نمایشگاه بیمه - حضور شرکت گسترش فروش فردا درنمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه

حضور شرکت گسترش فروش فردا درنمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه 1396

نمایشگاه «بورس، بانک، بیمه» عرصه ای است که در آن دست اندرکاران و مدیران موسسات بیمه ، بورس و بانکها، فرصتی برای به نمایش درآوردن دستاوردهایشان در یک سال گذشته بدست میآورند، و تجربه های جدید خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. میتوان اینگونه گفت که جایگاهی شایسته تر از این نمایشگاه برای عرضه آخرین پیشرفتهای محصولات قابل اریه  وجود  ندارد.
بیست و ششم تا بیست و نهم فروردین ماه، دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار میشود. شرکت «گسترش فروش فردا» نماینده حقوقی شرکت بیمه پارسیان  در این نمایشگاه با سه هدف شرکت می نماید:
نخست معرفی خدمات جدید خود با عنوان «اینترنت بیمه» است. این شیوه به زبان ساده، اقدام به صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری و آنلاین  است . برای انجام این امر بیمه گذار بایستی  با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gostareshins.com فرم الکترونیکی مربوط به رشته بیمه درخواستی را بطور کامل تکمیل و ارسال نماید. با انجام این امر چرخه کاری این فرم توسط کارشناسان صدور پیگیری و پس از صدور بیمه نامه در حداقل زمان ممکن در محل مورد نظر بیمه گذار بصورت رایگان تحویل خواهد شد .
مزایای این طرح :
1-کاهش اتلاف وقت در زمان صدور بیمه نامه
2-عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی های بیمه
3-ارسال رایگان بیمه نامه در محل مورد نظر بیمه گذار
4-خرید بیمه نامه بصورت خرید سبز و کمک به حفظ محیط زیست
5-حفظ اطلاعات بیمه گذار در سیستم یکپارچه
هدف بعدی شرکت «گسترش فروش فردا» از شرکت در این نمایشگاه، جذب «عاملین فروش» می باشد. عاملین فروش، بعد از طی دوره های  آموزشی و اثبات توانایی های خود مطابق با معیارهای مشخص شرکت، اقدام به جذب افراد شاغل و غیر شاغل که تمایل به همکاری در صنعت بیمه را دارند خواهند نمود . هدف غایی شرکت جذب افرادی است توانمند و دارای پرتفوی بالقوه بیمه ای ، که توسط همان عاملین فروش مدیریت و به نتیجه نهایی خواهند رسید .
این شرکت امیدوار است که طبق بررسی های کارشناسی شده در گذشته ، توسط این روش بخش عظیمی از متقاضیان صنعت بیمه را جذب و روانه بازار بیکران صنعت بیمه نماید .
سومین هدف از شرکت در این نمایشگاه، آشنایی و معرفی خدمات و محصولات بیمه ای به موسسات ، شرکتها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی می باشد .
امید است که با شرکت در دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه بتوانیم بیشتر از گذشته به  اهداف خود نزدیکتر شویم