نمایندگی بیمه پارسیان

نمایندگی بیمه پارسیان

برخی  از افراد گاهی در  مسیر  زندگی  شخصی و حرفه ای خود ، احساس می کنند که به یک مشاوره بیمه احتیاج دارند . اطمینان از اینکه یک مشاور  بیمه  یا یک  متخصص ریسک می تواند به آنها کمک کند و علاوه بر مشاوره بیمه  در هنگام بروز خسارت نیز از کمک او در خصوص دریافت خسارت بهرمند شوند ، هدف این نوشه می باشد.

 

نام شرکت نمایندگی تلفن آدرس
شرکت نمایندگی بیمه گسترش فروش فردا ۰۲۱۴۹۷۸۳ صادقیه -بعد از چهارراه خسرو -مجتمع الماس غرب – ورودی A  – طبقه همکف

واحد مربوطه داخلی ساعات پاسخگویی نوع تصدی
مدیریت ۱۰۱۰ شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و پنج شنبه ۸ الی ۱۵ مدیریت
بیمه های اتومبیل ۱۰۱۱ شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و پنج شنبه ۸ الی ۱۵ صدور / خسارت
بیمه های اشخاص ۱۰۱۲ شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و پنج شنبه ۸ الی ۱۵ صدور / خسارت
بیمه مسئولیت ۱۰۱۳ شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و پنج شنبه ۸ الی ۱۵ صدور / خسارت
بیمه ای اموال ۱۰۱۴ شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و پنج شنبه ۸ الی ۱۵ صدور / خسارت

در انتخاب مشاور بیمه باید خیلی دقیق باشید . همان طور که یک مشاور بیمه با تجربه کمک می کند تا آرامش خیال نسبت به ریسک های پیش رو داشته باشید ؛ یک مشاوربیمه  تازه کار یا کم تجربه می تواند وضعیت شما را پر ریسک تر کند ؛ چون به نیاز بیمه ای شما پی نمی برد و راه حلی ارائه می دهد که پوششی برای ریسک شما نیست.

مسئله ای که در این مجال قصد داریم مطرح نمائیم ، شاید به مذاق خیلی از مشاوران بیمه خوش نیاید . مثلا می توان به صراحت گفت : داشتن پایان نامه تحصیلی به هیچ وجه دلیل آن نیست که دارنده ی آن یک مشاور خوب باشد . آنها فقط از نظر قانونی مشاور هستند ، ولی شاید از موارد مربوط به صدور بیمه نامه و خسارت مناسب نباشند . ممکن است به اندازه ی کافی حساسیت به خرج ندهند و یا در انتقال و کاربرد آنچه آموخته اند ، ناتوان باشند.

منظور از مشاور بیمه کسی است که عهده دار اطلاع رسانی، فرهنگسازی و فروش یک محصول بیمه ای است.

شرکت بیمه پارسیان با در نظر گرفتن نحوه عملکرد نمایندگی بیمه پارسیان در تمامی سطوح از جمله میزان پرتفوی جذب شده در هر سال و برسی نحوه عملکرد آنها شناسایی و بهترین نمایندگی بیمه پارسیان از طریق روابط عمومی این شرکت معرفی می شود.

بهترین نمایندگی بیمه پارسیان را مردم با در نظر گرفتن سوابق فعالیت و نحوه پاسخگویی مشاورین نمایندگی بیمه پارسیان انتخاب می کنند .ثبت درخواست مشاوره و حجم پاسخگویی کارشناسان شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا بیانگر انتخاب این شرکت به عنوان بهترین نمایندگی بیمه پارسیان توسط عموم مردم می باشد.

بهترین نمایندگی بیمه پارسیان شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان می باشد یکی از بهترین نماینده های بیمه پارسیان در سالهای گذشته بوده که هم از نظر سهم بازار و میزان رضایت مندی مشتریان در سطح خوبی قرار دارد.

هدف ما حفظ عنوان بهترین نمایندگی بیمه پارسیان می باشد و با به کار گیری تخصص و تجربه درمیان نمایندگان بیمه پارسیان آماده ارائه خدمات بیمه ای به نمایندگی از بیمه پارسیان در سراسر محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران می باشیم.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید آنلاین بیمه نامه فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت  پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.