لزوم تهیه بیمه اجباری شخص ثالث و بیمه بدنه

لزوم تهیه بیمه اجباری شخص ثالث و بیمه بدنه

 

بیمه شخص ثالث و بدنه 300x169 - لزوم تهیه بیمه اجباری شخص ثالث و بیمه بدنه

بیست هزار سال پیش، اقوم بشر این همه روی زمین زیاد نبود و آدمها برای دیدن قوم ها و نژاد های دیگر انسانی، باید مسیر های طولانی و کوهها و دشت ها و جنگلهای شگرف و پر راز و رمز و خالی از سکنه را طی میکردند و چون غالبا میدیدند به زحمتش نمی ارزد، ترجیح میدادند سر جای خود بمانند و به افسانه ها اکتفا کنند. بیست هزار سال پیش، آهن و سایر فلزات بصورت ترکیبی و حتی خالص، تقریبا همه جا پیدا میشدند و گاه آنقدر زیاد بودند که بشر اولیه برای استخراج، تنها کافی بود که خم شود و از روی زمین بردارد.

امروز بعد از فقط بیست هزار سال، انسانها بصورتی انبوه در سراسر زمين گسترده اند . اکثر گونه های جانوری را به مرز های انقراض رسانده اند. امروز دیگر هیچ فلزی بر روی زمین یافت نمیشود و برای بدست آوردن فلزات از طبیعت، مجبوریم رگه هایشان را دنبال کنیم و کیلومتر ها در دل زمین نقب بزنیم.

شهرها بزرگ شده اند و جوامع بشری انبوه شده اند و پیچیدگی ها و جزییات زندگی بسیار زیاد شده. بخشی از آهن های روی زمین صرف ساختن اسکلت ساختمانها و شهر ها، و بخش بزرگ دیگری از آن مبدل به صدها میلیون خودرو شده که در فاصله های بین ساختمانها و شهر ها در رفت و آمدند. به این ترتیب، ما و آهن ها، در طول زمان با هم شکل گرفته ایم. ما زیاد شده ایم و آهن های روی زمین راهم برای ساختن ساختمانها و خودرو هایمان استفاده کرده ایم و زندگی امروز ما مردم قرن بیست و یکم، بشکل حیرت انگیزی عمدتا در داخل ساختمانها و خودروها میگذرد.

در شهری مثل تهران ما آنچنان به خودرو هایمان وابسته هستیم که بدون آنها فلج میشویم و نظام زندگی از دستمان خارج میشود. اما خودرو ها هم این اشکال را دارند که غالبا با یکدیگر و یا با ساختمانها برخورد می کنند و بدن ما به لحاظ فیزیولوژیک هرگز قادر به تحمل برخوردهای سنگین و بی ملاحظه ی این آهنها و سنگها نیست. گذشته از این هر برخوردی باعث خسارتها و اتلاف كم و بيش منابع مالی می شود و بخش نگران کننده قضیه اینجاست که برخورد ها و انواع خساراتشان، هرگز از پیش خبر نمی کنند و همیشه سرزده وارد زندگی ما میشوند و گاهی هم قادرند مسیر یک زندگی را تغییر دهند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آمار ۸ ماه گذشته ی تصادف رانندگی در کشور گفت: در سال جاری، در هر ساعت ١.٩ درصز  در تصادفات رانندگی کشته شده و در هر ساعت ۴۰ نفر در تصادفات رانندگی مجروح شده اند. او با بیان اینکه سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در تصادفات رانندگی کشته و ۵۵ میلیون نفر مجروح می‌شوند تصریح کرد که در کشور ما شمار کشته‌های تصادفات رانندگی از ۲۷ هزارو  ۷۶۰ کشته در سال ۸۴ به ۱۶ هزارو ۵۸۶ کشته در پایان سال ۹۴ رسید که این امر نشان از کاهش ۱۱ هزار نفری کشته‌های سالانه تصادفات رانندگی، در طی این یک دهه دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا به آمار ۸ ماهه امسال تصادفات رانندگی در کشور اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۱ هزار ۶۲۴ نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند که بدین ترتیب هر روز ۴۷ نفر و هر ساعت ۱٫۹ نفر در تصادفات رانندگی کشوراز دست رفته اند.
وی افزود: همچنین در ۸ ماهه گذشته ۲۳۷ هزارو ۵۳۴ نفر بر اثر تصادفات رانندگی مجروح شدند که با این حساب هر روز ۵۶۵ نفر و هر ساعت ۴۰ نفر در حوادث ترافیکی مجروح شده اند.

با توجه به اینکه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، تکمیل کننده بیمه یک خودرو هستند، بیمه پارسیان اعلام میکند که در صورت صدور همزمان بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث یک خودرو، بيمه گذار ميتواند هر دو بيمه نامه را بصورت قسطي صادر نمايد .
چیزی بیشتر از این خوشحالمان میکرد..؟

امروزه استفاده از خودرو قسمتي از زندگي ماست به طوريكه زمان زيادي را با خودرو خود در حال حركت از نقطه اي به نقطه‌ ديگر هستيم. به تبع اين موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگي نيز روز به روز افزايش مي يابد و مبالغ زيادي جهت جبران خسارت هاي وارده هزينه مي شود. در اين بين بهترين راه حل براي حذف و تقليل هزينه هاي ناشي از حوادث رانندگي، بيمه اتومبیل است؛ خدمتي كه آرامش و امنيت شما در آن نهفته است. شركت بيمه پارسيان در راستاي ايجاد امنيت و آرامش براي دارندگان خودرو و جبران زيان هاي ناشي از تصادفات رانندگي انواع بيمه نامه هاي خودرو اعم از بيمه بدنه،‌ بيمه شخص ثالث و بيمه حوادث راننده و بيمه مازاد شخص ثالث را ارائه مي كند.

حوادث و سوانح رانندگي مي تواند حتي براي بهترين رانندگان نيز اتفاق بيافتد. جبران اغلب اين خسارت ها خارج از توان مالي دارندگان و يا رانندگان خودرو ميباشد. شركت بیمه پارسیان اين اطمينان را به شما مي دهد كه در صورت وقوع حوادث رانندگي اگر به شما، سرنشينان خودروي شما، اشخاص ثالث و يا خودرويتان، توسط وسيله نقليه شما، خسارت و آسيب وارد شود، با ارائه انواع پوشش هاي بيمه اي در کنار شما بوده و آرامش خيال شما را فراهم سازد.

شركت بيمه پارسيان داراي شعب پرداخت خسارت در سراسر كشور مي باشد

آمار سنگین تلفات و مجروحان حوادث برخورد آهنها و سنگها، کاملا روشن میکند که خواه ناخواه ضریب ریسک بالاست و تنها گزینه مناسب  شرایطی از این دست، بیمه است. در ایران و بسیاری از کشورهای جهان مواردی مثل بیمه شخص ثالث اجباری هستند و خواه ناخواه هر خودرویی الزاما بیمه شخص ثالث دارد. با این حال با توجه به اهمیت آنچه که ممکن است از دست برود، بیمه های دیگری هم مثل بیمه بدنه و غیره هم جایگاه خاص خود را دارند. اما بدتر از تصادفی که میتواند باعث خسارت شود، یحتمل شرکت بیمه ای است که تعهدات زیرکانه و غیرمسوولانه میبندد و در هنگام عمل جا را خالی میکند و یا حجم قابلی از خدمات را ارائه نمی دهد و یا بیمه گذار خود را در گیر بدقولی ها و بی حساب و کتابیها و نابسامانیهای خود میکند. اغلب همه ما، هم عقیده ایم که تصادفی که به یکباره میزان خسارات خود را بصورت شسته و رفته مشخص میکند، از چنین بیمه ای صادقانه تر با زندگی اشخاص برخورد می کند.

شما مي توانيد با خريد بيمه نامه بدنه از شرکت بيمه پارسيان، چنانچه مقصر حادثه باشيد، خسارت وارده به خودروي خود را جبران نماييد. همچنين مي توانيد در زمانيکه شما مقصر حادثه نبوده ولي بيمه نامه شخص ثالث فرد مقصر امكان جبران کل خسارت شما را ندارد، از بيمه نامه بدنه خودرو خود براي دريافت مابقي خسارت اقدام نماييد.

پیش از انتخاب هر موسسه ای، بررسی سابقه و عملکردش بهترین روشنگر است . هنگام انتخاب شرکت بیمه مناسب، تحقیق و مشورت کردن با آشنایانی که تجربه این مورد را داشته اند، می تواند کمک کند که انتخاب درستی داشته باشیم.

شرکت های مختلف بیمه ای از جمله، بیمه پارسیان، عرضه کننده این بیمه نامه ها هستند. هر یک از این شرکت ها شرایط مختص به خود را دارد که لازم است شرایط بیمه نامه به صورت کامل مطالعه شود.

بیمه پارسیان با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه شخص ثالث و بدنه چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بیمه ثالث و خرید آنلاین بیمه بدنه بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند تا با خیال راحت آن را تهیه کنند و از آن لذت ببرند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 49783-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث اینجا و جهت خرید آنلاین بیمه بدنه اینجا را کلیک کنید