جبرات هزینه های خسارت به کالای صاحب کالا در بیمه باربری

جبرات هزینه های خسارت به کالای صاحب کالا

در بیمه باربری

 

بیمه باربری - جبرات هزینه های خسارت به کالای صاحب کالا در بیمه باربری

هنگامی که محموله خود را به سفر میفرستيم و مخصوصا اينكه خود همراه آن نيستيم، در واقع آنرا به سرنوشتی میسپاریم که از بعضی جهات، دیگر در کنترل ما نیست. ما آن را نخواهیم دید، تا زمانی که خبر وصولش از مقصد اعلام شود.

در شکل کلی مبهماتی که محموله مان را تهدید می کنند دو دسته هستند و شامل حوادث پیش بینی نشده، و نیت های سوء می شوند. اما  در سطحی موشکافانه تر می بینیم که آنچه محموله ما را تهدید می کند درحقیقت ذات خود اوست. میزان ارزشی که برای آن قائل هستیم و میزان بهایی که دارد بزرگترین دلایل را برای مراقبت از آن ایجاد می کنند. در حقیقت ما خود برای همه محموله هایمان بیمه باربری را لازم نمی بینیم و در شرایطی که اجباری نداشته باشیم، اغلب در مقابل موارد دست و پا گیری چون بیمه و مالیات و غیره، مایل به ساده تر کردن کارها هستیم. اما گاه در مقابل بعضی محموله ها، بدون هیچ اجباری لازم می بینیم که حتما یک پشتوانه امنیتی فراهم کنیم و این ذات محموله ماست که این نیاز را ایجاد می کند. چه این محموله فقط یکبار صادر شود و چه کالای بازرگانی ای باشد که صدورش روندی دایمی و طولانی مدت داشته باشد.

اگر احساس امنیتی در حمل محموله ها وجود داشته باشد، یحتمل کمتر از نصف آن در معادلات پیچیده بازار و روابط و بیزینس حل می شود و بیشتر از نصف آن  فقط در پدیده بیمه خلاصه می گردد و اگر پدیده بیمه در جوامع بشری متولد شده و رشد کرده و تکامل پیدا کرده، پس نیاز به امنیت را برآورده کرده است. بهمین ترتیب بر حسب افزایش تقاضا، عرضه بیمه نیز بالا رفت و از آنجا که بیمه ها اکثرا غیر دولتی هستند، میدان رقابت باز شد و صنعت بیمه به پیشرفت امروز رسید.

اما در انتخاب بیمه برای ایجاد احساس امنیت در وجود خود، و ایجاد هاله امنیت بدور محموله، چه چیزهایی را درنظر می گیریم؟ روشن است که در هر شرایطی پرداخت اقساط رابیشتر می پسندیم چون در این روش ما پرداخت های ناچیز ماهانه راکمتر احساس می کنیم و بار سنگین صبر کردن و جمع کردن را بدوش گیرنده می گذاریم. گذشته از این مایلیم که بیمه گر ما بدون توجه به پرداخت اقساطی، در کوتاهترین زمان ممکن تشریفات بیمه محموله مان را انجام دهد و بلافاصله آنرا صادر نماید و بیشتر از آن، حتی مایلیم که  آنرا به صورت حضوری تحویل نماید. گذشته از همه اینها، توانایی خدمات، قدرت پوشش، نیکنامی و اعتبار بیمه ای که با آن کار میکنیم هم در ایجاد احساس امنیت در وجود ما، تاثیرگذار است که خوشبختانه بیمه پارسیان تا کنون موفق گردیده تا چنین ذهنیت مثبتی را در بین بیمه گذاران خود ایجاد و آن را حفظ نماید.

و مگر بجز احساس امنیت، چه چیز دیگری نیاز داشتیم وقتی که تصمیم گرفتیم محموله ارزشمندمان را به سفر بفرستیم..؟

حادثه هیچ گاه خبر نمیکند. آیا می دانید هنوز هم بسیاری از تجار در اثر از دست دادن کالاهای خود در مسیر حمل، در آستانه ورشکستگی قرار می گیرند؟ آیا می دانید در صورت مکفی نبودن بیمه مسئولیت متصدیان حمل د نقل و یا مقصر نبودن شرکت حمل و نقل، شما می توانید با تهیه بیمه باربری خسارت را جبران نمایید؟ بیمه باربری بیمه ای است که به موجب آن شرکت بیمه در مقابل مبلغی که از طرف دیگر دریافت می کند متعهد می شود، چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف شده و یا دچار خسارت تحت پوشش بیمه ای گردد زیان وارده را جبران نماید.

بیمه پارسیان با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه بابری وارداتی صادراتی یا بیمه باربری داخلی  چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بیمه باربری وارداتی صادراتی و یا خرید آنلاین بیمه باربری داخلی  بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۴۹۷۸۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه باربری داخلی اینجا و جهت خرید آنلاین بیمه باربری وارداتی صادراتی اینجا را کلیک کنید