قوانین و مقررات

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا

کلیه فعالیت های شرکت خدمات بیمه ای گسترش قروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان بر اساس قوانین و مقررات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
برای بهره گیری از سامانه توصیه می شود از مرورگرهای مطمئن و به روز (مانند:گوگل کروم و فایرفاکس) استفاده کنید.
در صورتی که از طریق بستر‌هایی مانند VPN در حال مشاهده سامانه هستید و قصد پرداخت وجه به صورت آنلاین را دارید، خواهشمند است به منظور جلوگیری از اختلال‌های احتمالی در طول عملیات پرداخت و همچنین حفظ امنیت اطلاعات خود، پیش از اقدام به انجام تراکنش پرداخت آنلاین، ارتباط خود را از اینگونه بستر‌ها قطع فرمایید.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر( بیمه گذار) به شخصی گفته می‌شود که با درج اطلاعات فردی خود در فرم پیشنهاد الکترونیکی ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده دیگر ازسایت گسترش فروش فردا اقدام نماید.
همچنین از آنجا که گسترش فروش یک وب‌ سایت فروش آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک ، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گسترش فروش استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گسترش فروش ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گسترش فروش به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در فرم های پیشنهاد خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد گسترش فروش برای اعضای وب سایت، ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه گسترش فروش را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که شماره تلفن 02149783   تنها شماره‌‌ ای است که گسترش قروش از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان گسترش فروش، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام گسترش قروش است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info[@]gostareshins.com اطلاع دهید. همچنین این شماره‌‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه گسترش فروش را به اطلاع کاربران می‌رساند و امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود دارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

گسترش فروش به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
گسترش فروش متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت گسترش فروش ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. گسترش فروش به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت گسترش فروش به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. گسترش فروش همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.
– کاربران باید هنگام سفارش بیمه نامه مورد نظر خود، فرم پیشنهاد را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت بیمه نامه باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق دایره تحویل محدوده شهر تهران ارسال می‌شوند و مبلغ آنها کمتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، گسترش قروش هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

گسترش فروش خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.