نحوه خرید بیمه مسافرتی

نحوه خرید بیمه مسافرتی

 

همانگونه مستحضرید، برای سفر به کشور های خارجی، یکی از شروط صدور ویزا ، داشتن بیمه نامه مسافرین خارج از کشور از یک شرکت بیمه ای معتبر می باشد. با صدور بیمه مسافرتی اشخاصی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، تحت پوشش بیمه ای (تاسقـــف 50000 یورو) قرار می گیرند

اعتبار این بیمه نامه در خارج از کشور بوده و کلیه خدمات موضوع این بیمه نامه توسط شرکت کمک رسانی بین المللی تضمین و ارائه می گردد. همچنین خسارتهای وارده در محل و به ارز قابل پرداخت می باشد.
صدور بیمه مسافرتی با بیمه نامه “رایس شوتز” و “MIDEAST” و “ALLINZ” انجام می شود و از نظر سفارتخانه ها کاملاً معتبر می باشد.

سایت گسترش فروش فردا مکانی مناسب برای درخواست های بیمه ای شما می باشد که سعی کرده است محیطی امن و پویا، برای ارتباط بین شما و کارشناسان بیمه ای در سر تا سر ایران را فراهم کرده باشد. همچنین این شرکت با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد. و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

نحوه خرید بیمه مسافرتی و صدور آن بدین صورت است که با پر کردن فرم الکترونیکی در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM  ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، جهت مطابقت اطلاعات اولیه و صدور بیمه مسافرتی با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

روشهای تهیه و نحوه خرید بیمه مسافرتی به شکلهای مختلفی انجام می شود که به شرح زیر می با شد :

  1. نحوه خرید بیمه مسافرتی از طریق اینترنتی و تکمیل فرم الکترونیکی
  2. نحوه خرید بیمه مسافرتی از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی
  3. نحوه خرید بیمه مسافرتی از طریق مشاوره تلفنی و یا از طریق تلگرام

    برای خرید آنلاین بیمه درمان مسافرتی کلیک کنید

بیمه مسافرتی