ماهانه فوریه 2018

نمایندگی بیمه

نمایندگی بیمه

شرکت خدماتی بیمه ای گسترش فروش فردا نمایندگی بیمه پارسیان با ایجاد شبکه فروش مویرگی و با بکارگیری کارشناسان متخصص در خصوص مشاوره و صدور بیمه نامه بصورت آنلاین  و غیرحضوری فعالیت می نماید.

این شرکت در چند سال گذشته از جمله مهمترین نمایندگی بیمه پارسیان بوده و توانسته سهم زیادی از فروش صنعت بیمه را به خود اختصاص دهد و این نمایندگی بیمه پارسیان از انتهای سال 1393 فعالیت خود را در خصوص فروش آنلاین و راه اندازی استارت آپ عرضه خدمات بیمه آغاز نموده است و تاکنون با اراِئه خدمات به بیش از هزاران نفر از هموطنان گرامی تجربیات خود را در این خصوص کامل نماید و حال که تجربه و تخصص لازم را در این خصوص کسب نموده مفتخر است تا خدمات آنلاین بیمه ای را بدون واسطه اینترنتی بصورت مستقیم از طریق واحد صدور و با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح عرض نماید.

یا دآور می گردد عرضه خدمات آنلاین توسط نمایندگی بیمه پارسیان و مستقیم از طریق واحد صدور و بدون واسطه صورت می پذیرد که این موجب دریافت خدمات مطلوب حتی در زمان وقوع خسارت احتمالی خواهد گردید. این نمایندگی اصالت بیمه و کمترین نرخ حق بیمه و تحویل بموقع و رایگان در سراسر کشور را برای شما مشتریان محترم تضمین می نماید.

کارشناسان شرکت گسترش شما را برای انتخاب پوشش بیمه ای همراهی می کنند فقط کافی است در اسرع وقت به کارشناسان این شرکت به آدرس www.Gostareshins.com   و یا تماس با شماره تلفن 02149783 تماس حاصل فرمائید.

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک کنید

بیمه باربری پارسیان

باربری وارداتی صادراتی - بیمه باربری پارسیان

بیمه باربری پارسیان

 

بیمه باربری پارسیان از قدیمی‌ترین انواع بیمه‌نامه‌هاست که به موجب آن، شرکت بیمه در مقابل مبلغی که از شما دریافت می‌کند متعهد می‌شود، چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف شده و یا دچار خسارت گردد، زیان وارده را جبران نماید.
در همین راستا شرکت بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌های باربری تلاش دارد تا امنیت سرمایه شما را در برابر مخاطرات محتمل و غیرقابل پیش‌بینی فراهم آورد. هدف ما فراهم آوردن خدمات هر چه سریعتر و مطلوبتر برای مشتریان گرامی در زمینه صدور بیمه باربری پارسیان است.

انواع بیمه های باربری

– وارداتی
– صادراتی
– داخلی
– ترانزیت

انواع کلوزها یا پوشش های بیمه ای

  • شرایط پوشش یا کلوز A
    کاملترین پوشش های بیمه ای در بیمه باربری پارسیان مختص این کلوز می باش و بجز خطرات استثناء شده در ظرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه ، بصورت ALL RISK می باشد . این پوشش اکثرا برای کالاهایی آسیب پذیر و حساس خریداری می گردد . این پوشش فاقد فرانشیز می باشد .
  • شرایط پوشش یا کلوز B
    پوشش های این کلوزشامل : زلزله ، صاعقه ، آتش فشان ، به دریا افتادن کالا از روی عرشه کشتی، ورود آب دریا به کشتی و انبار ، خسارتهای ناشی از تخلیه و بارگیری کالا ، عدم تحویل یک بسته کامل ، دزدی و دله دزدی ، شکسات ، آبدیدگی ، ریزش ، روغن زدگی ، خسارت های ناشی شده از کالاهای مجاور ، چنگک و قلاب زدگی است و خسارت روی داده شامل ۳درصد فرانشیز می باشد .
  • شرایط پوشش یا کلوز C
    پوشش این کلوز حادثه وسیله نقلیه ، عدم تحویل یک بسته و آتش سوزی است .
  • خسارت کلی یا TOTAL LOSS

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان ،  با ارائه خدمات متنوع بیمه ای برای تمامی اقشار جامعه با حرف و مشاغل گوناگون ، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را ایجاد نموده است. « ارسال سریع  » ، « ضمانت کمترین حق بیمه »  و « تضمین اصالت بیمه نامه » سه اصل اولیه ای است که این شرکت از نخستین روز ایجاد سعی کرده به آن پایبند باشد.

 LC  به چه معناست ؟

اعتبار اسنادی یک اصطلاح برای پرداخت است که معمولا در معاملات بین‌المللی استفاده می گردد. این اسناد به طور عمده در معاملات تجاری بین‌المللی مهم استفاده می شود زمانی که عرضه کننده در یک کشور و مصرف کننده در کشور دیگری است.  به عبارت ساده‌تر اعتبار اسنادی تعهد بانک خریدار برای پرداخت مبلغ کالاهایی است که فروخته شده است.  عقیده ی غالب در معاملات تجاری بین‌المللی آن است که ریسک را از خریدار واقعی به بانک منتقل کنند.

اعتبار اسنادی از نظر لغوی یک سند است که معامله ای بین خریدار و فروشنده را توصیف می‌کند. این سند بوسیله خریدار به فروشنده پیشنهاد می شود. این مکانیزم به خریدار اجازه می‌دهد تا توانایی‌اش را برای پرداخت کالاهای خریداری شده محقق می سازد و همین طور فروشنده مطمئن گرداند که صورت حساب کالاهایش پرداخت خواهد شد.

یک ال سی تجاری سند است که غالبا توسط موسسات مالی صادر می شود، و به طور عمده در امور پولی تجارت مورد استفاده قرار می گیرد. ال سی در واقع تعهدی غیر قابل فسخ برای پرداخت مقداری پول است. ال سی در تجارت بین‌الملل، برای معاملات بین فروشنده از یک کشور و خریدار از کشوری دیگر اهمیت فراوانی دارد. طرفین بیمه ال سی شامل این افراد می شود:

  • یک شخص ذینفع ( مثلا فروشنده )، که قرار است پول را دریافت کند.
  • بانک صادرکننده ، که شخص خریدار مشتری آن است.
  • بانک ابلاغ کننده که شخص ذینفع مشتری آن است.

تقریبا تمام اسناد ال سی غیر قابل فسخ و بازگشت هستند به این معنا که بدون رضایت شخص ذینفع، بانک صادرکننده و بانک تایید کننده امکان فسخ یا تغییر آن وجود ندارد.

نحوه خرید بیمه باربری پارسیان

زمینه کاری این شرکت ارائه محصولات متنوع و خدمات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان در سه قالب بیمه های اموال ، اشخاص و مسئولیت است که با تکمیل فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای توسط بیمه گذاران سیر رسیدگی و بررسی آن توسط کارشناسان متخصص این شرکت آغاز خواهد شد .

بیمه نامه ها پس از صدور نهایی بصورت رایگان و در اسرع وقت تحویل خواهد گردید .

بیمه نامه های باربری زیر گروه شاخه اموال شرکت بیمه پارسیان است و جهت صدور بیمه باربری پارسیان یا بیمه ال سی  ابتدا بایستی استعلام بیمه باربری پارسیان بیمه پارسیان دریافت گردد . برای انجام این مهم بایستی فرم الکترونیکی زیر بصورت کامل تکمیل گردد .

پس از آن کارشناسان ما دراسرع وقت در راستای اعلام استعلام بیمه باربری پارسیان بیمه پارسیان ، نرخ و شرایط را طی تماس تلفنی با بیمه گذار محترم اعلام و در صورت تایید مراحل صدور بیمه باربری پارسیان یا بیمه ال سی  را انجام خواهند داد .

نکات مهم در مراحل صدور بیمه باربری پارسیان :

  • وسیله حمل ، نوع حمل ، مبدا ، مقصد ، نوع کالا و … در اعلام نرخ و شرایط استعلام بیمه باربری پارسیان بیمه پارسیان مورد توجه قرار خواهد گرفت .
  • صدور بیمه نامه باربری با سه شرط ( کلوز ) A و B  و C  در شرکت بیمه پارسیان امکانپذیر است .
  • نحوه خرید بیمه باربری پارسیان بصورت کاملا غیر حضوری و تحویل رایگان د رمحل مورد نظر شما صورت خواهد پذیرفت .

بیمه ال سی صرفا برای خریدهای با گشایش اعتباری و دارای ذینفع بانک صادر می گردد

**نکته مهم:جهت خرید بیمه نامه باربری داخلی بارنامه وزارت راه الزامی می باشد**

بیمه باربری

برای خرید آنلاین بیمه باربری داخلی کلیک کنید

photo 2018 11 03 15 45 18 150x150 - بیمه باربری پارسیان
photo 2018 11 03 15 45 25 150x150 - بیمه باربری پارسیان
photo 2018 11 03 15 45 14 150x150 - بیمه باربری پارسیان
photo 2018 11 03 15 45 21 150x150 - بیمه باربری پارسیان
photo 2018 11 03 15 45 29 150x150 - بیمه باربری پارسیان

بیمه حوادث ساختمان

بیمه نامه حوادث و خطرات ساختمان و انواع آن

بیمه حوادث ساختمان 269x300 - بیمه حوادث ساختمان

همه ما در طول روز در معرض خطرات و حوادثی هستیم که ممکن است جان، سلامتی و یا اموال ما را به خطر بیاندازد. به همین علت تنها رعایت نکات ایمنی برای حفظ سلامتی کافی نیست و بایستی به فکر راه حل برای جبران خسارات ناشی از وقوع حادثه های مختلف باشیم. بهترین راه برای جبران هزینه‌ های خسارات وارد شده به شخص یا کارکنان او، تهیه بیمه ساختمان می باشد. در ادامه مطلب انواع مختلف بیمه حوادث ساختمان شامل بیمه سازندگان ساختمان، بیمه مدیر ساختمان، بیمه تضمین کیفیت ساختمان، بیمه آتش سوزی مجتمع های مسکونی و اداری تجاری، بیمه آسانسور و ویژگی‌های آن را قبل و بعد از ساخت به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

√ قبل از ساخت ساختمان و مخصوص سازندگان ساختمان

• بیمه تضمین کیفیت ساختمان یا عیوب اساسی و پنهان ساختمان

عیوب اساسی ساختمان 300x300 - بیمه حوادث ساختمان

بیمه گر نتایج مالی خسارتهای ناشی از حوادث زیر را که طبق قانون، موجب مسئولیت مدنی بیمه گذار شده و وقوع آن ارتباط مستقیم با عملیات ساختمانی و نصب اقلام مورد بیمه مندرج در بخش یک بیمه نامه باشد تا مبلغ پیش بینی شده در جدول را جبران خواهد کرد. ادامه مطلب…

 

• بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی

گاهی در طول انجام عملیات ساختمانی ، خسارت مالی و صدمات جسمانی به کارکنان و اشخاص ثالث وارد می آید که ناشی از تخریب ، گودبرداری ، اجرای پی ، سفت کاری، نمای ساختمان و یا سایر کارهای عمرانی مرتبط می باشد ، که با اخذ این بیمه نامه می توان مسئولیت کارفرما ، صاحبکار ، بیمه گذار را تحت پوشش قرار داد. ادامه مطلب…

• بیمه نامه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی بیمه گذار در قبال اشخاص ثالث (ثالث مالی )

مسئولیت مدنی بیمه گذار در برابر اشخاص ثالث ( همسایه ها و عابرین ) در حین اجرای عملیات ساختمانی شامل تخریب، خاکبرداری، گودبرداری، پی کنی،و مراحل احداث بنای جدید ادامه مطلب…

√ زمان بهره برداری و مخصوص مدیران ساختمان

• بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیر یا هیئت مدیره ساختمان های مسکونی در قبال ساکنین و اشخاص ثالثبیمه مدیر ساختمان 300x300 - بیمه حوادث ساختمان

عبارت است از مسئولیت مدنی هیئت مدیره ساختمان مسکونی در قبال ساکنین و اشخاص ثالث بدین معنی که در صورت انجام کلیه وظایف و تعهدات از سوی بیمه گذار، چنانچه در محدوده مکانی مشخص شده خسارت جانی به کارکنان بیمه گذار و خسارات جانی و مالی به اشخاص ثالث وارد آید و به بیمه گذار بر اساس رای مراجع قضایی مسئول جبران خسارت آن شناخته شود، بیمه گر حداکثر تا سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود . ادامه مطلب…

 

•بیمه مسئولیت مدنی دارندگان و نصابان آسانسور در قبال استفاده کنندگان

کلیه مالکین و مدیران ساختمان های دارای آسانسور( تجاری و مسکونی ) جهت اخذ استاندارد اجباری موظف به تهیه بیمه مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور در قبال استفاده کنندگان می باشند. این بیمه نامه،غرامت‌ فوت‌ و نقص‌عضو و هزینه های پزشکی سرنشینان‌ آسانسور را در صورت‌ وقوع‌ حوادث‌ جبران‌ می‌نماید و ظرفیت آسانسور و کاربری آن مبنای محاسبه حق بیمه می باشد. ادامه مطلب…

 

•بیمه نامه آتش سوزی واحد های مسکونی

ارائه بيمه آتش سوزي منازل مسكوني، ساختمان و تاسيسات و اثاثيه منزل شما را در برابر خطرات آتش‌سوزي، انفجار و صاعقه تحت پوشش قرار مي دهد ادامه مطلب…

 

•بیمه نامه آتش سوزی مجتمع های مسکونی بالای 4 واحد

ارزش هر متر مربع ساختمان و تاسیسات مسکونی ارزش استخر به انضمام کلیه تاسیسات ارزش سالن ورزشی به انضمام کلیه تاسیسات
ارزش تجهیزات واقع در استخر و سالن ورزش ارزش اثاثیه و لوازم منزل هر واحد ارزش اثاثیه انباری هر واحد
اثاثیه واقع در قسمت لابی مجتمع مسکونی ارزش سیستم دزدگیر و متعلقات و تجهیزات مربوطه ارزش کل دوربین مداربسته به انضمام تجهیزات مربوطه
هزینه پاکسازی ( حداکثر تا 20 درصد جمع سرمایه های فوق ) سقف تعهدات مالی برای خسارت ناشی از مسئولیت آتش سوزی و انفجار هزینه های اسکان موقت برای هر واحد ( حداکثر صد و پنجاه میلیون ریال برای هر واحد )
اجاره دریافتنی مربوط به ملکین برای هر واحد (حداکثر صد و پنجاه میلیون ریال برای هر واحد )، هزینه های اسباب کشی برای هر واحد جمع سرمایه کل خودرو ها، سرمایه درخواستی پوشش سرقت اثاثیه
خسارات مالی ناشی از سقوط آسانسور سرمایه کلیه شیشه های 6 میلیمتر و بیشتر منصوب در مشاعات، پوشش شکست شیشه های ساختمانی منصوب در داخل واحد ها،
سرمایه ظروف تحت فشار   ادامه مطلب…

 جهت بازدی از سایت بیمه پارسیان روی اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

بیمه زلزله پارسیان

بیمه زلزله پارسیان

 

قرارداد بیمه آتش سوزی ، توافقی است بین  بیمه گذار از یکسو و بیمه گر از سوی دیگر که بر اساس آن بیمه گر متعهد  می گردد در قبال دریافت حق بیمه ، خسارت وارد به مورد بیمه ( اموال بیمه شده ) را در صورت وقوع خطرات مورد پوشش در بیمه نامه آتش سوزی که منجر به وارد آمدن خسارت به مورد بیمه شود ، در حدود تعهدات خود (سرمایه مورد بیمه ) و برای دوره زمانی معین جبران نماید . در این حالت سرمایه بیمه قابل پرداخت به بیمه گذار و یا شخص ثالث ( توافق شده در بیمه نامه ) می باشد .

در بیمه آتش سوزی ، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در آن در مقابل خطر آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه می شود . همچنین خسارت های وارده ناشی از آتش سوزی و همچنین هزینه های پیشگیری از توسعه آتش در این بیمه نامه قابل جبران می باشد . البته لازم به ذکر است که غیر از خطر آتش سوزی ، خطرات دیگری نظیر زلزله ، سیل ، طوفان ، ترکیدگی لوله آب ، ضایعات برف و باران ، سقوط هواپیما و هلی کوپتر ، شکست شیشه و سرقت از منزل نیز در بیمه آتش سوزی و با عنوان خطرات اضافی قابل پوشش است که در بخش پوششهای اضافی به تفصیل شرح داده خواهند شد.

بر اساس تفاوت در تعریف بعضی از آیتمهای مورد نیاز در قرارداد بیمه آتش سوزی ، می توان این نوع بیمه را به ۳ زیر شاخه تفکیک نمود :

بیمه آتش سوزی اماکن مسکونی

بیمه آتش سوزی اماکن اداری تجاری و انبار

بیمه آتش سوزی اماکن صنعتی

  • مسکونی

این گونه بیمه نامه ها برای واحدهای مسکونی با سرمایه متغیر بر اساس سال ساخت و متراژ ساختمان صادر می گردد و می تواند ساختمان و اثاثیه را توأما” و یا هرکدام را به تنهایی تحت پوشش قرار دهد .

  • غیر صنعتی / اماکن اداری تجاری و انبار

این گونه بیمه نامه ها اغلب برای مواردی از قبیل فروشگاه ، ساختمان های اداری ، مطب پزشکان ، مراکز درمانی ، مراکز آموزشی و واحدهایی که تولید در آن در حد وسیعی نمی باشد مانند کارگاههاو تولیدی های کوچک و چاپخانه صادر میشود . نکته قابل توجه در این موارد این است که کارگاهها با کاربری غیر صنعتی و نرخ زلزله صنعتی صادر می گردند .

  • صنعتی

این نوع بیمه نامه ها اغلب برای واحد های تولیدی و صنعتی از جمله کارخانه جات و مراکز تولیدی بزرگ صادر میشود و اکثرا” دارای سرمایه های کلان و بالطبع از حق بیمه های بیشتری نسبت به بیمه نامه های غیر صنعتی و مسکونی برخوردارند.این بیمه نامه ها برای صدور حتما” نیاز به بازدید اولیه و ارزیابی ریسک دارند .

با خرید بیمه نامه آتش سوزی ، خود به خود سه خطر زیر با یک نرخ حق بیمه تحت پوشش قرار می گیرد که عبارتند از: آتش ، صاعقه و انفجار.

  • آتش: مقصود آتش عبارت است از ترکیب هر ماده با اکسیژن به شرط آنکه با شعله همراه باشد .
  • صاعقه : صاعقه عبارت است از تخلیه بار الکتریکی بین دو ابر یا بین ابر و زمین که بر اثر القاء دو بار مخالف بوجود می آید
  • انفجار : هر نوع آزاد شدن ناگهانی انرژی حاصل از انبساط گاز یا بخار را انفجار گویند .

خطرات اصلی فرانشیز ندارند

خطرات اضافی مورد پوشش

خطرات اضافی ، خطرات تبعی و پیرو آتش سوزی هستند . خطرات اضافی آن دسته از خطراتی هستند که شرکتهای بیمه از پذیرفتن ریسک آنها بطور مجزا اجتناب می ورزند و لذا اینگونه خطرات تحت بیمه آتش سوزی پذیرفته شده و تحت پوشش قرار می گیرند . بعبارت دیگر خطرهای تبعی بطور مجزا و بدون وجود بیمه آتش سوزی بیمه نمی گردند ، بلکه مورد بیمه ابتدا بایستی در مقابل آتش سوزی بیمه شود تا بتوان به تبع آن ، تعهد خسارات وارد به مورد بیمه را ناشی از خطرات تبعی و اضافی تحت پوشش قرار داد .

معمولاً خطرات تبعی طی الحاقیه ای که دارای شرایط خاص می باشد تحت پوشش قرار می گیرد . همچنین اغلب خطرات اضافی دارای فرانشیز هستند بدین معنی که بیمه گر معمولا بر طبق شرایط عمومی بیمه آتش سوزی این خطرات را تحت پوشش قرار نمی دهد مگر اینکه با تعیین یک نرخ حق بیمه اضافی و فرانشیز ، بیمه گر مجاب به پوشش خطرات فوق گردد . در صورت پوشش هر یک از این خطرات ، نرخ حق بیمه خالص آن به نرخ اولیه اضافه شده و مبلغ حق بیمه به تناسب افزایش خواهد یافت .

خطرات اضافی بیمه آتش سوزی عبارتند از: بیمه زلزله پارسیان ، سیل ، طوفان ، سقوط هواپیما و هلی کوپتر ، ترکیدن لوله آب و ضایعات آب و برف و باران ، دزدی با شکست حرز ، شکست شیشه ، آشوب و بلوا و اقدامات احتیاطی نیروهای نظامی و انتظامی ، انفجار ظروف تحت فشار صنعتی زلزله : خطر زلزله جزو خطراتی است که به همراه بیمه نامه های آتش سوزی تحت پوشش قرار می گیرد .

  1. بیمه زلزله پارسیان
  2. سیل: هرگونه تغییر مسیر آب رودخانه و جریانهای آب در اثر طغیان یا ریزش باران و هر دوی آنها . در بیمه خطر سیل بعضی از خسارات از پوشش بیمه مستثنی شده اند که مهمترین آنها عبارتند از خسارات ریزش و نشت ، خسارات وارد به حصارها و خسارت ناشی از جزرو مد .
  3. طوفان
  4. سقوط هواپیما و هلی کوپتر
  5. خطر ترکیدن لوله آب: در بیمه خطر ترکیدگی لوله های آب که یکی از خطرات تبعی بیمه نامه آتش سوزی می باشد ، خسارات وارده به خود لوله تحت پوشش نمی باشد و معمولا خسارات ناشی از ترکیدن لوله های آب بر اساس ضوابط و استثنائات تعیین شده با اعمال فرانشیزهای جزئی قابل پرداخت می باشد .
  6. خطر ضایعات آب برف و باران: خطر ضایعات آب برف و باران یکی دیگر از خطرات تبعی بیمه نامه های آتش سوزی می باشد که خسارات وارد در اثر نشت آب از سقف و بام ساختمانها را تحت پوشش قرار می دهد.
  7. دزدی با شکست حرز ( سرقت )
  8. شکست شیشه: خطر شکست شیشه بعنوان یکی از خطرات تبعی بیمه نامه آتش سوزی به منظور تحت پوشش درآوردن شکست شیشه که ناشی از آتش سوزی نباشد ،بیمه می گردد.
  9. آشوب و بلوا و اقدامات احتیاطی نیروهای نظامی و انتظامی: پوشش خطرات فوق بعنوان خطرات تبعی بیمه نامه آتش سوزی فقط بر اساس شرایط موافقت شده با طرفهای اتکایی با نرخهای توافق شده امکان پذیر می باشد و معمولا نرخهای اعمالی برای مواقعی که حالتهای فوق العاده وجود ندارد یا زمانهایی که حالت فوق العاده شروع شده یا احتمال شروع آن می رود ، اختلاف فاحش دارد و بهمین لحاظ بیمه گر معمولا شرایط تجدید نظر در نرخ را برای خود پیش بینی می نماید .
  10. خطرانفجار ظروف تحت فشار صنعتی: با توجه به اینکه در شرایط عمومی بیمه نامه آتش سوزی ، خطر انفجار ظروف تحت فشار مستثنی شده است لذا بیمه گذاران می توانند با توجه به تعاریف ارائه شده در الحاقیه ظروف تحت فشار صنعتی ، برای دستگاهها و ابزارهایی که بعنوان ظروف تحت فشار صنعتی تلقی می شوند ، با پرداخت حق بیمه اضافی پوشش بیمه ای دریافت نمایند.

بیمه زلزله پارسیان

  • شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان ،  با ارائه خدمات متنوع بیمه ای برای تمامی اقشار جامعه با حرف و مشاغل گوناگون ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی » را  ایجاد نموده  است. « ارسال سریع  » ،« ضمانت کمترین حق بیمه »  و  « تضمین اصالت بیمه نامه »  سه اصل   اولیه ای است که این شرکت از نخستین روز ایجاد سعی کرده به آن پایبند باشد.

زمینه کاری این شرکت ارائه محصولات متنوع و خدمات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان در سه قالب بیمه های اموال ، اشخاص و مسئولیت است که با تکمیل فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای توسط بیمه گذاران سیر رسیدگی و بررسی آن توسط کارشناسان متخصص این شرکت آغاز خواهد شد .

بیمه نامه ها پس از صدور نهایی بصورت رایگان و در اسرع وقت تحویل خواهد گردید .

بیمه زلزله پارسیان زیر گروه شاخه اموال شرکت بیمه پارسیان است و نحوه دریافت نرخ بیمه آتش سوزی بدین صورت است که ابتدا بایستی استعلام نرخ بیمه آتش سوزی پارسیان بیمه پارسیان دریافت گردد . برای اجرای استعلام نرخ بیمه آتش سوزی پارسیان بایستی فرم الکترونیکی زیر بصورت کامل تکمیل گردد .

پس از آن کارشناسان ما دراسرع وقت در راستای اعلام بیمه آتش سوزی پارسیان بیمه پارسیان ، نرخ و شرایط و بیمه آتش سوزی پارسیان را طی تماس تلفنی با بیمه گذار محترم اعلام و در صورت تایید مراحل بیمه آتش سوزی پارسیان  را انجام خواهند داد .

نکات مهم در مراحل بیمه آتش سوزی و بیمه زلزله پارسیان :

    • بیمه آتش سوزی و بیمه زلزله پارسیان  بر  اساس  ارزش  اموال ،  پوشش های درخواستی ، قدمت ساختمان ، متراژ ساختمان ، رعایت نکات ایمنی توسط بیمه گذار محاسبه می گردد .
    • بیمه سرقت یکی از پوشش های اضافی در بیمه نامه های آتش سوزی است که به شرط بازدید و تایید کارشناسان قابل ارائه خواهد بود .
    • صدور بیمه نامه آتش سوزی و بیمه زلزله پارسیان در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی نیاز به بازدید اولیه نخواهد داشت و حق بیمه بر اساس اموال و اظهارات مکتوب بیمه گذار  اعلام  و دریافت خواهد شد .
    • بیمه آتش سوزی پارسیان در ساختمان های صنعتی ، سوله ، اداری ، تجاری و انبار منوط به بازدید اولیه توسط کارشناسان بازدید اولیه خواهد بود و پس از اعلام  تایید سلامت کارشناسان از مورد بیمه ، صدور بیمه نامه آتش سوزی امکان پذیر خواهد بود .

جهت صدور بیمه نامه آتش سوزی دو آیتم خیلی مهم و اساسی مورد بحث اساسی مطرح است که هر دو موارد به انتخاب بیمه گذار می باشد :

      • ارزش اعیانی ساختمان مورد بیمه
      • ارزش موجودی و اثاثیه ساختمان

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی کلیک کنید

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی کلیک کنید

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی واحدهای اداری،تجاری و انبار کلیک کنید

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی

 

قرارداد بیمه آتش سوزی ، توافقی است بین  بیمه گذار از یکسو و بیمه گر از سوی دیگر که بر اساس آن بیمه گر متعهد  می گردد در قبال دریافت حق بیمه ، خسارت وارد به مورد بیمه ( اموال بیمه شده ) را در صورت وقوع خطرات مورد پوشش در بیمه نامه آتش سوزی که منجر به وارد آمدن خسارت به مورد بیمه شود ، در حدود تعهدات خود (سرمایه مورد بیمه ) و برای دوره زمانی معین جبران نماید . در این حالت سرمایه بیمه قابل پرداخت به بیمه گذار و یا شخص ثالث ( توافق شده در بیمه نامه ) می باشد .

در بیمه آتش سوزی ، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در آن در مقابل خطر آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه می شود . همچنین خسارت های وارده ناشی از آتش سوزی و همچنین هزینه های پیشگیری از توسعه آتش در این بیمه نامه قابل جبران می باشد . البته لازم به ذکر است که غیر از خطر آتش سوزی ، خطرات دیگری نظیر زلزله ، سیل ، طوفان ، ترکیدگی لوله آب ، ضایعات برف و باران ، سقوط هواپیما و هلی کوپتر ، شکست شیشه و سرقت از منزل نیز در بیمه آتش سوزی و با عنوان خطرات اضافی قابل پوشش است که در بخش پوششهای اضافی به تفصیل شرح داده خواهند شد.

بر اساس تفاوت در تعریف بعضی از آیتمهای مورد نیاز در قرارداد بیمه آتش سوزی ، می توان این نوع بیمه را به ۳ زیر شاخه تفکیک نمود :

بیمه آتش سوزی اماکن مسکونی

بیمه آتش سوزی اماکن اداری تجاری و انبار

بیمه آتش سوزی اماکن صنعتی

  • مسکونی

این گونه بیمه نامه ها برای واحدهای مسکونی با سرمایه متغیر بر اساس سال ساخت و متراژ ساختمان صادر می گردد و می تواند ساختمان و اثاثیه را توأما” و یا هرکدام را به تنهایی تحت پوشش قرار دهد .

  • غیر صنعتی ( اماکن اداری تجاری و انبار )

این گونه بیمه نامه ها اغلب برای مواردی از قبیل فروشگاه ، ساختمان های اداری ، مطب پزشکان ، مراکز درمانی ، مراکز آموزشی و واحدهایی که تولید در آن در حد وسیعی نمی باشد مانند کارگاههاو تولیدی های کوچک و چاپخانه صادر میشود . نکته قابل توجه در این موارد این است که کارگاهها با کاربری غیر صنعتی و نرخ زلزله صنعتی صادر می گردند .

  • صنعتی

این نوع بیمه نامه ها اغلب برای واحد های تولیدی و صنعتی از جمله کارخانه جات و مراکز تولیدی بزرگ صادر میشود و اکثرا” دارای سرمایه های کلان و بالطبع از حق بیمه های بیشتری نسبت به بیمه نامه های غیر صنعتی و مسکونی برخوردارند.این بیمه نامه ها برای صدور حتما” نیاز به بازدید اولیه و ارزیابی ریسک دارند .

با خرید بیمه نامه آتش سوزی ، خود به خود سه خطر زیر با یک نرخ حق بیمه تحت پوشش قرار می گیرد که عبارتند از: آتش ، صاعقه و انفجار.

  • آتش: مقصود آتش عبارت است از ترکیب هر ماده با اکسیژن به شرط آنکه با شعله همراه باشد .
  • صاعقه : صاعقه عبارت است از تخلیه بار الکتریکی بین دو ابر یا بین ابر و زمین که بر اثر القاء دو بار مخالف بوجود می آید
  • انفجار : هر نوع آزاد شدن ناگهانی انرژی حاصل از انبساط گاز یا بخار را انفجار گویند .

خطرات اصلی فرانشیز ندارند

خطرات اضافی مورد پوشش

خطرات اضافی ، خطرات تبعی و پیرو آتش سوزی هستند . خطرات اضافی آن دسته از خطراتی هستند که شرکتهای بیمه از پذیرفتن ریسک آنها بطور مجزا اجتناب می ورزند و لذا اینگونه خطرات تحت بیمه آتش سوزی پذیرفته شده و تحت پوشش قرار می گیرند . بعبارت دیگر خطرهای تبعی بطور مجزا و بدون وجود بیمه آتش سوزی بیمه نمی گردند ، بلکه مورد بیمه ابتدا بایستی در مقابل آتش سوزی بیمه شود تا بتوان به تبع آن ، تعهد خسارات وارد به مورد بیمه را ناشی از خطرات تبعی و اضافی تحت پوشش قرار داد .

معمولاً خطرات تبعی طی الحاقیه ای که دارای شرایط خاص می باشد تحت پوشش قرار می گیرد . همچنین اغلب خطرات اضافی دارای فرانشیز هستند بدین معنی که بیمه گر معمولا بر طبق شرایط عمومی بیمه آتش سوزی این خطرات را تحت پوشش قرار نمی دهد مگر اینکه با تعیین یک نرخ حق بیمه اضافی و فرانشیز ، بیمه گر مجاب به پوشش خطرات فوق گردد . در صورت پوشش هر یک از این خطرات ، نرخ حق بیمه خالص آن به نرخ اولیه اضافه شده و مبلغ حق بیمه به تناسب افزایش خواهد یافت .

خطرات اضافی بیمه آتش سوزی عبارتند از: زلزله ، سیل ، طوفان ، سقوط هواپیما و هلی کوپتر ، ترکیدن لوله آب و ضایعات آب و برف و باران ، دزدی با شکست حرز ، شکست شیشه ، آشوب و بلوا و اقدامات احتیاطی نیروهای نظامی و انتظامی ، انفجار ظروف تحت فشار صنعتی زلزله : خطر زلزله جزو خطراتی است که به همراه بیمه نامه های آتش سوزی تحت پوشش قرار می گیرد .

  1. زلزله
  2. سیل: هرگونه تغییر مسیر آب رودخانه و جریانهای آب در اثر طغیان یا ریزش باران و هر دوی آنها . در بیمه خطر سیل بعضی از خسارات از پوشش بیمه مستثنی شده اند که مهمترین آنها عبارتند از خسارات ریزش و نشت ، خسارات وارد به حصارها و خسارت ناشی از جزرو مد .
  3. طوفان
  4. سقوط هواپیما و هلی کوپتر
  5. خطر ترکیدن لوله آب: در بیمه خطر ترکیدگی لوله های آب که یکی از خطرات تبعی بیمه نامه آتش سوزی می باشد ، خسارات وارده به خود لوله تحت پوشش نمی باشد و معمولا خسارات ناشی از ترکیدن لوله های آب بر اساس ضوابط و استثنائات تعیین شده با اعمال فرانشیزهای جزئی قابل پرداخت می باشد .
  6. خطر ضایعات آب برف و باران: خطر ضایعات آب برف و باران یکی دیگر از خطرات تبعی بیمه نامه های آتش سوزی می باشد که خسارات وارد در اثر نشت آب از سقف و بام ساختمانها را تحت پوشش قرار می دهد.
  7. دزدی با شکست حرز ( سرقت )
  8. شکست شیشه: خطر شکست شیشه بعنوان یکی از خطرات تبعی بیمه نامه آتش سوزی به منظور تحت پوشش درآوردن شکست شیشه که ناشی از آتش سوزی نباشد ،بیمه می گردد.
  9. آشوب و بلوا و اقدامات احتیاطی نیروهای نظامی و انتظامی: پوشش خطرات فوق بعنوان خطرات تبعی بیمه نامه آتش سوزی فقط بر اساس شرایط موافقت شده با طرفهای اتکایی با نرخهای توافق شده امکان پذیر می باشد و معمولا نرخهای اعمالی برای مواقعی که حالتهای فوق العاده وجود ندارد یا زمانهایی که حالت فوق العاده شروع شده یا احتمال شروع آن می رود ، اختلاف فاحش دارد و بهمین لحاظ بیمه گر معمولا شرایط تجدید نظر در نرخ را برای خود پیش بینی می نماید .
  10. خطرانفجار ظروف تحت فشار صنعتی: با توجه به اینکه در شرایط عمومی بیمه نامه آتش سوزی ، خطر انفجار ظروف تحت فشار مستثنی شده است لذا بیمه گذاران می توانند با توجه به تعاریف ارائه شده در الحاقیه ظروف تحت فشار صنعتی ، برای دستگاهها و ابزارهایی که بعنوان ظروف تحت فشار صنعتی تلقی می شوند ، با پرداخت حق بیمه اضافی پوشش بیمه ای دریافت نمایند.

بیمه آتش سوزی پارسیان

  • شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان ،  با ارائه خدمات متنوع بیمه ای برای تمامی اقشار جامعه با حرف و مشاغل گوناگون ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی » را  ایجاد نموده  است. « ارسال سریع  » ،« ضمانت کمترین حق بیمه »  و  « تضمین اصالت بیمه نامه »  سه اصل   اولیه ای است که این شرکت از نخستین روز ایجاد سعی کرده به آن پایبند باشد.

زمینه کاری این شرکت ارائه محصولات متنوع و خدمات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان در سه قالب بیمه های اموال ، اشخاص و مسئولیت است که با تکمیل فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای توسط بیمه گذاران سیر رسیدگی و بررسی آن توسط کارشناسان متخصص این شرکت آغاز خواهد شد .

بیمه نامه ها پس از صدور نهایی بصورت رایگان و در اسرع وقت تحویل خواهد گردید .

بیمه آتش سوزی پارسیان زیر گروه شاخه اموال شرکت بیمه پارسیان است و نحوه دریافت نرخ بیمه آتش سوزی بدین بدین صورت است که ابتدا بایستی استعلام نرخ بیمه آتش سوزی پارسیان بیمه پارسیان دریافت گردد . برای اجرای استعلام نرخ بیمه آتش سوزی پارسیان بایستی فرم الکترونیکی زیر بصورت کامل تکمیل گردد .

پس از آن کارشناسان ما دراسرع وقت در راستای اعلام بیمه آتش سوزی پارسیان بیمه پارسیان ، نرخ و شرایط و بیمه آتش سوزی پارسیان را طی تماس تلفنی با بیمه گذار محترم اعلام و در صورت تایید مراحل بیمه آتش سوزی پارسیان  را انجام خواهند داد .

نکات مهم در مراحل بیمه آتش سوزی پارسیان :

    • بیمه آتش سوزی پارسیان  بر  اساس  ارزش  اموال ،  پوشش های درخواستی ، قدمت ساختمان ، متراژ ساختمان ، رعایت نکات ایمنی توسط بیمه گذار محاسبه می گردد .
    • بیمه سرقت یکی از پوشش های اضافی در بیمه نامه های آتش سوزی است که به شرط بازدید و تایید کارشناسان قابل ارائه خواهد بود .
    • صدور بیمه نامه آتش سوزی در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی نیاز به بازدید اولیه نخواهد داشت و حق بیمه بر اساس اموال و اظهارات مکتوب بیمه گذار  اعلام  و دریافت خواهد شد .
    • بیمه آتش سوزی پارسیان در ساختمان های صنعتی ، سوله ، اداری ، تجاری و انبار منوط به بازدید اولیه توسط کارشناسان بازدید اولیه خواهد بود و پس از اعلام  تایید سلامت کارشناسان از مورد بیمه ، صدور بیمه نامه آتش سوزی امکان پذیر خواهد بود .
    • بیمه آتش سوزی پارسیان منازل مسکونی در شرکت بیمه پارسیان در سال 1395 برابر است با 0.22 در هزار ( نرخ پایه ) می باشد که در صورت انتخاب پوشش های اضافی حق بیمه مجزا به این نرخ اضافه خواهد شد .
      بیمه آتش سوزی
    • روش محاسبه و استعلام نرخ بیمه آتش سوزی پارسیان سوزی منازل مسکونی :

            حق بیمه یکساله   = 9% مالیات بر ارزش افزوده   +  1000 /  0.22 (نرخ پایه ) *  ارزش سرمایه مورد بیمه

جهت صدور بیمه نامه آتش سوزی دو آیتم خیلی مهم و اساسی مورد بحث اساسی مطرح است که هر دو موارد به انتخاب بیمه گذار می باشد :

      • ارزش اعیانی ساختمان مورد بیمه
      • ارزش موجودی و اثاثیه ساختمان

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی کلیک کنید

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی کلیک کنید

برای خرید آنلاین بیمه آتش سوزی واحدهای اداری،تجاری و انبار کلیک کنید

بیمه مهندسی پارسیان

بیمه مهندسی پارسیان

 

 انواع خطر یا حادثه (Peril / Event / Occurrence)

  • خطرات طبیعی (Natural Perils / Acts Of God)

خطراتی است که انسان در بوجود آمدن آن نقشی ندارد مانند سیل، زلزله، طوفان، طغیان آب، باران، برف، آتشفشان و …

  • سایر خطرات (Other Perils / Human Errors)

خطراتی است که انسان در بوجود آمدن آن مؤثر است مانند انفجار، آتش سوزی، سرقت، خرابکاری، سقوط، تصادم، ریزش و …

 مفهوم تمام خطر در بیمه های مهندسی (All Risks)

یعنی تمام خطرات بجز آنچه صراحتاً در بیمه‌نامه مستثنی شده تحت پوشش می باشد.

تعریف کلی بیمه‌های مهندسی

صدور بیمه‌های مهندسی زیر مجموعه بیمه‌های اموال بوده که پروژه‌های درحال ساخت یا سازه‌ها و تأسیسات درحال بهره‌برداری و یا ماشین‌آلات و تجهیزات فنی را تحت پوشش قرار میدهد.

تقسیم‌بندی بیمه‌های مهندسی

الف) بیمه‌های دوره احداث (Construction) شامل:

1-  بیمه تمام خطر پیمانکاران (CAR)

2- بیمه تمام خطر نصب (EAR)

ب) بیمه‌های دوره بهره‌برداری (Operation) شامل:

1-  بیمه تجهیزات و ماشین‌آلات پیمانکاران (CPM)

2- بیمه ریسکهای تکمیل شده ساختمانی (CECR)

3- بیمه شکست ماشین‌آلات (MB)

4- بیمه تجهیزات الکترونیک (EE)

5- بیمه فساد کالا در سردخانه (DOS)

6- بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان (LDB)

7- بیمه عدم ‌النفع ناشی از شکست ماشین‌آلات (MLOP)

مدت در صدور بیمه‌های مهندسی (Period):  

در صدور بیمه مهندسی پارسیان برای پروژه های درحال احداث مدت بیمه نامه برخلاف سایر بیمه ها یکساله نبوده و بستگی بمدت قرارداد و جدول زمانبندی کار دارد، ضمناًً از آنجائیکه در قرارداد پروژه های درحال احداث مدتی نیز بابت دوره تضمین یا نگهداری که همان تحویل موقت پروژه به کارفرما میباشد درنظر گرفته میشود، دوره مذکور نیز بمدت زمان بیمه نامه افزوده می گردد ولی پوشش بیمه ای در این مدت تمام خطر نمی باشد. در صدور بیمه‌های مهندسی برای دوره بهره برداری مدت بیمه نامه حداکثر یکسال می باشد که میتواند بسته به تقاضای بیمه گذار تمدید گردد.

فرانشیز در صدور بیمه‌های مهندسی (Franchise / Deductible):

فرانشیز سهمی از خسارت است که برعهده بیمه ­گذار می باشد و رابطه­ای معکوس با حق بیمه دارد و فلسفه وجودی آن عبارت است از:

 1)   نفع بیمه‌گذار در پیشگیری از خسارت برانگیخته شود.

2)   عدم توقف فعالیت پروژه درهنگام بروز خسارتهای جزئی که هزینه‌های ناشی از آن برای بیمه‌گذار بعضاً از خود خسارت حادث شده بیشتر میگردد.

3)   در مواقعیکه شناخت کافی از ریسک وجود نداشته باشد تنها با اعمال فرانشیزهای مناسب صدور بیمه‌نامه امکانپذیر خواهد بود.

 فرانشیز در صدور بیمه‌های مهندسی معمولاً به اشکال زیر تعیین میگردد:

 الف) برای بیمه‌های دوره احداث (تمام خطر پیمانکاران و تمام خطر نصب) و نیز بیمه ریسکهای تکمیل شده ساختمانی:

– حوادث طبیعی 10% هر خسارت در هر حادثه

– سایر حوادث 10% هر خسارت در هر حادثه

– دوره آزمایش 20٪ هر خسارت در هر حادثه

– دوره نگهداری 10٪ هر خسارت در هر حادثه

– ثالث مالی 15% هر خسارت در هر حادثه

ب) برای بیمه‌های دوره بهره‌برداری (سایر بیمه‌های مهندسی):

– خسارت مادی 10% هر خسارت حداقل در هر حادثه

تذکر: خسارت کلی درهنگامی است که کل سرمایه مورد بیمه از بین رفته یا هزینه نجات و یا تعمیرات آن بیش از سرمایه مورد بیمه گردد.

ج) در بعضی از بیمه‌های دوره بهره‌برداری یک فرانشیز زمانی نیز وجود دارد که در جای خود توضیح داده خواهد شد.

کلوزها در صدور بیمه‌های مهندسی (Clause / Endorsement)

 افزایش دهنده پوشش (با افزایش حق بیمه)

  • کلوز 001 (خرابکاری گروهی)
  • کلوز 003 یا 004 (دوره نگهداری ساده یا گسترده)
  • کلوز 006 (هزینه اضافه‌کاری، کار در شب، کار در تعطیلات رسمی و حمل سریع)

 کاهش دهنده پوشش در صدور بیمه‌های مهندسی

  • کلوز 009 (استثناء زلزله)
  • کلوز 010 (استثناء سیل و طغیان آب)
  • کلوز 012 (استثناء طوفان و باد)

 محدود کننده پوشش در صدور بیمه‌های مهندسی

  • کلوز 005 (حد جدول زمانبندی)
  • کلوز 109 (حد دپوی مصالح پایکار)
  • کلوز 217 (حد کانال روباز)

  شرط گذارنده برای پوشش در صدور بیمه‌های مهندسی

  • کلوز 008 (رعایت آئین‌نامه مقاوم‌سازی در برابر زلزله)
  • کلوز 107 (شرایط مربوط به کمپها و انبارها)
  • کلوز 206 (شرایط مربوط به تجهیزات اطفای حریق)

فرق کلوزهای دوره نگهداری ساده و گسترده (003 و 004)

در صدور بیمه‌های مهندسی کلوز 003 (دوره نگهداری ساده) فقط خسارات ناشی از عملکرد بیمه‌گذار در دوره نگهداری بمنظور انجام تعهدات خود جهت رفع نواقص کار، تحت پوشش است ولی در کلوز 004 (دوره نگهداری گسترده) علاوه بر موارد فوق خساراتی که منشأ آن به دوره احداث برگشته ولی در دوره نگهداری بروز کرده است نیز تحت پوشش میباشد.

جهت خرید صدور بیمه‌های مهندسی لطفا فرم الکترونیکی زیر را تکمیل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند .

 

برای خرید آنلاین بیمه کلیک کنید

بیمه ساختمان

بیمه ساختمان

روزانه حوادث بیشماری در اطراف ما رخ می‌دهد و طبق قانون، هر شخصی که باعث ایجاد خسارت (جانی و مالی) برای افراد دیگر شود مسئول جبران آن است. اگر چنین شرایطی پیش آید و شما در موقعیتی قرار گیرید که مسئول یک حادثه شناخته شوید داشتن یک بیمه نامه مناسب می تواند پوشش کافی را برای شما فراهم سازد. شرکت بیمه پارسیان با ارائه انواع بیمه های مسئولیت این امکان را برای شما فراهم می سازد.

موضوع بیمه ساختمان

گاهی در طول انجام عملیات ساختمانی ، خسارت مالی و صدمات جسمانی به کارکنان و اشخاص ثالث وارد می آید که ناشی از تخریب ، گودبرداری ، اجرای پی ، سفت کاری، نمای ساختمان و یا سایر کارهای عمرانی مرتبط می باشد ، که با اخذ این بیمه نامه می توان مسئولیت کارفرما ، صاحبکار ، بیمه گذار را تحت پوشش قرار داد.

بیمه ساختمان

کارکنان در حین انجام کار در معرض خطر یا خطراتی بسیاری قرار دارند که بسیاری از آنها اجتناب ناپذیر می باشند. بر اساس ماده ۹۱ قانون کار،همه کارفرمایان موظفند وسایل و امکانات لازم برای حفظ سلامت و بهداش کارکنان در محیط کار را تامین نمایند. با استناد به این ماده در صورت وقوع حادثه ناشی از کار و فعالیت … که منجر به هزینه پزشکی، نقص عضو و یا فوت کارکنان (اعم از استخدامی، قراردادی، روزمزد و…) شود، در بسیاری از موارد کارفرما مقصر شناخته شده و ناچار به جبران خسارت وارده و در صورت فوت، پرداخت دیه خواهد بود. شما می توانید با خرید بیمه‌نامه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان هزینه ها را جبران نماید.

برخی از کارفرمایان بر این باورند که با داشتن بیمه تامین اجتماعی برای کارکنان، از خرید بیمه‌نامه‌های مسئولیت بی‌نیاز خواهند شد. نکته قابل توجه این است که پوشش‌های این دو بیمه‌نامه کاملاً متفاوت می‌باشند. بدین معنا که سازمان تامین اجتماعی تعهدی در قبال پرداخت خساراتی که مسئول آن کارفرما باشد، نداشته و یا اگر خسارات مذکور را جبران نماید طبق ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی، نسبت به بازیافت آن از کارفرما اقدام می‌نماید، در حالیکه در بیمه مسئولیت کارفرما این مورد تحت پوشش می باشد. به عبارت دیگر چنانچه کارگری دچار نقص عضو یا فوت گردد، بیمه تامین اجتماعی صرفا مستمری پرداخت نموده و تعهدی در قبال دیه فوت یا نقص عضو نخواهد داشت در حالیکه بیمه مسئولیت متعهد پرداخت دیات مذکور می‌باشد.

موضوع این بیمه نامه عبارت است از جبران خسارت جانی شامل فوت و نقص عضو و هزینه­های پزشکی وارد به کارکنان شاغل بیمه گذار در حین انجام فعالیت معین و در محدوده مشخص، که به دو صورت بانام و بی­نام صورت می پذیرد. بیمه مسئولیت ، مازاد بر پوشش اصلی یاد شده ۲۰ پوشش اضافی را نیز شامل می شود.

پوشش های اضافی (کلوزها ) در بیمه ساختمان

پوشش شماره(۱)دیه دوم کارکنان

درصورت خرید این پوشش چنانچه بیمه گذار از سوی دادگاه به پرداخت مبلغی بیش از یک دیه کامل محکوم گردد، بیمه گر پرداخت آنرا حداکثر تا میزان مشخص شده در بیمه نامه جبران می نماید.

پوشش شماره (۲)ماموریت های خارج از کارگاه کارکنان

در صورت خرید این پوشش مسئولیت بیمه گذار برای صدمات جسمانی ( فوت و نقص عضو و هزینه های پزشکی ) کارکنان در ماموریت های خارج از کارگاه در شمول تعهدات بیمه گر می باشد.کارکنانی برای ماموریت های خارج از کارگاه بیمه می باشند که یا اسامی آنها به طور کتبی توسط بیمه گذار اعلام و جزء لاینفک بیمه نامه گردیده باشدو یا بیمه گذار قبل از اعزام پرسنل به ماموریتهای خارج از کارگاه حکم ماموریت آنها را به بیمه گر ارسال و تاییدیه بیمه گر را دریافت نموده باشد .

پوشش شماره (۳) اماکن وابسته به کارگاه

در صورت خرید این پوشش مسئولیت بیمه گذار برای صدمات جسمانی کارکنان در اماکن وابسته به کارگاه مانند رستوران ، حمام ، سالن ورزشی و … در تعهد بیمه گر می باشد.

پوشش شماره(۴)ایاب و ذهاب کارکنان

در صورت خرید این پوشش مسئولیت بیمه گذار برای صدمات جسمانی( فوت و نقص عضو و هزینه های پزشکی ) کارکنان در حین ایاب و ذهاب با سرویس ایاب و ذهاب طرف قرارداد با بیمه گذار در تعهد بیمه گر می باشد.

پوشش شماره (۵) حوادث وسائل نقلیه موتوری جهت کارکنان

در صورت خرید این پوشش، بر خلاف بند دوم از ماده ۲ شرایط عمومی بیمه نامه، مسئولیت بیمه گذار برای صدمات جسمانی( فوت و نقص عضو و هزینه های پزشکی ) کارکنان، ناشی از حوادث نقلیه موتوری به شرح ذیل در تعهد بیمه گر می باشد:

  • حداکثر تعهد بیمه گر در طول مدت بیمه نامه از مبالغ مندرج در بیمه نامه تجاوز نخواهد کرد .

در صورتی که وسیله نقلیه عامل حادثه متعلق و یا در اختیار بیمه گذار بوده و دارای بیمه نامه شخص ثالث باشد، تعهدات بیمه گر محدود به مازاد تعهدات بیمه نامه مذکور میباشد. در صورت عدم وجود بیمه نامه شخص ثالث، بیمه گرتعهدی در قبال پرداخت خسارت نخواهد داشت

پوشش شماره (۶) مسئولیت پیمانکاران فرعی

در صورت خرید این پوشش مسئولیت پیمانکاران فرعی که اجرای بخش یا بخش هایی از پروژه را به عهده دارند، در قبال صدمات جسمانی ( فوت و نقص عضو و هزینه پزشکی ) وارده به کارکنان بیمه گذار و پیمانکار بیمه میگردند.

پوشش شماره (۷) مسئولیت مهندسین ناظر و مشاور

در صورت خرید این پوشش،مسئولیت مهندسین ناظر و مشاور برای صدمات جسمانی کارکنان برای موضوع مورد بیمه تحت پوشش می باشد وبیمه گر خسارت وارده را جبران می نماید.

پوشش شماره (۸) پرداخت خسارت بدون رای دادگاه

در صورت خرید این پوشش مسئولیت بیمه گذار ناشی از فوت ، نقص عضو دائم اعم از کلی و جزئی کارکنان، بدون رای دادگاه به شرح زیر جبران میگردد: ۱٫ غرامت فوت بر اساس سرمایه مندرج در بیمه نامه و یا معادل ریالی ارزانترین نوع دیه رایج، هر کدام که کمتر باشد محاسبه میگردد. ۲٫ غرامت نقص عضو براساس نظریه پزشک معتمد بیمه گر تعیین میگردد. در صورتی که بیمه گذار و یا زیان دیده نسبت به نظر پزشک معتمد بیمه گر معترض باشند ، موضوع در کمیسیونی متشکل از پزشک منتخب بیمه گر، پزشک منتخب بیمه گذار و یک نفر پزشک به انتخاب پزشکان مزبور مطرح و نظر اکثریت اعضای کمیسیون برای طرفین لازم الاجرا خواهد بود. غرامت نقص عضو بر مبنای درصدها و دیات مشخص شده بر طبق قانون اسلامی ویا معادل ریالی ارزانترین نوع دیه رایج، هر کدام که کمتر باشد محاسبه میگردد . توضیح آنکه : در هنگام پرداخت خسارت ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر مقصر بودن کارفرما الزامی است .

پوشش شماره (۹) جبران هزینه های پزشکی کارکنان بدون اعمال تعرفه

در صورت خرید این پوشش، هزینه های پزشکی کارکنان تحت پوشش بیمه نامه بدون اعمال تعرفه و بر اساس صورتحسابهای بیمارستانی جبران میگردد.

پوشش شماره (۱۰)مطالبات ماده۶۶تامین اجتماعی

در صورت خرید این پوشش مطالبات سازمان تامین اجتماعی و یا سازمان خدمات درمانی از بیمه گذار بابت هزینه های مربوط به معالجه، غرامت، مستمری و غیره تعیین شده به لحاظ فوت، نقص عضو، بروز جراحت و بیماری کارکنان را بر اساس مفاد ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی جبران میگردد.

پوشش شماره (۱۸ و ۱۱) حوادث شخص بیمه گذار،کارفرما، پیمانکار ، مهندس ناظر و مشاور

در صورت خرید این پوشش صدمات جسمانی وارد به شخص بیمه گذار،کارفرما،پیمانکار،ناظر و مشاور در اثر خطرات مورد بیمه فقط در محل مورد بیمه با رعایت سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه جبران می گردد.

پوشش شماره (۱۲) صدمات جسمانی وارد به اشخاص ثالث

در صورت خرید این پوشش،مسئولیت بیمه گذار برای جبران صدمات جسمانی وارد به اشخاص ثالث ناشی از اجرای پروژه مورد بیمه در تعهد بیمه گر می باشد.

پوشش شماره(۱۳) مابه التفاوت افزایش دیات

در صورت خرید این پوشش،پرداخت خسارت با توجه به مابه التفاوت افزایش دیات برای غرامت فوت و نقص عضو کارکنان تا یک،دو و سه سال(متناسب با درخواست بیمه گذار در فرم پیشنهاد)تعدیل خواهد شد.

پوشش شماره(۱۴) پرداخت غرامت دستمزد روزانه کارکنان

در صورت خرید این پوشش چنانچه کارکنان بیمه گذار در اثر حوادث ناشی از مسئولیت بیمه گذار در بیمارستان بستری شوند غرامت دستمزد روزانه آنها از روز چهارم و حداکثر تا روز چهاردهم به میزان دستمزد واقعی روزانه کارکنان و حداکثر تا سقف ۱۰۰٫۰۰۰ریال به ازای هر روز پرداخت می گردد.در هر صورت کل پرداخت بیمه گر بابت این پوشش در طی دوره بیمه وبرای مجموع کارکنان از مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال تجاوز نخواهد کرد.بدیهی است چنانچه غرامت مذکور توسط سازمانهای دیگری پرداخت گردد این شرکت تعهدی در پرداخت خسارت ندارد.

پوشش شماره(۱۵) حوادث غیر مرتبط با فعالیت بیمه شده

در صورت خرید این پوشش مسئولیت بیمه گذار برای صدمات جسمانی کارکنان ناشی از حوادث غیر مرتبط با فعالیت بیمه شده در محدوده مکانی تحت پوشش بیمه نامه در تعهد بیمه گر می باشد.

پوشش شماره(۱۶) افزایش ۲۰% تعداد کارکنان

در صورت خرید این پوشش افزایش کارکنان حداکثر تا بیست درصد تعداد اظهار شده در پرسشنامه اولیه ولو اینکه اعلام نشده باشد مورد پذیرش بیمه گر خواهد بود.

پوشش شماره (۱۷) اهمال غیرعمدی کارکنان:

علاوه بر مسئولیت کارفرما خسارت جانی وارد بر کارکنان توسط سایر کارکنان

بیمه ساختمان

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه ساختمان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید آنلاین بیمه ساختمان فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت  پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

 

بیمه مسئولیت پارسیان

بیمه مسئولیت پارسیان

 

بیمه مسئولیت یکی از  رشته  بیمه های است که به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه ، شناخت افراد از حقوق و مسئولیت های یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیتها تاثیر گذار می باشد .
بطور کل اگرچه بیمه مسئولیت تأمینی برای اشخاص ثالث در قبال مخاطرات ناشی از فعالیت  بیمه گذار می باشد اما بیمه گذار با توجه به جبران خسارت از طرف شرکت بیمه گر آرامش و اطمینان خاطری در زمان فعالیت خود کسب خواهد نمود.
با توجه به مسئولیت های بیشماری که هریک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می توان تعداد بسیار متنوعی از بیمه های مسئولیت را برشمرد اما با توجه به میزان استقبال مردم از انواع نسبتا محدود این نوع بیمه و عدم آشنایی با گونه های دیگر آن شرکتهای بیمه نیز بطور معمول تعداد اندکی از این پوششها را به مردم می فروشند.
شرکت بیمه پارسیان در راستای دستیابی به اهداف یاد شده بیمه های مسئولیت را در متنوعترین شکل تهیه و عرضه نموده است . در حال حاضر بیمه های مسئولیت بیمه پارسیان با توسعه فعالیت های تخصصی خود ، پیشگام در ارائه انواع طرحهای نوین بیمه ای است و با پرداخت خسارتهای مختلف به اشخاص زیاندیده در بیشتر فعالیتهای اقتصادی ، قراردادی ، حرفه ای و سایر بخشهایی که تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شوند در انواع رشته های مربوطه موجب حل و فصل اختلافات افراد جامعه با یکدیگر نیز گردیده است . حسن و برتری بیمه های مسئولیت بیمه پارسیان ارائه شیوه های سهل در نحوه پرداخت خسارت و انجام کارشناسی های فنی مربوطه می باشد . برای آشنایی با انواع جدید بیمه های مسئولیت شما می توانید با شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا یکی از نمایندگان حقوقی بیمه پارسیان تماس گرفته و انتظارات و پیشنهادات و درخواستهای جدید خود را مطرح نموده و مشاوره لازم را اخذ نمایید. انواع بیمه مسئولیت به شرح زیر می باشد:

بیمه مسئولیت کارفرمایان ساختمانی
گاهی در طول انجام عملیات ساختمانی، خسارت مالی و صدمات جسمانی به اشخاص ثالث وارد می‌آید که ناشی از عملیات تخریب، گودبرداری، پی‌کنی، نصب اسکلت فلزی و سایر کارهای عمرانی است. با اخذ این بیمه، مسئولیت صاحبکار و کلیه عوامل اجرایی به طور مشترک در قبال اشخاص ثالث، تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بیمه مسئولیت پروژه های عمرانی
این بیمه‌نامه خسارت‌های فیزیکی، غیرقابل پیش‌بینی و ناشی از حادثه را در حین اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی و عملیات ساختمانی انواع سازه از قبیل ساختمان‌های مسکونی، اداری، برج‌ها، کارخانجات، سیلوها، راه‌ها، راه‌آهن، فرودگاه، سدها، پروژه‌های آبیاری و زهکشی، تونل‌ها، پل‌ها، لوله‌کشی فاضلاب، مخازن آب، موج‌شکن‌ها و مانند آن را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه مسئولیت سرایت آتش سوزی
گسترش‌ دامنه‌ آتش‌سوزی‌ و انفجار در مجاورت‌ محل‌ وقوع‌ حادثه‌، سبب‌ ورود خسارات‌ مالی‌ و جانی‌ به‌ اشخاص‌ ثالث‌ می‌گردد که غرامت‌ وارده‌ به اشخاص ثالث در چارچوب‌ بیمه‌های‌ آتش‌سوزی‌ قابل‌ پرداخت‌ نیست؛‌ ولیکن‌ ‌بیمه‌‌ مسئولیت مدنی ناشی از آتش‌سوزی، کلیه‌ زیان‌‌های‌ ناشی‌ از خط‌راتی‌ همچون‌ آتش‌سوزی‌، انفجار، ترکیدگی‌ لوله‌های‌ آب‌ و ضایعات‌ آب‌ وارد به‌ اشخاص‌ ثالث‌ را جبران‌ خواهد نمود.

بیمه مسئولیت جامع شهرداری
این بیمه به منظور جبران کلیه خسارات جانی و مالی ناشی از خطرات احتمالی عملیات عمرانی، ‌زیر بنایی و … که تحت نظارت شهرداری انجام شود، صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی
این بیمه به منظور جبران کلیه خسارات مالی و جانی ناشی از خطرات احتمالی نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی در قبال اشخاص ثالث صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت مجموعه های ورزشی
صاحبان‌ اماکن‌ ورزشی‌ همچون‌ استخرها، سالن‌های‌ ورزشی‌ و بدنسازی‌ ضمن‌ رعایت‌ اصول‌ ایمنی‌ و حفاظتی‌، گاهی‌ با حوادثی‌ که‌ منجر به‌ نقص‌ عضو و فوت‌ و هزینه‌‌های‌ پزشکی‌ مراجعین‌ می‌شود، مواجه‌ می‌گردند که‌ مناسب‌ترین‌ راه‌ برای‌ جبران‌ غرامت‌ حوادث‌ پیش‌بینی‌ نشده‌، تهیه بیمه نامه مسئولیت‌ مدنی‌ مجموعه‌های‌ ورزشی‌‌ است‌.

بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی
مسئولیت افرادی که در مراکز آموزشی مشغول به کار یا تحصیل هستند، بر عهده مدیران این مراکز می‌باشد. از این رو در صورتی که برای یکی از افراد در زمان حضور در مرکز آموزشی اتفاقی رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده مدیران مراکز می‌باشد. بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی به منظور پوشش خسارت‌های جانی احتمالی برای افراد در مراکز آموزشی صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت مدیران اردوها و تورهای گردشگری
مسئولیت افرادی که در اردو هستند، بر عهده مدیر اردو است. از این رو در صورتی که برای یکی از افراد در اردو اتفاقی رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده مدیران اردو می‌باشد. بیمه‌ مسئولیت مدیران اردوها به منظور پوشش خسارت‌های جانی احتمالی برای افراد در اردوها صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان
موضوع بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان عبارت است از جبران خسارت بدنی وارد به بیماران که ناشی از مسئولیت پزشک به علت اشتباه، غفلت یا قصور وی در انجام خدمات حرفه‌ای به وقوع پیوسته باشد. بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان بر اساس قانون مسئولیت مدنی و قوانین و مقررات نظام پزشکی کشور تهیه و تدوین گردیده است.

بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین
این بیمه‌در جهت برقراری تأمین حرفه‌ای مهندسین طراح، محاسب و ناظر ساختمان که در عضویت سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها، دارای پروانه اشتغال از وزارت مسکن و شهرسازی و شماره امضاء شهرسازی از شهرداری می‌باشند، در برابر مالکین ساختمان‌ها، اشخاص ثالث (شامل همسایگان، عابرین و …) و کارکنان اجرایی پروژه ساختمانی،(جانی و مالی) عرضه شده است.

بیمه مسئولیت حرفه ای دلالان رسمی
این بیمه به منظور جبران خسارت‌های مالی احتمالی ناشی از مسئولیت دلالان رسمی بیمه صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای نمایندگان بیمه
این بیمه به منظور جبران خسارت‌های مالی احتمالی ناشی از مسئولیت نمایندگان بیمه صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای پارکینگ
در صورتی که خسارتی برای افراد استفاده‌کننده از پارکینگ‌های عمومی و خصوصی خودرو به‌وجود آید،‌ ممکن است مسئولیت خسارت بر عهده صاحبان پارکینگ باشد. این بیمه‌نامه کلیه خسارت‌های رخ‌داده در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی را جبران می‌نماید.

بیمه مسئولیت مدنی تورها
در صورتی که برای یکی از مسافران تور اتفاقی رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده صاحبان آژانس مسافرتی می‌باشد. بیمه مسئولیت آژانس‌های مسافرتی (ویژه تورهای سیاحتی- زیارتی) به منظور پوشش خسارت‌های جانی احتمالی برای مسافران تورهای سیاحتی و زیارتی صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت فنی بیمارستان
مدیر فنی بیمارستان، درمانگاه و کلینیک مسئول مشکلات احتمالی است که در طول مراجعه بیمار به مرجع درمانی برای وی رخ می‌دهد. از این رو بیمه‌ مسئولیت مدنی مدیر فنی بیمارستان، درمانگاه، کلینیک به منظور پوشش خسارات جانی احتمالی ناشی از مسئولیت این مدیران طراحی شده است.

بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران و ناجیان استخر
مدیران و ناجیان استخرها مسئول حفظ زندگی افرادی هستند که از استخر استفاده می‌کنند.این بیمه به منظور پوشش خسارات جانی ناشی از خطرات رخ داده در استخرها صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت مدنی نگهداری آسانسور
با وجود اینکه که‌ تعمیر و نگهداری‌ دوره‌‌ای‌ آسانسورها از ط‌رف‌ مالکین‌ ساختمان های تجاری و مسکونی انجام‌ می‌ شود و لیکن‌ بروز حوادث‌ ناشی‌ از سهل‌‌انگاری‌ در نگهداری‌ آنها سبب ورود صدمات‌ جانی‌ به‌ استفاده‌کنندگان‌ از آسانسور می‌‌گردد. این بیمه غرامت‌ فوت‌ و نقص‌عضو سرنشینان‌ آسانسور را در صورت‌ وقوع‌ حوادث‌ جبران‌ می‌نماید.

بیمه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان
با توجه به ضرورت تامین حرفه‌ای پرستاران، ‌بهیاران، تکنسین‌های بیهوشی و اتاق عمل، تکنسین‌های رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن وM.R.I و نیز کارشناسان و تکنسین‌های آزمایشگاه، نوارنگاری وC.S.R ، این بیمه به منظور جبران خسارات ناشی از مسئولیت پیراپزشکان صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای شهربازی
مدیر شهربازی مسئولیت مشکلات احتمالی که در حین استفاده از دستگاه‌ها برای استفاده‌کنندگان رخ می‌دهد را بر عهده دارد. این بیمه به منظور جبران خسارات ناشی از خطرات استفاده از دستگاه‌های شهربازی صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای هتل داری
براساس این طرح بیمه‌ای، خسارات جانی و مالی مسافرین در اثر حوادث در طول مدت اقامت در هتل یا مسافرخانه بیمه می‌گردد. در ضمن چنانچه واحد اقامتی دارای امکاناتی نظیر استخر، مجموعه ورزشی، پارکینگ وغیره باشد خسارات مالی و جانی وارد به استفاده کنندگان جبران خواهد شد.

بیمه مسئولیت مهدکودک
مدیران مهدکودک‌ها در قبال مشکلات احتمالی کودکان در مهدکودک مسئولیت دارند. برای پوشش خسارات جانی ناشی از خطرات احتمالی در مهدکودک‌ها، بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مهدکودک‌ها صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت مدیر سینما
مدیران سالن‌های سینما، کنسرت و اجلاس در قبال خطرات احتمالی افراد استفاده‌کننده سالن‌ها مسئولیت دارند. برای پوشش خسارات جانی ناشی از خطرات احتمالی در این سالن‌ها، بیمه‌ مسئولیت حرفه‌ای مدیران سالن‌های سینما، کنسرت و اجلاس صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای مدیران رستوران ها
مدیران رستوران‌ها و استراحت‌گاه‌های ساحلی در قبال خطرات احتمالی افراد استفاده‌کننده از فضا و تجهیزات آنها مسئولیت دارند. برای پوشش خسارات جانی ناشی از خطرات احتمالی در این مکان‌ها، بیمه مسئولیت مدنی مدیران رستوران‌ها و استراحت‌گاه‌های ساحلی صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای وکلای دادگستری
این بیمه به منظور پوشش مسئولیت خسارات مالی ناشی از مسئولیت وکلای دادگستری در قبال اشخاص ثالث صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت حرفه ای سردفتران و دفتریاران
این بیمه به‌منظور پوشش خسارت‌های مالی احتمالی ناشی از مسئولیت سردفتران و دفتریاران برای افراد ثالث صادر می‌شود.

بیمه مسئولیت تعمیرگاه های مجاز خودرو
این بیمه نامه به منظور پوشش خطرات ناشی از مسئولیت تعمیرگاه‌های مجاز خودرو صادر می شود.

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان غیر ساختمانی
کلیه کارفرمایان نسبت به جبران خسارات وارده به کارکنان و کارگران (تمامی کارکنان شاغل در محدوده کارگاه – اعم از کارگران ایرانی و غیرایرانی) که ناشی از حوادث حین کار باشد و منجر به صدمات جسمانی و جانی شود، مسئول هستند. این بیمه‌ مسئولیت مدنی بیمه‌گذار را در مقابل کارکنان، تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

بیمه طرح های خاص
بیمه طرح های مخصوص زمانی صادر می شود که موضوع برای بیمه گر جدید باشد خسارات تحت پوشش و میزان حق بیمه طبق توافق طرفین تعیین می شود.

بیمه مسئولیت پارسیان

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه جهت بیمه مسئولیت پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت دریافت بیمه مسئولیت پارسیان فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه مسئولیت نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت  پس از آن بیمه نامه بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

در بیمه مسئولیت پارسیان بسته به نوع بیمه مسئولیت موارد متعددی مطابق با فرم پیشنهاد ارائه شده مورد پرسش و پاسخ قرار خواهد گرفت که تکمیل دقیق و کامل این فرم می تواند به ارائه نرخ و شرایط مناسب و دقیق کمک نماید .

برای نمونه جهت بیمه مسئولیت پارسیان در رشته کارکنان ساختمانی حق بیمه بر اساس متراژ زیر بنای ساختمان موجود در پروانه محاسبه می گردد و برای بیمه مسئولیت پارسیان در رشته کارکنان غیر ساختمان اعلام دقیق پرسنل شاغل اعمم از رسمی ، قراردادی و پیمانی معیار محاسبه حق بیمه خواهد بود و یا در محاسبه بیمه مسئولیت پارسیان در رشته بیمه ای مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان میزان دیه ماه حرام یا عادی و نوع تخصص فرد معیار خواهد بود .

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک کنید