46 - مزایای بیمه درمان مسافرتی (بخش سوم)

مزایای بیمه درمان مسافرتی (بخش سوم)

از مزایای بیمه درمان مسافرتی اطلاع دارید؟

 سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده

در صورتی که بیمه شده به علت حوادث یا بیماری مشمول این بیمه نامه، بیشتر از ۱۰ روزدر بیمارستان بستری شود» شرکت امدادرسان « مخارج انتقال یکی از اعضای بلافصل خانواده وی را از کشور محل اقامت بیمه شده، از جمله هزینه رفت و برگشت به محل بستری شدن و مخارج اقامت تا سقف ۸۵ یورو برای هر روز، حداکثر به مدت ۱۰ روز و تا مبلغ ۸۵۰ یورو پرداخت خواهد نمود.

بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده

هنگامی که بیمه شده به دلیل فوت یکی از اعضای خانواده (تا بستگان درجه دوم) خود ناچار به توقف سفر شود، چنانچه وی قادر به سفر با وسیله نقلیه شخصی خود و یا وسیله نقلیه ای که برای سفر اجاره شده است، نباشد. “شرکت امدادرسان “هزینه سفر او به کشور محل اقامتش را پرداخت خواهد نمود. بیمه شده می بایست دلایل، اسناد یا گواهی هایی که موجب توقف سفر وی شده است(گواهی فوت) را به «شرکت امدادرسان» ارایه نماید.

 تحویل دارو

» شرکت امدادرسان «هزینه های ارسال اضطراری دارو در صورت فقدان آن در محل اقامت بیمه شده در خارج از کشور (مقصد بیمه نامه) را، در صورتی که توسط پزشک معالج وی حتی پیش از سفر تجویز شده باشد، پرداخت خواهد نمود.

ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری

«شرکت امدادرسان» مسئولیت ارسال پیام های اضطراری بیمه شده را در ارتباط با حوادث مشمول پوشش این بیمه نامه بر عهده خواهد گرفت. به تقاضای بیمه شده» شرکت امدادرسان «اطلاعات عمومی مراجع درمانی نظیر نام پزشکان، متخصصین، دندانپزشکان یا پیراپزشکان نزدیک به محل، نشانی بیمارستانها، مراکز پزشکی، داروخانه ها و آمبولانس ها را به استثنای مراکز تشخیص درمانی در اختیار بیمه شده قرار خواهد داد.

بیمه مسافرتی