نمایندگی بیمه شبانه روزی

نمایندگی بیمه شبانه روزی

معمولا بیمه گذاران ناچارند برای خرید یا تمدید بیمه نامه خود به شرکتهای بیمه رفت و آمد داشته باشند. باتوجه به اینکه شرکتهای بیمه در ساعات کاری روز خدمات میدهند، برای بسیاری از بیمه گذاران این رفت و آمد ها راحت نیست و گاه همین موضوع باعث از دست رفتن فرصتها میشود. بهمین دلیل (شرکت گسترش فروش فردا) بعنوان نماینده حقوقی (بیمه پارسیان) خدمات ویژه ای تحت عنوان صدور بیمه شبانه روزی، طراحی کرده است.

 این شرکت جهت افزايش رفاه حال مشتريان و راحتی بیمه گذاران عزيز، (طرح صدور بیمه شبانه روزی و  ارسال رایگان بیمه نامه در سراسراستان تهران و البرز) را به اجرا گذاشته است. این طرح در سایر استان ها نیز به شرط پرداخت حق بیمه  بالای 500.000  تومان قابل اجرا میباشد. بموجب این طرح بیمه‌گذاران میتوانند در محل کار و یا خانه‌ خود بیمه خود را تحویل گرفته و یا تمدید نمایند.

فقط کافی است در فرم الکترونیکی مندرج در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM  ثبت سفارش بیمه نامه بفرمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، جهت مطابقت اطلاعات اولیه و اجرای طرح صدور بیمه شبانه روزی با شما تماس بگیرند.

و یا با شماره تلفن 49783-021 تماس بگیرید.

این طرح به صورت آزمایشی تا 30 اسفند ماه سال جاری وضع گردیده و درصورت استقبال شما بیمه گذار محترم در سال جدید دائمی می گردد.
شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید بیمه نامه بصورت آنلاین شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد.

 

برای خرید آنلاین بیمه کلیک کنید