ارسال بیمه در محل

ارسال بیمه در محل

از آن‌جا که بسیاری از شهروندان در ساعات فعالیت شرکت‌های بیمه در محل کارشان هستند و برای بسیاری امکان خرید و تمدید بیمه نامه فقط در روزهای پایانی هفته فراهم است، شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان خدمات ویژه ای تحت عنوان ارسال بیمه در محل را، به اجرا گذاشته است.
با توجه به زندگی شهرنشینی و کارمندی در تهران، اکثر بیمه‌گذاران برای خرید یا تمدید بیمه با مشکل مواجه هستند زیرا ساعت کاری بیمه‌ها، با ادارات و بیش‌تر کسبه یکی است. به همین دلیل این شرکت جهت سهولت در امر ارسال و راحتی بیمه‌گذاران، طرح ارسال بیمه در محل در سراسر استان تهران و البرز و در سایر استان ها به شرط پرداخت حق بیمه  بالای 500.000 تومان به اجرا گذاشته است تا بیمه‌گذاران بتوانند بیمه خود را در محل کار و خانه‌شان تحویل بگیرند.
هم‌چنین شما بیمه گذار محترم می توانید زمانی که در حال خرید یا در هر مکان دیگری که هستید با هماهنگی قبلی از خدمات ویژه ارسال بیمه در محل بهره مند گردید.
برای دریافت این خدمات کافی است با شماره تلفن 49783-021 تماس بگیرید و یا جهت درخواست خرید آنلاین و ارسال بیمه در محل، فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM   ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، جهت مطابقت اطلاعات اولیه و صدور و ارسال بیمه در محل با شما تماس خواهند گرفت.

قوانین  ارسال بیمه در محل

  • تحویل بیمه نامه شخص ثالث خودرو منوط به دریافت بیمه نامه سال قبل می باشد
  • درصورت مفقود شدن بیمه نامه سال قبل در بیمه های شخص ثالث ارایه گواهی مفقودی الزامیست
  • قبل از ارسال رایگان بیمه نامه، هماهنگی های لازم  با شما بیمه گذار گرامی اتجام می گردد
  • شما میتوانید قبل از صدوربیمه نامه تمامی حق بیمه را تسویه و یا درخواست دستگاه کارت خوان نمایید
  • هدف از ارسال رایگان بیمه نامه صرفه جویی در وقت و هزینه شماست

    برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک کنید