بیمه پارسیان مرکزی

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا - بیمه پارسیان مرکزی

بیمه پارسیان مرکزی

معرفی خدمات

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان،  با ارائه خدمات بیمه ای برای تمامی اقشار جامعه با فعالیت مختلف، برای مشتریان خود « تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی » را  ایجاد نموده  است.

ما با مسائل مختلفی از نظر تصمیم گیری، جذب و استخدام، ارزیابی عملکرد و آموزش افراد روبرو هستیم، اما با چابک‌سازی فرایندها، فراهم کردن تسهیلات و امکانات مطابق با استانداردهای جهانی و همسو با کسب‌و‌کارهای برتر تکنولوژی محور، تلاش می‌کنیم موفقیت متقابل برای کسب‌وکار و افراد را تضمین کنیم. کار کردن در این شرکت مانند پرواز در فراز آسمان، پر از چالش و یادگیری می باشد.

مزایا و تعهدات

« ارسال سریع  » ،« ضمانت کمترین حق بیمه »  و  « تضمین اصالت بیمه نامه »  سه اصل   اولیه ای است که این شرکت از نخستین روز ایجاد سعی کرده به آن پایبند باشد.

قالب های فعالیت

ارائه محصولات متنوع و خدمات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان در سه قالب بیمه های اموال ، اشخاص و مسئولیت است که با تکمیل فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای توسط بیمه گذاران سیر رسیدگی و بررسی آن توسط کارشناسان متخصص این شرکت آغاز خواهد شد .

فرایند صدور

 ابتدا بایستی فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای در سایت و یا فرم الکترونیکی زیر بصورت کامل تکمیل گردد و پیامک دریافت گردد، پس از آن کارشناسان ما دراسرع وقت ، نرخ و شرایط  را طی تماس تلفنی به مشتریان اعلام و در صورت تایید ، مراحل صدور توسط کارشناسان صورت خواهد گرفت .

ارسال رایگان

بیمه نامه ها پس ازصدور نهایی بصورت رایگان و دراسرع وقت توسط شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان مرکزی تحویل خواهد گردید .

سخن پایانی

هویت شرکت ما بیش از هرچیز متأثر از مشتریان است و بر اساس نیازهای آنها گام بر می‌داریم. به همین دلیل، مشتری محوری مهمترین ارزش کسب‌وکار ما در این شرکت می باشد.

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک فرمایید .