بیمه های نفت و انرژی

004 2 300x300 - بیمه های نفت و انرژی

بیمه های نفت و انرژی

پروژه های عمرانی و زیربنایی که برای اکتشاف استخراج، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، گاز و نیز پتروشیمی احداث میشوند، تحت عنوان پروژه های انرژی در صنعت بیمه مطرح هستند.
چرا بیمه نفت و انرژی ؟
صنعت نفت و انرژی به دلیل برخورداری از پتانسیل بالای حادثه پذیری، امکان وقوع حوادث غیر قابل کنترل و ارزش بالای تأسیسات و تجهیزات نیازمند مدیریت کار آمد ریسک و پوشش های مالی مناسب است. با توجه به اینکه بیمه، مناسب ترین، بهینه ترین و ارزان ترین روش تامین مالی در حوزه مدیریت ریسک است، صنعت بیمه می تواند بهترین پشتیبان و همراه صنعت نفت در پوشش ریسک های صنایع هیدروکربوری باشد.
چرا بیمه پارسیان؟
پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی در تمامی مراحل ساخت، نصب، نگهداری، آزمایش و بهره برداری با خطرات گوناگونی مواجه هستند. بیمه های نفت و انرژی شرکت بیمه پارسیان، راهکاری برای انتقال این نوع ریسک ها و ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای دست اندر کاران پروژه هاست. شرکت بیمه پارسیان به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای بیمه ای، با به کارگیری متخصصین فنی و بیمه ای و توان بالای مالی و توانایی پذیرش انواع پوششهای بیمه ای نفت و انرژی، تلاش می کند تا آرامش و امنیت مالی و اقتصادی را برای شما فراهم سازد.
انواع بیمه های نفت و انرژی
بیمه های نفت و انرژی شرکت بیمه پارسیان فعالیت های مختلف پروژه های صنایع هیدوکربوری را تحت پوشش قرار می دهد که به دو نوع اصلی تقسیم بندی می شود اول، بیمه نامه های بخش ساحلی(Onshore) که برای فعالیت های واقع در خشکی صادر می شود و دوم بیمه نامه های فراساحلی (Offshore) که برای فعالیت های دریایی صادر می شود


انواع بیمه های نفت و انرژی