25 - مزایای بیمه درمان مسافرتی (بخش اول)

مزایای بیمه درمان مسافرتی (بخش اول)

مزایای بیمه درمان مسافرتی

۱- هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور

در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور محل اقامت وی» شرکت امداد رسان« هزینه های معمول، متداول، لازم و معقول بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و داروی تجویزی از سوی پزشک بیمه شده را، در مدت اعتبار و تا سقف مبلغ مندرج در بیمه نامه تقبل خواهد نمود.

گروه پزشکی شرکت امدادرسان برای نظارت بر ارایه درمان شایسته به بیمه شده با مرکز درمانی و پزشکان معالج تماس های تلفنی لازم را برقرار خواهد نمود.

فرانشیز: ۲۵یورو در هر مورد خسارت است (به استثنای صدمات جسمانی و یا بستری شدن در بیمارستان بیش از ۲۴ ساعت)

بیمه شده با توجه به منطقه سفر و میزان حق بیمه پرداختی، می تواند یکی از پوششهای ذیل را خریداری نماید:

-پوشش هزینه های پزشکی تا سقف ۵۰۰۰۰ یورو برای کلیه کشورهای جهان

-پوشش هزینه های پزشکی تا سقف ۳۰۰۰۰ یورو و ۵۰۰۰۰ یورو برای کلیه کشورهای اروپایی

-پوشش هزینه های پزشکی تا سقف ۱۰۰۰۰ یورو برای کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، خاورمیانه و آفریقا

۲- جابه جایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول سفر در اثر بروز بیماری یا حادثه

در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه شده» شرکت امدادرسان« نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور محل اقامتش اقدام خواهد نمود. با توجه به موقعیت یا وخامت حال بیمه شده گروه پزشکی» شرکت امددرسان «در مورد مراکز درمانی ای ، که باید بیمه شده به آن انتقال یابد و یا لزوم بازگرداندن وی به کشورش تصمیم گیری خواهد نمود . سپس گروه پزشکی» شرکت امدادرسان« طی تماس های تلفنی لازم با مراکز درمانی و پزشکان معالج بیمه شده در مورد انتقال یا بازگرداندن وی با مناسبترین وسیله، تصمیم گیری می نماید

در مورد حوادث جزیی و یا بیماری هایی که به صورت سرپایی مداوا می شوند و به اعتقاد گروه پزشکی » شرکت امدادرسان « بازگشت بیمه شده به کشورش مورد نیاز نباشد، انتقال وی به مکانی که کمک های پزشکی کافی در دسترس باشد، به وسیله آمبولانس یا سایر وسایل نقلیه انجام خواهد گردید.

بیمه مسافرتی