سوالات متداول بیمه درمان مسافرتی

پرسش و پاسخ عمومی

بیمه مسافرتی یا مسافران خارج از کشور، بیمه ای است که برای افرادی که راهی سفر به خارج از کشور می باشند، کاربرد دارد.

هزینه ای که بیمه شده در مقابل تعهدات بیمه‌ گر می‌پردازد و انجام تعهدات بیمه‌ گر منوط به پرداخت حق‌بیمه به نحوی که در قرارداد بیمه ‌نامه توافق شده، می‌باشد.

در زمان بروز خسارت ، بخشی از هزینه هایی که توسط بیمه شده پرداخت می‌گردد.

فرد بیمه شده در واقع همان بیمه گذار است و به هر فرد ساکن و یا مقیم کشور ایران که کمتر از 80سال سن داشته و تحت پوشش بیمه نامه معتبر مسافرتی صادره از طرف شرکت بیمه گر باشد، گفته میشود.

بخاطر امنیت در سفر و بالا بودن هزینه های درمانی خارج از کشور

در صورتی که پاسخ سوال خود را دریافت نکردید با شماره 02149783 به صورت مستقیم با کارشناسان متخصص تماس بگیرید

پرسش و پاسخ اختصاصی

شرکت امدادرسان شامل دفاتر و واحدهاي کمک رسان در خارج از کشور مي باشد که مي بايست مطابق با شرايط عمومي اين بيمه نامه به بيمه شدگان خدمات ارائه نمايند و مشخصات و شماره تماس آن در بيمه نامه درج شده است.

جبران هزینه های پزشکی و غیر پزشکی و ارائه سایر خدمات طبق شرایط مندرج در بیمه ‌نامه.

تاریخ اعتبار بیمه نامه مندرج در قرارداد بیمه نامه مسافرتی ، مدت پوشش این بیمه نامه را مشخص می­نماید.

خیر این بیمه نامه ها تمدید ندارند و بيمه شده باید هنگام خرید بیمه نامه در ایران باشد .

حداکثر پوشش برای هر نفر به صورت متوالی ۹۲ روز می باشد و هیچ شرکت بیمه ای به صورت متداول پوشش بیش از ۳ ماه ندارد.
(نکته: بیمه نامه به مدت یکسال(365 روز) صادر میشود، اما بعد از 92 روز، فرد باید ورود و خروج داشته باشد تا 92 روز بعدی تحت پوشش قرار گیرد)

خیر سفر با هر وسيله نقليه تحت پوشش می باشد زیرا پوشش در این بیمه نامه ها به وسيله نقليه ارتباطی ندارد و از زمان ورود به محدوده جغرافیایی تا زمان خروج از آن است .

بله،در صورت انصراف بيمه شده از سفر ، بيمه نامه قابل ابطال بوده و حق بيمه با کسر 20.000
ريال قابل برگشت مي باشد.

قیمت بیمه مسافرتی با توجه به شرایط و پوشش های آن، سن مسافر، کشور مورد نظر و نیز مدت سفر تعیین می شود.

سراسر جهان به جز ایران و کشورهای درگیر جنگ داخلی یا خارجی

 

بله، برای استفاده از بیمه نامه مسافرتی، حتماً باید به هنگام خروج از کشور مهر خروج از کشور در پاسپورت مسافر درج شود. به همین دلیل مبدأ سفر باید ایران باشد. مسافری که بیمه نامه مسافرتی خریداری کرده، نمی تواند برای شروع سفر کشور دیگری را بعنوان مبدأ سفر انتخاب کند.

پر کردن فرم خرید آنلاین بیمه مسافرتی طبق مشخصات پاسپورت یا تماس با کارشناس 02149783 داخلی 211

در شرایط عادی، خرید بیمه نامه مسافرتی جز برای گرفتن ویزا اختیاری است.داشتن بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا از سفارت خانه کشورها الزامی است. بخصوص کشورهای عضو شینگن.در صورتیکه مسافر ویزای چند ساله داشته باشد و یا اقامت کشوری را دارد، خرید بیمه مسافرتی برای سفر به خارج از کشور الزامی نیست.

بیمه نامه انفرادی (Single) برای یکبار خروج از کشور می باشد و پس از خروج از کشور و انقضای مدت زمان بیمه نامه، منقضی می گردد.
بیمه نامه گروهی(Multiple) برای چند بار خروج از کشور می باشد و از زمان اولین خروج از کشور مدت زمان بیمه نامه مورد محاسبه قرار می گیرد.

خیر، بیمه نامه مسافرتی قابل تمدید نیست و مدت اعتبار آن از تاریخ خروج از کشور به مدت خریداری شده می باشد. بیمه نامه مسافرتی در صورت اتمام زمان خریداری شده باطل می شود و مسافر می بایست مجدداً بیمه نامه مورد نظر را خریداری کند.

بله، با ابطال بیمه نامه خریداری شده و صدور بیمه نامه جدید قابل تغییر است
(قبل از سفر و با به همراه داشتن درخواست کتبی و بیمه نامه و پاسپورت، مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی بیمه).

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه مسافرتی پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت ثبت خرید بیمه مسافرتی پارسیان در سایت این شرکت به آدرس www.gostareshins.com اقدام نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان و با هماهنگی قبلی تقدیم شما خواهد شد.