تلفن بیمه پارسیان

تلفن بیمه پارسیان

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا (نماینده حقوقی بیمه پارسیان) براساس آئین نامه نمایندگی (شماره ۵۷) بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان نماینده حقوقی شرکت بیمه  پارسیان با کد ۴۱۲۱۵۰ به موجب پروانه شماره ۴۰۸۰/ق ن/۹۲ مورخ 1392/09/24 با هدف ارائه خدمات متمایز و شایسته به کلیه هموطنان عزیز تأسیس و باتوکل به خداوند متعال و به پشتوانه هفت سال تخصص و تجربه در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت نمود.
به استناد  قانون تاسیس موسسات بیمه غیر  و قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران، این شرکت (نماینده حقوقی بیمه پارسیان) دارای مجوز فعالیت در زمینه انجام کلیه امور بیمه های بازرگانی اعم از بیمه های اموال، اشخاص ومسئولیت، به نمایندگی از شرکت بیمه ی پارسیان می باشد.
با اتکا به دانش و تجربه متخصصان، محیطی در این شرکت  فراهم گردیده است که تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی این شرکت از خدماتی مانند مشاوره رایگان جهت بررسی ریسک های بیمه ای برخوردار شده و در شرایط کاملاً رقابتی پوشش های مناسب را دریافت دارند.
در کنار برنامه های توسعه ای بیمه در سطح جامعه، توجه به اصل مشتری مداری و افزایش سطح رضایمتندی مراجعان و مخاطبان این شرکت همواره از شاخص ترین اصول کاری این شرکت می باشد که تمامی کارکنان این شرکت در رده های مختلف سازمانی اطاعت از آن را سرلوحه امور خود قرار داده و خود را ملزم به رعایت آن می دانند.
رسالت غایی شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا (نمایندگی حقوقی بیمه پارسیان)، ایجاد سازمانی منسجم و متعهد نسبت به هموطنان و پیشگام در ارائه خدمات خاص بیمه ای بمنظور آگاهی و آشنایی بیشتر باصنعت و مفاهیم بیمه و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای آسان جهت بهترین و صحیح ترین خرید بیمه نامه ها می باشد.

بیمه گذار محترم شما می توانید جهت دریافت اطلاعات و خدمات بیمه ای خود با تلفن بیمه پارسیان ، خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا ، به شرح زیر تماس حاصل فرمایید.

ما توسط تلفن بیمه پارسیان خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا همواره در خدمت شما هستیم .

تلفن بیمه پارسیان خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا    49783-021

تلفن بیمه پارسیان ( داخلی ) خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا

1010      واحد مدیریت

1011      بیمه های شخص ثالث و بدنه

1012      بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، درمان ، درمان مسافرتی ، حوادث

1013      بیمه های مسئولیت

1014      بیمه های آتش سوزی ، باربری ، مهندسی

1015      اعطای نمایندگی ( شعب فرعی شرکت )

2021      پشتیبانی فنی سایت

1020      انتقادات و پیشنهادات

 شما میتوانید از ساعت 8 صبح الی 19 عصر با تلفن بیمه پارسیان ، خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا ، جهت ارائه مشاوره و دریافت خدمات بیمه ای تماس حاصل فرمایید .

آدرس سایت :  www.Gostareshins.com

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک کنید