هزینه بیمه شخص ثالث

هزینه بیمه شخص ثالث

هزینه بیمه شخص ثالث سوار ی چگونه محاسبه می شود؟

باتوجه به اجباری بودن قانون بیمه شخص ثالث و تولید انبوه خودرو و تصادفات زیادی که براثر بی دقتی وعدم احتیاط رانندگان خودرو بوجود می آید از این روتمامی افرادی که خودرو دارند به دنبال یک شرکت بیمه خوب هستند که سطح توانگری مالی مناسبی برای پرداخت خسارتهای مالی وجانی داشته باشند بنابراین شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان تسهیلات وخدماتی متمایز برای رانندگان این گونه از خودروها در نظر گرفته تا با تعهدات خوب ومبلغ حق بیمه مناسب خودروی خود را بیمه کنند واز خدمات ان استفاده نمایند.

2/5 درصد تخفیف ویژه در قیمت بیمه شخص ثالث

مبنای محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث این گونه ازخودروها براساس  تعداد سیلندر ، نوع کاربری ، و تخفیفات خودرو و سال ساخت آن درنظر گرفته میشود.

هزینه بیمه شخص ثالث سال 1397 بیمه پارسیان

تعرفه بیمه شخص ثالث 1397 9 تیر 300x232 - هزینه بیمه شخص ثالث

قیمت بیمه شخص ثالث پارسیان

شایان ذکر است مبالغ تعهدات فوق مربوط به سال 1397 و مطابق با نرخ اعلام شده توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با احتساب 2.5 درصد تخفیف می باشد.

جهت درخواست خرید آنلاین و استعلام هزینه بیمه شخص ثالث با پر کردن فرم الکترونیکی در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، جهت مطابقت اطلاعات اولیه و استعلام هزینه بیمه شخص ثالث با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث کلیک کنید