21 - مزایای بیمه آتش سوزی صنعتی

مزایای بیمه آتش سوزی صنعتی

مزایای بیمه آتش سوزی صنعتی


شما هزینه بسیاری را صرف خرید ملک و املاک خود می نمایید. حال سوال اینجاست که اگر حادثه ای رخ دهد چگونه خسارت وارده را جبران می کنید.

اقدامات بسیاری می توان برای افزایش ضریب امنیت انجام داد. با این حال تجربه نشان داده است که حتی استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نیز ضامن امنیت کامل نبوده و نیاز به تمهیداتی است که در صورت وقوع حادثه آتش سوزی و بلایای طبیعی، خسارت وارده به دارایی های شما جبران گردد. شرکت بیمه پارسیان، به شما این اطمینان را می دهد که با ارائه پوشش های متنوع بیمه ای، آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالی، همراه شما و در کنار شما باشد.
بیمه آتش سوزی پوششی است برای جبران خسارات وارده به اموال و دارایی های منقول و غیرمنقول که با توجه به نیاز مشتری ارائه شده و با جبران زیان وارده بیمه گذار از نظر مالی به حالت قبل از حادثه برمی گردد.
شرکت بیمه پارسیان به منظور تامین آسایش و آرامش خیال شما هموطن عزیز، اقدام به ارائه انواع بیمه نامه های آتش سوزی برای واحدهای مسکونی (اعم از واحدها و مجتمع های مسکونی)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها نموده که طی آن خطر آتش سوزی و حوادث و بلایای طبیعی را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین بیمه پارسیان با ارائه بیمه نامه مسئولیت مدنی در قبال همسایگان، مسئولیت شما در قبال همسایگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش ، بیمه می نماید.

مراکز صنعتی شامل کلیه کارخانجات صنایع غذایی، آشامیدنی، دخانیات، نساجی، پوشاک، چرم، چوب، کاغذ، مقوا، چاپ و صحافی، شیمیایی، محصولات کانی غیرفلزی، فلزات اساسی و صنایع متفرقه، ساختمان، تاسیسات، ماشین‌آلات، مواد اولیه، موجودی و محتویات هریک از مراکز یاد شده را می‌توان در مقابل خطرهای آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و همچنین کلیه خطرهای اضافی به قیمت روز بیمه نمود.

صدور بیمه نامه آتش سوزی صنعتی نیاز به تکمیل پرسشنامه و بازدید اولیه از محل مورد بیمه دارد. بدین معنی که بیمه گذار می بایست دقیقاً ارزش ساختمان، ماشین آلات، مواد اولیه امانی و همچنین ریز ارزش مبالغ بیمه شده را به تفکیک ذکر نماید.

پوشش های بیمه نامه

پوشش های اصلی این بیمه نامه عبارتند از آتش سوزی، صاعقه و انفجار می باشد و خطرات اضافی شامل:

زلزله
سیل
طوفان
سقوط هوایی
آشوب، بلوا، اعتصاب
نشت، ریزش و رانش زمین
انفجار و دفرمه شدن دیگ بخار
ضایعات ناشی از سنگینی برف
بیمه سرقت مشروط بهشکست حرز
ترکیدگی لوله های آب (روکار و توکار)
ضایعات ناشی از برف و باران (مختص آخرین طبقه ساختمان)
مسئولیت مالی در قبال همسایگان ، ناشی از آتش سوزی و انفجار
هزینه پاکسازی و جمع آوری ضایعات پس از وقوع حوادث مشمول بیمه نامه
مسئولیت مالی در قبال همسایگان ، ناشی از ترکیدگس لوله آب تا سقف ۱۰ میلیون ریال
بیمه آتش سوزی

تلفن تماس- بیمه های مسئولیت: 02149783 داخلی 1013