شرایط، نرخ خرید و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان کلیه کشورها (درمان, خارج از کشور …)

بیمه مسافرین عازم به خارج از کشور

بیمه درمان مسافرتی 2 300x300 - شرایط، نرخ خرید و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان کلیه کشورها (درمان, خارج از کشور ...)

بیمه مسافرتی پارسیان

همانگونه که مستحضرید ، برای سفر به کشور های خارجی یکی از شروط صدور ویزا، داشتن بیمه مسافرتی خارج از کشور از یک شرکت بیمه ای معتبر می باشد با بیمه مسافرتی پارسیان اشخاصی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند ، تحت پوشش بیمه ای (تاسقـــف30.000 و50.000 یورو) قرار می گیرند.

اعتبار این بیمه نامه در خارج از کشور بوده و کلیه خدمات موضوع این بیمه نامه توسط شرکت کمک رسانی بین المللی تضمین و ارائه می گردد . همچنین خسارتهای وارده در محل و به ارز قابل پرداخت می باشد . بیمه مسافرتی پارسیان با همکاری شرکت کمک رسان ” REISE-SCHUTS ” و ” MIDEAST “ صادر می شود و از نظر سفارتخانه ها کاملاً معتبر می باشد. بیمه مسافرتی پارسیان جهت آن دسته از اشخاصی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند تحت پوشش بیمه ای قـرار می دهد.

اول خرید بیمه

photo 2018 09 10 16 47 31 300x300 - شرایط، نرخ خرید و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان کلیه کشورها (درمان, خارج از کشور ...)

دوم اخذ ویزا

photo 2018 09 10 16 47 39 300x300 - شرایط، نرخ خرید و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان کلیه کشورها (درمان, خارج از کشور ...)

سوم حرکت!!

بیمه مسافرتی1 - شرایط، نرخ خرید و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان کلیه کشورها (درمان, خارج از کشور ...)

جهت مشاهده توضیحات روی  +  هر ردیف کلیک کنید

الف)پوشش ها و مزایای شخصی

در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور محل اقامت وی « شرکت امداد رسان »  هزینه های معمول، متداول، لازم و معقول بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و داروی تجویزی از سوی پزشک بیمه شده را، در مدت اعتبار و تا سقف مبلغ مندرج در بیمه نامه تقبل خواهد نمود.

گروه پزشکی شرکت امدادرسان برای نظارت بر ارایه درمان شایسته به بیمه شده با مرکز درمانی و پزشکان معالج تماس های تلفنی لازم را برقرار خواهد نمود.

فرانشیز:  ۲۵یورو در هر مورد خسارت است (به استثنای صدمات جسمانی و یا بستری شدن در بیمارستان بیش از ۲۴ ساعت)

بیمه شده با توجه به منطقه سفر و میزان حق بیمه پرداختی، می تواند یکی از پوششهای ذیل را خریداری نماید:

-پوشش هزینه های پزشکی تا سقف ۵۰۰۰۰ یورو برای کلیه کشورهای جهان

-پوشش هزینه های پزشکی تا سقف ۳۰۰۰۰ یورو و ۵۰۰۰۰ یورو برای کلیه کشورهای اروپایی

-پوشش هزینه های پزشکی تا سقف ۱۰۰۰۰ یورو برای کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، خاورمیانه و آفریقا

 

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه شده « شرکت امداد رسان »  نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور محل اقامتش اقدام خواهد نمود. با توجه به موقعیت یا وخامت حال بیمه شده گروه پزشکی « شرکت امداد رسان » در مورد مراکز درمانی ای  ، که باید بیمه شده به آن انتقال یابد و یا لزوم بازگرداندن وی به کشورش تصمیم گیری خواهد نمود . سپس گروه پزشکی « شرکت امداد رسان » طی تماس های تلفنی لازم با مراکز درمانی و پزشکان معالج بیمه شده در مورد انتقال یا بازگرداندن وی با مناسبترین وسیله، تصمیم گیری می نماید

در مورد حوادث جزیی و یا بیماری هایی که به صورت سرپایی مداوا می شوند و به اعتقاد گروه پزشکی « شرکت امداد رسان » بازگشت بیمه شده به کشورش مورد نیاز نباشد، انتقال وی به مکانی که کمک های پزشکی کافی در دسترس باشد، به وسیله آمبولانس یا سایر وسایل نقلیه انجام خواهد گردید.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

هنگامی که بیمه شده به دلیل فوت یکی از اعضای خانواده (تا بستگان درجه دوم) خود ناچار به توقف سفر شود، چنانچه وی قادر به سفر با وسیله نقلیه شخصی خود و یا وسیله نقلیه ای که برای سفر اجاره شده است، نباشد. « شرکت امداد رسان » هزینه سفر او به کشور محل اقامتش را پرداخت خواهد نمود. بیمه شده می بایست دلایل، اسناد یا گواهی هایی که موجب توقف سفر وی شده است(گواهی فوت) را به «شرکت امدادرسان» ارایه نماید.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

در صورتی که بیمه شده به علت حوادث یا بیماری مشمول این بیمه نامه، بیشتر از ۱۰ روزدر بیمارستان بستری شود « شرکت امداد رسان » مخارج انتقال یکی از اعضای بلافصل خانواده وی را از کشور محل اقامت بیمه شده، از جمله هزینه رفت و برگشت به محل بستری شدن و مخارج اقامت تا سقف ۸۵ یورو برای هر روز، حداکثر به مدت ۱۰ روز و تا مبلغ ۸۵۰ یورو پرداخت خواهد نمود.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

در صورت فوت بیمه شده « شرکت امداد رسان »  تمهیدات لازم برای انتقال و بازگرداندن جسد وی را اتخاذ نموده و هزینه های مربوط به انتقال جسد بیمه شده به کشور محل اقامت وی را تقبل می نماید.

تبصره: پرداخت هزینه های مربوط به خاکسپاری یا مراسم ترحیم از این پوشش مستثنی می باشد.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

به محض بستری شدن بیمه شده به دلیل بیماری ناگهانی و یا حادثه به مدت بیش از ۱۰ روز و یا فوت وی « شرکت امداد رسان » هزینه بازگشت یک نفر از اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور مبدا (محل اقامت) را در صورت عدم توانایی به سفر با وسیله نقلیه شخصی خود و یا وسیله نقلیه ای که در ابتدای سفر مورد استفاده قرار گرفته بود، تقبل خواهد نمود.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

« شرکت امدادرسان » در صورت نیاز، هزینه های فوری دندانپزشکی را به بیمه شده در خارج از کشور محل اقامت وی تا سقف ۴۰۰ یورو در بیمه نامه ۵۰۰۰۰ یورویی، تا سقف ۲۰۰ یورو در بیمه نامه ۳۰۰۰۰ یورویی و تا سقف ۱۵۰ یورو در بیمه نامه ۱۰۰۰۰یورویی پرداخت می نماید.

فرانشیز: ۲۵ یورو در هر مورد خسارت دندانپزشکی است. این هزینه ها به معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان محدود می گردد.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

« شرکت امدادرسان » هزینه های ارسال اضطراری دارو در صورت فقدان آن در محل اقامت بیمه شده در خارج از کشور (مقصد بیمه نامه) را، در صورتی که توسط پزشک معالج وی حتی پیش از سفر تجویز شده باشد، پرداخت خواهد نمود.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

«شرکت امدادرسان» مسئولیت ارسال پیام های اضطراری بیمه شده را در ارتباط با حوادث مشمول پوشش این بیمه نامه بر عهده خواهد گرفت. به تقاضای بیمه شده « شرکت امداد رسان » اطلاعات عمومی مراجع درمانی نظیر نام پزشکان، متخصصین، دندانپزشکان یا پیراپزشکان نزدیک به محل، نشانی بیمارستانها، مراکز پزشکی، داروخانه ها و آمبولانس ها را به استثنای مراکز تشخیص درمانی در اختیار بیمه شده قرار خواهد داد.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

«شرکت امدادرسان» وجوه مربوط به هر نوع وثیقه قانونی از جانب بیمه شده تا سقف حداکثر ۸۵۰یورو را حواله خواهد نمود. بیمه شده می بایست مبلغ مورد تقاضا را از قبل در دفاتر رسمی. « شرکت امداد رسان »  در ایران به صورت چک بانکی، حواله یا پول نقد به سپرده گذارد.

 

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

چنانچه بیمه شده در طول مسافرت به خارج از کشور در نتیجه سرقت، مفقود شدن بار، بیماری یا حادثه (که می تواند از طریق مدارک مربوطه نظیر رسید، تاییدیه، شکوائیه رسمی و… به اثبات برسد) پول نقد خود را از دست بدهد «شرکت امدادرسان» به شرط سپرده گذاری مبلغ مورد تقاضا در قالب چک بانکی، حواله یا پول نقد در دفتر رسمی خود در ایران نسبت به حواله حداکثر ۸۵۰ یورو اقدام خواهد نمود.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

در صورت فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه بیمه شده در خارج از کشور محل اقامت دائم بیمه شده و در منطقه تحت پوشش بیمه نامه « شرکت امداد رسان » ، هزینه های لازم برای تهیه گذرنامه، گواهینامه رانندگی، شناسنامه المثنی و یا مدارک کنسولی مشابه تا سقف۲۰۰ یورو را تقبل خواهد نمود.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

« شرکت امدادرسان »  هزینه های دفاع قانونی در مقابل اشخاص ثالث در دعاوی کیفری و مدنی ناشی از حوادث رانندگی در خارج از کشور (در منطقه تحت پوشش بیمه نامه) را تا سقف حداکثر ۱۵۰۰یورو یا معادل آن (به ارز کشور مورد دعوی) پوشش خواهد داد.

جهت مشاهده توضیحات روی  +  هر ردیف کلیک کنید

ب : پوشش ها و مزایای مربوط به بار همراه مسافر

پرداخت هزینه های مربوط به بار و مایملک شخصی بیمه شدگان مطابق فهرست مندرج در بند ب براساس شرایط زیر صورت می گیرد:

تذکر مهم : اصل تاییدیه حمل بار یا شکواییه موید وقوع فقدان یا حادثه برای بار در کلیه موارد می بایست به «شرکت امدادرسان» ارایه شود.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

در صورت فقدان بار ثبت شده توسط شرکت هواپیمایی حامل « شرکت امداد رسان »  علاوه بر خسارتی که حامل ملزم به پرداخت آن است، ما به التفاوت آن را تا سقف حداکثر ۲۰۰ یورو برای مجموعه بار و لوازم تحویل شده به هواپیما به بیمه شده پرداخت خواهد نمود. به همین منظور بیمه شده باید فهرستی از مشخصات و محتویات، از جمله قیمت و تاریخ خرید تخمینی هر قلم کالا و هم چنین میزان خسارت پرداختی توسط شرکت حامل را به «شرکت امدادرسان»  ارایه نماید.

پرداخت خسارت براساس روش توصیه شده به وسیله سازمان های بین المللی حمل بار محاسبه خواهد شد.

حداقل زمان لازم برای مفقود دانستن دایم بار همراه مسافر، توسط شرکت حامل تعیین می شود و از ۲۱ روز کمتر نمی باشد. پول، جواهرات، کارتهای اعتباری و نقدی و هرگونه سند از شمول این تعهد مستثنی می باشند.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

در صورتی که بار همراه مسافر ثبت شده باشد « شرکت امداد رسان »  هزینه تاخیر در ورود بار همراه وی را مشروط به آن که شرکت هواپیمایی مربوطه وابسته به«یاتا» باشد، پس از گذشت حداقل ۶ ساعت تاخیر، برای خرید ملزومات اساسی حداکثر تا سقف ۱۰۰یورو پوشش می دهد.

در کلیه موارد، اسناد موید وقوع حادثه که به تایید شرکت هواپیمایی مربوطه رسیده باشد، می بایست منضم به درخواست بیمه شده باشد.

(با کلیک روی  +  شرح آیتم بعدی را مطالعه نمایید)

«شرکت امدادرسان» راهنمایی های لازم در خصوص نحوه گزارش سرقت یا فقدان بار و ملزومات شخصی را به بیمه شده ارایه نموده و برای یافتن آن همکاری خواهد نمود. در صورت یافته شدن ملزومات مذکور، شرکت حمل کننده انتقال آن را به مقصد مورد نظر بیمه شده یا کشور محل اقامت وی بر عهده خواهد گرفت. در این صورت بیمه شده متعهد به عودت خسارت دریافتی در زمینه فقدان بار براساس این بیمه نامه خواهد بود.

جهت مشاهده توضیحات روی  +  هر ردیف کلیک کنید

ج : پوشش تاخیر در حرکت

پس از خروج بیمه شده از ایران و شروع اعتبار بیمه نامه ، در صورتی که وسیله نقلیه عمومی مورد استفاده بیمه شده حداقل ۶ ساعت تاخیر حرکت داشته باشد « شرکت امداد رسان »  به شرط ، ارایه نسخه اصلی صورت حساب های مربوطه، هزینه های اضافی تقبل شده به دلیل این تاخیر (از قبیل هزینه های حمل و نقل، اقامت در هتل و همچنین غذا) تا سقف های مندرج در موارد زیر را به وی جبران خواهد نمود:

  1. در صورتی که تاخیر بیش از ۶ ساعت باشد، تا سقف ۴۵یورو .
  2. در صورتی که تاخیر بیش از ۱۲ ساعت باشد، تا سقف ۴۵ یورو اضافه بر بند یک.
  3. در صورتی که تاخیر بیش از ۱۸ ساعت باشد، تا سقف ۴۵ یورو اضافه بر بند دو.
  4. در صورتی که تاخیر بیش از ۲۴ ساعت باشد، تا سقف ۴۵ یورو اضافه بر بند سه.

حداکثر سقف تعهد بابت کلیه موارد فوق ۱۸۰ یورو می باشد، هرگونه تاخیر ناشی از اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی فرودگاههای مبدا و مقصد و یا شرکت های خدماتی طرف قرارداد آن ها و همچنین تاخیرهای مربوط به پروازهای چارتر و غیر عادی از این تعهد مستثنی می باشند. شراط و محدودیتهای مربوط به بند ج (تاخیر در حرکت) عبارتند از:

۱- پیش از آنکه درخواست خسارتی به موجب این بخش از بیمه نامه مورد بررسی قرار گیرد، بیمه شده می بایست تاییدیه کتبی در مورد تاریخ و زمان حرکت و دلایل تاخیر را از شرکت حامل یا نمایندگان آن ها دریافت نماید.

۲- خسارت های مربوط به این بخش از تعهدات از زمانی که به موجب تاییدیه رزرو جا، برای حرکت بیمه شده مقرر بوده است محاسبه خواهد گردید.

سرعت در خرید بیمه مسافرتی را تجربه کنید

photo 2018 09 10 16 47 52 300x300 - شرایط، نرخ خرید و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان کلیه کشورها (درمان, خارج از کشور ...)

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید بیمه نامه مسافرتی بصورت آنلاین شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد. و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید بیمه مسافرتی پارسیان بصورت آنلاین فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی ، با شما تماس خواهند گرفت و جهت کارشناسی به درب منزل یا محل کار شما مراجعه خواهند نمود و پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد