صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری

صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری

طبیعت انسان ایجاب میکند که در هر قدم از زندگی استقبال گر آن چیزی باشد که به ما یا به زندگی ما منفعتی ببخشد. استقبال کردن از چیزی که منافعی ندارد دشوار است و استقبال از چیزی که منافع آنی ندارد و دارای هزینه هم می باشد و احتمالا روزی در آینده، شاید جوابگوی هزینه خود باشد، بسیار دشوارتر است.

کارشناسان علم فروش، به این نتیجه رسیده اند که هرگاه بخواهیم کسی را ترغیب به خرید کالا یا خدماتی کنیم که استفاده آنی و قابل دیدن نداشته باشد، تکرار اینکه این کالا یا خدمات تا چه حد میتواند در آینده زندگی او موثر باشد، کمترین تاثیر را در جلب تمایل او خواهد داشت. زیرا هر کسی، به تامین نیاز فردای خود اندیشیده و راهی برای آن دارد و هیچکس دیگران را در زندگی خود آنقدر محرم نمی داند که برنامه ریزی آینده خود را بدست آنان بسپارد. اما بهترین کار برای ایجاد حس رضایت در این گروه از مشتریان، اینست که مراحل کار را آنچنان راحت کنیم و راحت پیش ببریم که شخص بتواند خرید و صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری را در اسرع وقت انجام دهد. زیرا به هرحال هر کس بخوبی می داند که انتخاب، و عقد قرارداد با هرکدام از شرکت های بیمه، نشان از دوراندیشی و واقع گرایی است.

فرآیندی مثل صدور بیمه نامه، ممکن است عاملی جذاب برای بیمه گذاران نباشد ولی در نهایت با این خرید، شما  احتمال از دست دادن قسمتی یا تمام دارایی یا سلامتی تان را که ممکن است در نتیجه اتفاقات پیش بینی نشده پیش آید، مورد حمایت یک شرکت بیمه ای قرار داده اید.

این نوع خرید، البته نتیجه آنی ندارد، و تنها حسی از رضایت و امنیت در وجود شما بوجود خواهد آورد و باید این اعتماد، از همان اولین لحظه به وجود آید.

این اعتماد توسط کادر فروش، سوابق کاری، سرمایه یک شرکت و از همه مهمتر برخورد عوامل صدور بیمه نامه در بخش شبکه فروش ایجاد خواهد گردید

بیمه پارسیان  در جهت اجرای عملی اعتماد سازی و تکریم و ارزش گذاری به مشتریان، تا حد امکان نیاز به رفت و آمد های اداری و بوروکراسی اضافی رامحدود کرده و با استفاده از طرح صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری در این مسیر تا حد قابل توجهی پیشرفت داشته است.

بسیاری از شرکت های بیمه پارسیان اقدام به صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری، به صورت تلفنی و خرید آنلاین نموده است و بیمه گذاران محترم می توانند با استفاده از شبکه های اجتماعی و یا فکس و ایمیل، تصویر مدارک مربوطه را ارسال و جهت صدور بیمه نامه خود اقدام نمایند.

 هم چنین می توانند با استفاده از تکمیل فرم الکترونیکی خرید آنلاین بیمه  بدون اینکه از جای خود حرکتی کرده باشند، اقدام به صدور بیمه نامه خود نمایند. بیمه پارسیان موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه نامه چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بیمه بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند تا با خیال راحت آن را تهیه کنند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 49783-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه اینجا را کلیک کنید