بيمه مسئوليت مدني مديران مجموعه‌هاي ورزشي در قبال ورزشكاران و تماشاچيان

بيمه مسئوليت مدني مديران مجموعه‌هاي ورزشي

در قبال ورزشكاران و تماشاچيان

 

مدیران مجموعه‌های ورزشی  300x300 - بيمه مسئوليت مدني مديران مجموعه‌هاي ورزشي در قبال ورزشكاران و تماشاچيان

 

برای خرید آنلاین بیمه نامه مسئوليت مدني مديران مجموعه‌هاي ورزشي کلیک کنید

 

  • قانون مسئولیت مدنی

 

ماده اول : هر کس بدون مجوز قانونی عمداً یا در نتیجه‌ی بی‌ احتیاطی به جان یا سلامتی یا مال یا آزادی یا حیثیت یا شهرت تجارتی یا به هر حق دیگری که به موجب قانون برای افراد ایجاد گردیده لطمه‌ای وارد نماید که موجب ضرر مادی یا معنوی دیگری شود، مسئول جبران خسارت ناشی از عمل خود می‌باشد.

ماده دوم : در موردی که عمل واردکننده‌ی زیان موجب خسارت مادی یا معنوی زیان‌دیده باشد دادگاه پس از رسیدگی و ثبوت امر، او را به جبران خسارات مزبور محکوم می‌نماید و چنانچه عمل وارد کننده‌ی زیان موجب یکی از خسارات مزبور باشد دادگاه او را به جبران همان نوع خساراتی که وارد نموده محکوم خواهد نمود.

ماده پنجم : اگر در اثر آسیبی که به بدن یا سلامتی کسی وارد شده و بدن او نقصی پیدا شود یا قوه‌ی کار زیان‌دیده کم گردد و یا از بین برود و یا موجب افزایش مخارج زندگانی او بشود واردکننده‌ی زیان، مسئول جبران کلیه‌ی خسارات مزبور است.

همانگونه که ملاحظه کردید مطابق با قانون مسئولیت مدنی ایران خسارات وارد به ورزشکاران و مراجعین و تماشاچیان که در نتیجه بی احتیاطی و بی مبالاتی مدیران مجموعه ورزشی بصورت غیر عمد محسوب شده باشد ، مشمول پرداخت خسارات توسط مدیران اماکن ورزشی طبق قانون می گردد .

مدیران مجموعه های ورزشی همیشه در خصوص خطرات و مشکلاتی که ممکن است برای مراجعین به ورزشگاه ایجاد گردد مورد تهدید قرار می گیرند . مدیران استخر ها ، سالن ها و باشگاه های ورزشی بایستی علاوه بر رعایت اصول ایمنی و حفاظتی مناسب ، جهت جبران خسارات پیش بینی نشده ، بیمه مسئولیت مدنی دارندگان مجموعه های ورزشی را تهیه نمایند .

 

  • موضوع بیمه نامه :

عبارت است از بيمه مسئوليت مدني بيمه گذار بدين معنا كه چنان چه در نتيجه قصور و يا اهمال غيرعمدي بيمه گذار، خسارتي به ورزشكاران، تماشاچيان و اشخاص ثالث وارد آيد و بيمه گذار براساس راي مراجع قضايي مسئول جبران خسارت شناخته گردد بيمه گر پس از احراز مسئوليت بيمه گذار مطابق شرايط و مفاد بيمه نامه و حداكثر تا سقف تعهدات مندرج در بيمه نامه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود 

  • تعهدات و پوشش ها

تعهد فوت و نقص عضو در ماه های حرام و عادی

تعهد هزینه های پزشکی

  • چرا شرکت بیمه پارسیان ؟

بیمه پارسیان با ارائه نرخ و شرایط مناسب و مشخص نمودن تعهدات مذکور در قالب پوشش های اصلی و کلوزهای اضافی و نیز پاسخگویی سریع در هنگام بروز خسارات احتمالی بعنوان گزینه برتر به شما مدیران و صاحبان اماکن ورزشی معرفی می گردد.

در هر زمينه اي كه فعاليت مي كنيد داشتن بيمه مسئوليت براي شما الزامي است براي اينكه ممكن است، مسئول خسارت يا آسيبي كه به ديگران و اموالشان وارد شده است شناخته شويد. مناسب‌ترين راه براي جبران چنين خسارتهايي بيمه‌هاي مسئوليت است كه با پرداخت مبلغي اندك توسط اقشار گوناگون جامعه، آرامش را براي آن‌ها فراهم مي‌آورد. اين بيمه نامه از شما و كسب و كارتان در مقابل هرگونه ادعاي خسارت ناشي از حوادث غير عمدي كه باعث آسيب به افراد و اموال آنها مي شود، حمايت مي كند.

  • چرا گسترش فروش فردا ؟

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه مسئولیت پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت ثبت خرید بیمه مسئولیت پارسیان در سایت این شرکت به آدرس www.gostareshins.com اقدام نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان و با هماهنگی قبلی تقدیم شما خواهد شد.

ضمنا یادآور میشود این شرکت در صورت بروز خسارت احتمالی با ارائه راهکارهای مناسب و پیگیری امور مربوطه ، شما را در دریافت هرچه بهتر و سریعتر خسارت یاری خواهد نمود .

  • روش خرید بیمه نامه از گسترش فروش فردا
  • تکمیل فرم پیشنهاد
  • ارسال فرم پیشنهاد
  • دریافت نرخ و شرایط
  • پرداخت حق بیمه بصورت نقدی یا الکترونیکی
  • صدور بیمه نامه
  • تحویل بیمه در محل شما بدون هزینه

 

  • از جمله مشتریان ما

مجموعه ورزشی دانیال ( آجودانیه )

مجموعه ورزشی معصومی ( رسالت )

مجموعه ورزشی آرنیکا ( بلوار فردوس )

مجموعه ورزش احمد رضا گلوئی (گلبرگ )

 

برای خرید آنلاین بیمه نامه مسئوليت مدني مديران مجموعه‌هاي ورزشي کلیک کنید