بيمه ثالث پارسیان

بيمه ثالث پارسیان

بیمه ثالث پارسیان

با رشد روز افزون استفاده از اتومبیل صاحبان و رانندگان سایر اتومبیل ها و حتی عابرین پیاده و بسیاری دیگر از شهروندان به صرف اینکه هر یک از ما هدایت یک اتومبیل شخصی و یا یک اتومبیل عمومی را برعهده داریم در معرض خطر تصادف و تصادم قرار دارند و با وقوع چنین خطراتی دچار خسارت های بدنی یا مالی می شوند.

بیمه ثالث پارسیان یا بیمه نامه مسئولیت دارندگان وسایل نقلیه از انواع بیمه های مسئولیت است و همانطور که از اسم آن پیداست مسئولیت راننده را در مقابل اشخاص ثالث بیمه می کند . در بیمه ثالث پارسیان منظور از شخص ثالث به فرد یا افرادی اطلاق می گردد که در هنگام رانندگی امکان برخورد با آنها را داریم ، البته بعضی از اشخاص هستند که به آنها شخص ثالث نمی گویند مثل مالک ، راننده.

بیمه ثالث پارسیان از مهم ترین محصولات صنعت بیمه است ، زیرا بیمه شخص ثالث مانند ویترینی است که شرکت های بیمه ، محصولات خود را پشت شیشه آن در معرض دید مشتریان قرار می دهند.

قانون اجباری بیمه ثالث پارسیان

بر اساس ماده های (2) – (8) و (9) قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 20 اردیبهشت 1395 ، کلیه دارندگان وسایل نقلیه اعم از حقیقی یا حقوقی مکلفند وسایل نقلیه خود را در قبال خسارات بدنی و مالی وارده ناشی از وسایل نقلیه خود به اشخاص بیمه نمایند ،بدین ترتیب که  در بخش خسارات بدنی معادل حداقل ریالی دیه یک مرد مسلمان در ماههای حرام می باشد و در صورتیکه در یک حادثه هر گونه خسارات بدنی به اشخاص ثالث وارد آید و مسئول آن به پرداخت بیش از یک دیه به هر یک از زیان دیدگان (با رعایت کلیه اصول 66 ماده و 55 تبصره قانون مذکور) محکوم شوند ، شرکت بیمه موظف به پرداخت کل خسارت می باشند. اعم از اینکه مبلغ مازاد به دیه کم تر از یک دیه کامل و یا بیشتر از آن باشد.

هم چنین مبلغ بیمه ثالث پارسیان این قانون در بخش خسارات مالی معادل 5/2 درصد تعهدات جانی است ( 63.250.000 ريال =% 2/5 * 2.530.000.000 ريال) و بیمه گذار می تواند برای جبران خسارت های مالی بیش از حداقل مذبور ، در زمان صدور بیمه نامه یا پس از آن نسبت به درخواست افزایش آن  اقدام نماید.

برابری دیه زنان و مردان در قانون بیمه ثالث پارسیان

از مهم ترین اصلاحات قانون بیمه ثالث پارسیان در حوزه بیمه های شخص ثالث در سالهای اخیر می توان به مصوب سال 1387/06/16 اشاره نمود که در آن برابر شدن دیه زنان با مردان است.

در تبصره 2 ماده 4 این قانون آمده است ؛ ” شرکت بیمه موظف به ایفای تعهدات مندرج در این قانون ، خسارات وارده به زیان دیدگان را بدون لحاظ جنسیت و مذهب تا سقف تعهدات بیمه ثالث پارسیان پرداخت نماید و مبلغ مازاد بر دیه تعیین شده از سوی مراجع و یا محاکم قضایی به عنوان بیمه حوادث محسوب می گردد..”

بیمه ثالث پارسیان در ایران را می توان در سه زیر گروه کلی تقسیم بدنی نمود:

  • بیمه شخص ثالث : جبران هرگونه خسارات وارده به اشخاص ثالث اعم از جانی و یا مالی
  • بیمه حوادث سرنشین : جبران هرگونه خسارات وارده به سرنشینان اتومبیل
  • بیمه بدنه: جبران خسارت وارده به خود اتومبیل

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه ثالث پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه اتومبیل بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید آنلاین بیمه ثالث پارسیان فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی  ، با شما تماس خواهند گرفت .  پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث کلیک کنید