پايين ترين نرخ بيمه

پايين ترين نرخ بيمه

قیمت بیمه نامه یکی از مهمترین ویژگیهای آن است و در شانس انتخاب شدن یک برند بیمه ای، تاثیر مستقیم دارد. این تاثیر آنچنان مهم است که گاه شرکتهای بیمه با تنزل دادن پوششهای بیمه ای و تعهدات بیمه نامه، به قیمت مطلوب مشتری دست پیدا میکنند.
بطور کلی تخفيفات بيمه اي در شركت هاي بيمه متفاوت مي باشد و همیشه ممكن هست در شرايط مساوي از بابت تعهدات و پوششها، پايين ترين قیمت بيمه را از یک شركت بيمه شاهد باشيم.
در بعضي از رشته هاي بيمه اي همانند بيمه شخص ثالث و حوادث سرنشين با توجه به ماهيت اجباري بودن آن، نرخ حق بيمه در تمامي شركت هاي بيمه يكسان بوده و امكان ارايه پايين ترين نرخ حق بيمه توسط هيچ شركت بيمه ميسر نميباشد زيرا مطابق با قانون بايستي حق بيمه يكساني در تمامي شركتهاي بيمه اعلام گردد. ولي در اكثر بيمه هاي اختياري مانند بيمه بدنه خودرو و انواع بيمه مسئوليت و مهندسي، آتش سوزي و باربري امكان تخفيف توسط شركت بيمه وجود دارد تا پايين ترين قیمت بيمه را به مشتريان خود اعلام كنند.

سایت (گسترش فروش فردا) مکانی مناسب برای درخواست های بیمه ای شما می باشد که سعی کرده است محیطی امن و پویا، برای ارتباط بین شما و کارشناسان بیمه ای در سرتاسر ایران را فراهم کرده باشد. همچنین این شرکت برای اولین بار، موفق به راه اندازی (خرید آنلاین بیمه) شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

شما بازدید کننده گرامی می توانید جهت مشاهده و صدور بیمه نامه خود، ابتدا نام محصول مورد نظر را جستجو و برای سفارش آن اقدام به خرید آنلاین نمایید تا بتوانید از خدمات غیر حضوری، تحویل رایگان بیمه نامه در محل و پایین ترین قیمت بيمه بهره مند گردید فقط کافیست با پر کردن فرم الکترونیکی در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه بفرمایید.

کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، جهت مطابقت اطلاعات اولیه و صدور بیمه نامه با شما تماس خواهند گرفت.

پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

 

پایین ترین نرخ بيمه را از ما بخواهید

برای خرید آنلاین بیمه نامه کلیک فرمایید