خريد بيمه نامه اينترنتي

خريد بيمه نامه اينترنتي

خرید بیمه نامه اینترنتی 

امروزه بر  اساس تحقیقات گسترده ای که در زمینه فروش و خرید بیمه نامه اینترنتی صورت پذیرفته ، نشان دهنده آن است که تمامی شرکت های بیمه تمایل به تغییر حالت از روش صدور بیمه نامه بصورت سنتی به روش خرید بیمه نامه اینترنتی را دارند.

خرید بیمه نامه اینترنتی به معنای عام تلفیق کاربرد اینترنت و فن آوری اطلاعات  (IT) در کنار دانش بیمه اطلاق می گردد و در معنای خاص خرید بیمه نامه اینترنتی را می توان به عنوان تأمین یک پوشش بیمه ای از طریق بیمه نامه  که به طور برخط (Online) در خواست پیشنهاد ، مذاکره و قرارداد آن منعقد می گردد.

در روش خرید بیمه نامه اینترنتی هر کاربر می تواند بدون محدودیت زمان ، حتی خارج از ساعت اداری  و بدون عدم نیاز حضور در شرکت های بیمه و یا واسطه های بیمه ای، درخواست خودر را مبنی بر تمدید بیمه نامه ثبت نماید زیرا بسیاری از دارندگان انواع بیمه نامه در بعضی از مواقع که مجبور به مسافرت می شوند به واسطه انقضاء زمان بیمه نامه ، نیاز دارند حتما در همان روز و تا قبل از ساعت 24 نسبت به تمدید بیمه نامه خود اقدام نمایند.

آنچه که اثرات خرید بیمه نامه اینترنتی در کارایی مورد قبول قرار گرفته است عبارتند از :

  • بدون نیاز به اتلاف وقت و رفت و آمدهای اضافه
  • بدون نیاز به همراهی دیگران و یا کمک در تصمیم
  • قیمت های خالص بیمه ای
  • خرید بیمه نامه اینترنتی و دریافت مشاور بیمه ای به نسبت روش های سنتی

اهداف شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا جهت خرید بیمه نامه اینترنتی

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید بیمه نامه اینترنتی شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید بیمه نامه اینترنتی فقط با تکمیل کردن فرم الکترونیکی سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی ، با شما تماس خواهند گرفت و جهت کارشناسی به درب منزل یا محل کار شما مراجعه خواهند نمود و پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید آنلاین بیمه کلیک کنید