا هيئت مديره يک پاساژ يا هيئت مديره يک ساختمان مسکوني يا مدير يک ورزشگاه در مقابل کارآموزان و مراجعين و پرسنل مسئول باشند و چنانچه آسيب مالي و يا جاني به هر يک از افراد استفاده کننده از اين امکانات وارد شود مدير اين مجموعه ها بايد پاسخگو بوده و خسارت مالي و جاني (1-فوت 2- نقص عضو 3- هزينه پزشكي )احتمالي به عهده ايشان خواهد بود .از اينرو لزوم داشتن پوشش بيمه هاي مسئوليت مدنی مديران هر روز بيشتر از روز قبل احساس ميشود. مسئوليت کارفرمايان در مقابل کارکنان ، مسئوليت مدير ساختمان و يا حتي پرسنل اداراتي که با کم خطرترين ادوات اداری سر و کار دارند ، و  در معرض خطر می باشند ،  مسئوليت آن بعهده کارفرما يا مدير مجموعه می باشد.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با ارائه طیف وسیعی از بیمه مسئولیت مدنی مدیران و با شعار دنیا دنیا زندگی ، پیشرو در جهت ارائه خدمات بیمه ای به هر یک از مدیران محترم مختلف اعم از : مراکز تفریحی ، سازمان ها ، مجتمع های اداری و تجاری و مسکونی ، اردو و تورهای گردشگری و…..  می باشد.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید آنلاین بیمه مسئولیت مدنی مدیران فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت  پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید بیمه مسئولیت مدنی مدیران کلیک کنید