صدور بیمه باربری

صدور بیمه باربری

بیمه باربری از قدیمی‌ترین انواع بیمه‌نامه‌هاست که به موجب آن، شرکت بیمه در مقابل مبلغی که از شما دریافت می‌کند متعهد می‌شود، چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف شده و یا دچار خسارت گردد، زیان وارده را جبران نماید.
در همین راستا شرکت بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌های باربری تلاش دارد تا امنیت سرمایه شما را در برابر مخاطرات محتمل و غیرقابل پیش‌بینی فراهم آورد. هدف ما فراهم آوردن خدمات هر چه سریعتر و مطلوبتر برای مشتریان گرامی در زمینه صدور بیمه باربری است.

انواع بیمه های باربری

– وارداتی
– صادراتی
– داخلی
– ترانزیت

انواع کلوزها یا پوشش های بیمه ای

  • شرایط پوشش یا کلوز A
    کاملترین پوشش های بیمه ای در بیمه باربری مختص این کلوز می باش و بجز خطرات استثناء شده در ظرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه ، بصورت ALL RISK می باشد . این پوشش اکثرا برای کالاهایی آسیب پذیر و حساس خریداری می گردد . این پوشش فاقد فرانشیز می باشد .
  • شرایط پوشش یا کلوز B
    پوشش های این کلوزشامل : زلزله ، صاعقه ، آتش فشان ، به دریا افتادن کالا از روی عرشه کشتی، ورود آب دریا به کشتی و انبار ، خسارتهای ناشی از تخلیه و بارگیری کالا ، عدم تحویل یک بسته کامل ، دزدی و دله دزدی ، شکسات ، آبدیدگی ، ریزش ، روغن زدگی ، خسارت های ناشی شده از کالاهای مجاور ، چنگک و قلاب زدگی است و خسارت روی داده شامل ۳درصد فرانشیز می باشد .
  • شرایط پوشش یا کلوز C
    پوشش این کلوز حادثه وسیله نقلیه ، عدم تحویل یک بسته و آتش سوزی است .
  • خسارت کلی یا TOTAL LOSS

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا نماینده حقوقی بیمه پارسیان ،  با ارائه خدمات متنوع بیمه ای برای تمامی اقشار جامعه با حرف و مشاغل گوناگون ، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را ایجاد نموده است. « ارسال سریع  » ،                      « ضمانت کمترین حق بیمه »  و « تضمین اصالت بیمه نامه » سه اصل اولیه ای است که این شرکت از نخستین روز ایجاد سعی کرده به آن پایبند باشد.

LC  به چه معناست ؟

اعتبار اسنادی یک اصطلاح برای پرداخت است که معمولا در معاملات بین‌المللی استفاده می گردد. این اسناد به طور عمده در معاملات تجاری بین‌المللی مهم استفاده می شود زمانی که عرضه کننده در یک کشور و مصرف کننده در کشور دیگری است.  به عبارت ساده‌تر اعتبار اسنادی تعهد بانک خریدار برای پرداخت مبلغ کالاهایی است که فروخته شده است.  عقیده ی غالب در معاملات تجاری بین‌المللی آن است که ریسک را از خریدار واقعی به بانک منتقل کنند.

اعتبار اسنادی از نظر لغوی یک سند است که معامله ای بین خریدار و فروشنده را توصیف می‌کند. این سند بوسیله خریدار به فروشنده پیشنهاد می شود. این مکانیزم به خریدار اجازه می‌دهد تا توانایی‌اش را برای پرداخت کالاهای خریداری شده محقق می سازد و همین طور فروشنده مطمئن گرداند که صورت حساب کالاهایش پرداخت خواهد شد.

یک ال سی تجاری سند است که غالبا توسط موسسات مالی صادر می شود، و به طور عمده در امور پولی تجارت مورد استفاده قرار می گیرد. ال سی در واقع تعهدی غیر قابل فسخ برای پرداخت مقداری پول است. ال سی در تجارت بین‌الملل، برای معاملات بین فروشنده از یک کشور و خریدار از کشوری دیگر اهمیت فراوانی دارد. طرفین بیمه ال سی شامل این افراد می شود:

  • یک شخص ذینفع ( مثلا فروشنده )، که قرار است پول را دریافت کند.
  • بانک صادرکننده ، که شخص خریدار مشتری آن است.
  • بانک ابلاغ کننده که شخص ذینفع مشتری آن است.

تقریبا تمام اسناد ال سی غیر قابل فسخ و بازگشت هستند به این معنا که بدون رضایت شخص ذینفع، بانک صادرکننده و بانک تایید کننده امکان فسخ یا تغییر آن وجود ندارد.

نحوه خرید بیمه باربری

زمینه کاری این شرکت ارائه محصولات متنوع و خدمات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان در سه قالب بیمه های اموال ، اشخاص و مسئولیت است که با تکمیل فرم الکترونیکی هر رشته بیمه ای توسط بیمه گذاران سیر رسیدگی و بررسی آن توسط کارشناسان متخصص این شرکت آغاز خواهد شد .

بیمه نامه ها پس از صدور نهایی بصورت رایگان و در اسرع وقت تحویل خواهد گردید .

بیمه نامه های باربری زیر گروه شاخه اموال شرکت بیمه پارسیان است و جهت صدور بیمه باربری یا بیمه ال سی  ابتدا بایستی استعلام بیمه باربری بیمه پارسیان دریافت گردد . برای انجام این مهم بایستی فرم الکترونیکی زیر بصورت کامل تکمیل گردد .

پس از آن کارشناسان ما دراسرع وقت در راستای اعلام استعلام بیمه باربری بیمه پارسیان ، نرخ و شرایط را طی تماس تلفنی با بیمه گذار محترم اعلام و در صورت تایید مراحل صدور بیمه باربری یا بیمه ال سی  را انجام خواهند داد .

نکات مهم در مراحل صدور بیمه باربری :