نمایندگی بیمه پارسیان دولت

نمایندگی بیمه پارسیان دولت

شرکت خدمات بیمه ای (گسترش فروش فردا) نماینده حقوقی (بیمه پارسیان) دولت، با ارائه خدمات متنوع بیمه ای برای تمامی اقشار جامعه با حرفه و مشاغل گوناگون ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را  ایجاد نموده  است. «ارسال سریع»، «تضمین دریافت حداقل حق بیمه»  و  «تضمین اصالت بیمه نامه»  سه اصل اولیه ای است که این شرکت از نخستین روز تاسیس سعی در پایبندی به آن داشته است.

زمینه کاری نمایندگی بیمه پارسیان دولت و شرکت گسترش فروش فردا، ارائه محصولات متنوع و خدمات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان در چهار قالب بیمه های اتومبیل، اموال، اشخاص و مسئولیت است که با تکمیل فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای توسط بیمه گذاران سیر رسیدگی و بررسی آن توسط کارشناسان متخصص این شرکت آغاز خواهد شد.

بیمه نامه ها پس از صدور نهایی بصورت رایگان و در اسرع وقت توسط متصدیان ارسال این شرکت  تحویل خواهد گردید.

نمایندگی بیمه پارسیان دولت، یکی از مراکزعرضه خدمات بیمه ای خود را دولت قرار داده و آمادگی خود را جهت صدور انواع بیمه نامه برای اهالی محترم این منطقه  قرار داده است

اعلام نرخ و قیمت انواع محصولات نمایندگی بیمه پارسیان دولت، توسط کارشناسان ما بدین صورت است که ابتدا باید فرم پیشنهاد الکترونیکی که لینک آن در انتهای صفحه قرار داده شده است بصورت کامل تکمیل گردد.

پس از آن کارشناسان ما دراسرع وقت، نرخ و شرایط  را طی تماس تلفنی به بیمه گذار محترم اعلام و در صورت تایید، مراحل صدور را انجام خواهند داد .

نمایندگی بیمه پارسیان دولت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا از ساعت 8 الی 19 عصر همه روزه آماده ارائه خدمات و مشاوره بیمه ای به شما بیمه گذاران محترم می باشد

با اتکا به دانش و تجربه متخصصان، محیطی در این شرکت فراهم گردیده است که تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی این شرکت از خدماتی مانند مشاوره رایگان جهت بررسی ریسک های بیمه ای برخوردار شده و در شرایط کاملاً رقابتی پوشش های مناسب را دریافت دارند.
در کنار برنامه های توسعه ای بیمه در سطح ، توجه به اصل مشتری مداری و افزایش سطح رضایمتندی مراجعان و مخاطبان این شرکت همواره از شاخص ترین اصول کاری این شرکت می باشد که تمامی کارکنان این شرکت در رده های مختلف سازمانی اطاعت از آن را سرلوحه امور خود قرار داده و خود را ملزم به رعایت آن می دانند..

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک فرمایید