بیمه مسئولیت تعمیرگاه های خودرو

بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیران تعمیرگاه های خودرو

در قبال مراجعه کنندگان

مسئولیت خسارت های جانی و مالی وارده در محدوده تعمیرگاه بر مالکین و خودروهای آنها در طول مدتی که در تعمیرگاه هستند بر عهده صاحبان تعمیرگاه ها می باشد که با خرید این بیمه نامه می توانند مسئولیت خود را به شرکت بیمه واگذار نمایند.

بیمه مسئولیت مدنی مدیران تعمیرگاه 300x300 - بیمه مسئولیت تعمیرگاه های خودرو

 

موضوع بیمه عبارت است از : جبران خسارات جانی و مالی ناشی از وقوع حادثه در داخل تعمیرگاه، بدین معنا که چنانچه خسارت جانی به افراد و خسارت مالی به خودرو هایی که جهت تعمیر خودرو وارد تعمیرگاه می شوند وارد آید و بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار حداکثر تا حدود تعهدات بیمه نامه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.

  • این بیمه نامه برای تعمیرگاههای مجاز خودرو صادر می گردد

پوشش های قابل ارائه در این بیمه نامه به شرح ذیل می باشد :

1- آتش سوزی و انفجار

2- افتادن خودرو از وسایل بالابرنده همچون جک

3- پوشش خسارت وارده به بدنه خودروها و شکست شیشه در نتیجه قصور بیمه گذار و یا کارکنان آنها

4- سرقت کلی خودرو

5- خسارات مالی هنگام تست خودرو در بیرون از تعمیرگاه ( تنها برای خودرو در حال تست)

نکات قابل توجه : 

1- تست خودرو فقط توسط کارکنان و تا شعاع ۲ کیلومتری تعمیرگاه مجاز می باشد و بدیهی است افراد مذکور که جهت تست خودرو اعزام می گردند باید اسامی آنها به بیمه گر اعلام تا در شرایط خصوصی بیمه نامه درج گردد.

2- در صورت خرید پوشش تست خودرو در خارج از کارگاه، تعهد بیمه گر تنها برای خسارت وارد به خودرو در حال تست خواهد بود.

3- درج نوع خودرو، شماره پلاک، شماره شاسی، تاریخ و علت مراجعه، موضوع تعمیر، مدت زمان توقف در تعمیرگاه و تاریخ خروج از تعمیرگاه در سیستم ورود و خروج رایانه ای تعمیرگاه الزامی است.

4- در هنگام اعلام خسارت برای کلیه حوادث رخداده در داخل تعمیر گاه ارائه تصویر کارت پذیرش خودرو حاکی از سلامت خودرو در هنگام تحویل آن به تعمیر گاه ضروری است.

5- در صورت بروز حادثه، ارائه صورت جلسه کلیه حوادث داخل تعمیر گاه و شرح چگونگی وقوع حادثه که به تائید واحد حراست و مدیریت تعمیر گاه رسیده باشد الزامی است.

6- هر گونه خسارت وارده به بدنه خودروها ناشی از خط و خش تحت پوشش نمی باشد.

7- جهت خسارات ناشی از تست خودرو خارج از تعمیر گاه گزارش مقامات انتظامی و کروکی مربوطه ضروری است.

8- درج ظرفیت تعمیر گاه مجاز نیز الزامی می باشد.

  • فرانشیز خسارتهای مالی ۱۰٪ هر خسارت و حداقل 1.000.000 ریال می باشد .
  • فرانشیز شکست شیشه ۵٪ هر خسارت حداقل 200.000 ریال می باشد .
  • فرانشیز سرقت کلی خودرو ۲۵٪ هر خودرو می باشد

صدور بیمه نامه مورد اشاره جهت تعمیر گاههایی که فاقد سیستم ثبت مکانیزه ورود و خروج خودرو می باشند صرفا با پوشش ناشی از خطر آتش سوزی و انفجار و بازدید از تعمیر گاه و تهیه عکس امکانپذیر می باشد.

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه مسئولیت پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت ثبت خرید بیمه مسئولیت پارسیان در سایت این شرکت به آدرس www.gostareshins.com اقدام نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان و با هماهنگی قبلی تقدیم شما خواهد شد.

برای خرید آنلاین بیمه مسئولیت مدنی تعمیرگاه های خودرو کلیک کنید