finex 2019 - دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه

همه شما دعوتید
منتظر حضور گرمتان هستیم

 

نمایشگاه بورس بانک بیمه 1024x732 - دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه

‍ حضور شرکت نمایندگی بیمه گسترش فروش فردا در دوازدهمین نمایشگاه بین الملی بورس بانک بیمه

به استحضار کلیه مشتریان و همکاران محترم میرساند ،این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید مشتریان ، دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی برای معرفی دستاوردها و ابزارهای صنعت مالی به سرمایه گذاران، فعالین اقتصادی و آحاد جامعه است. از سوی دیگر پل ارتباطی سرمایه گذاران، سهام داران، بیمه گذاران و مدیران صنعت مالی کشور محسوب می شود. این نمایشگاه در واقع بهار صنعت مالی است و مثلث اقتصادی کشور یعنی بورس، بانک و بیمه گردهم می آیند تا روش های نوین و بهینه سرمایه گذاری و آخرین دستاوردهای مالی را به آحاد جامعه معرفی کنند.

لذا به اطلاع کلیه هموطنان می رساند دوازدهمین دوره این نمایشگاه بین المللی در تاریخ 2 الی 5 اردیبهشت ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این راستا شرکت نمایندگی بیمه گسترش فروش فردا قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را در جهت هرچه بهتر کردن خدمات بیمه گری در این نمایشگاه ارائه نماید.
با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ با همکاری دیگر دست اندرکاران، گامی رو به جلو در راستای اعتلاء و انعکاس هر چه بیشتر توانمندیهای این شرکت باشد.
منتظر ملاقات شما در دوازدهمین نمایشگاه بین الملی بورس،بانک و بیمه هستیم

شرکت نمایندگی بیمه گسترش فروش فردا