خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بدنه

 

بیمه قسطی ثالث و بدنه - خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

اگر اجبار دولتی پشت قضیه ی بیمه شخص ثالث نبود، براحتی می شد نتیجه گرفت که خالص ترین و منصف ترین افراد آنهایی هستند که قرارداد بیمه شخص ثالث می بندند. اما خوشبختانه اجبار قانونی همه چهره ها را یکدست میکند. درکل علاقه به بیمه اجباری شخص ثالث میتواند نشانی از احترام و توجه به طبیعت و مخلوقات خداوند هم باشد.

البته اکثر ما تا حد امکان سعی میکنیم خود را از مسائل و مشکلاتی که برای دیگران پیش می آید دور نگه داریم و همیشه استدلال های قابل قبولی هم برای این تمایل خود داریم. اما لزوم وجود بیمه شخص ثالث آنجا احساس می شود که در پیچیدگی های زندگی امروز، گاه لحظاتی هم پیش می آید که ما بدون اینکه خود بخواهیم موجب آسیب به جسم یا زندگی همنوع خود می شویم. و البته چنین شرایطی، وقتی از خودرو استفاده میکنیم خیلی بیشتر پیش می آید. با اینحال  هزینه کردن برای حق بیمه ی بیمه شخص ثالث، همیشه به سختی و با تمایل کم صورت می گیرد.

از طرفی، بدنه خودرو که همیشه در معرض برخورد با موانع و خودرو های دیگر و اشخاص است، جزو بخش های آسیب پذیر خودرو محسوب میشود. گذشته از آسیب پذیری باالقوه در سلامت بدنه خودرو، نقش بسزایی هم در زیبایی ظاهری خودرو دارد و بسیاری از ما با حساسیت بالایی بدنه خودروی خود را نگهداری میکنیم.

پیداست که اگر کسی قانون را دوست داشته باشد و بخواهد مطابق قانون عمل کند، باید بیمه شخص ثالث خودروی خود را تمدید نمايد و اگر کسی بدنه خودروی خود را دوست داشته باشد، و بخواهد از آن مراقبت کند، باید خودروی خود را بیمه بدنه نمايد و البته موقع رانندگی هم با احتیاط رانندگی کند.

با توجه به اینکه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، تکمیل کننده بیمه یک خودرو هستند، بیمه پارسیان اعلام میکند که در صورت صدور همزمان بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث یک خودرو، بيمه گذار ميتواند هر دو بيمه نامه را بصورت قسطي صادر نمايد .
چیزی بیشتر از این خوشحالمان میکرد..؟

امروزه استفاده از خودرو قسمتي از زندگي ماست به طوريكه زمان زيادي را با خودرو خود در حال حركت از نقطه اي به نقطه‌ ديگر هستيم. به تبع اين موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگي نيز روز به روز افزايش مي يابد و مبالغ زيادي جهت جبران خسارت هاي وارده هزينه مي شود. در اين بين بهترين راه حل براي حذف و تقليل هزينه هاي ناشي از حوادث رانندگي، بيمه اتومبیل است؛ خدمتي كه آرامش و امنيت شما در آن نهفته است. شركت بيمه پارسيان در راستاي ايجاد امنيت و آرامش براي دارندگان خودرو و جبران زيان هاي ناشي از تصادفات رانندگي انواع بيمه نامه هاي خودرو اعم از بيمه بدنه،‌ بيمه شخص ثالث و بيمه حوادث راننده و بيمه مازاد شخص ثالث را ارائه مي كند.

حوادث و سوانح رانندگي مي تواند حتي براي بهترين رانندگان نيز اتفاق بيافتد. جبران اغلب اين خسارت ها خارج از توان مالي دارندگان و يا رانندگان خودرو ميباشد. شركت بیمه پارسیان اين اطمينان را به شما مي دهد كه در صورت وقوع حوادث رانندگي اگر به شما، سرنشينان خودروي شما، اشخاص ثالث و يا خودرويتان، توسط وسيله نقليه شما، خسارت و آسيب وارد شود، با ارائه انواع پوشش هاي بيمه اي در کنار شما بوده و آرامش خيال شما را فراهم سازد.

شركت بيمه پارسيان داراي شعب پرداخت خسارت در سراسر كشور مي باشد

هر حادثه رانندگي‌ مي تواند باعث ‌بروز خسارت (اعم از مالي و جاني) براي ‌اشخاص‌ ثالث‌، راننده‌ و سرنشينان‌ خودرو گردد. خسارات‌ وارده به افراد داخل و خارج از خودرو، اعم از راننده خودرو، در صورتيكه شما مقصر حادثه باشيد را توان‌ با خريد “بيمه‌نامه‌ شخص‌ ثالث و حوادث راننده‌” و مازاد ثالث‌ جبران‌ نمود و خسارات‌ وارده به وسيله نقليه خودتان را مي توان از طريق خريد “بيمه نامه بدنه خودرو” جبران‌ كرد.

شما مي توانيد با داشتن بيمه نامه شخص ثالث، خسارتي را که توسط خودروي شما به اشخاص ثالث وارد مي شود، جبران نماييد. البته براساس قانون بيمه اجباري شخص ثالث، همه دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني موظفند مسئوليت خود را در مقابل اشخاص ثالث در قبال خسارت هاي مالي و جاني نزد يكي از شرکت هاي بيمه داخلي بيمه نمايند. در بيمه شخص ثالث، منظور از شخص ثالث، هر شخصي به استثناي راننده مسبب حادثه است که به سبب حوادث خودروي مورد بيمه دچار زيان هاي جاني يا مالي شود. به همين دليل بيمه پارسيان با ارائه بيمه نامه حوادث راننده به شماکه دارنده وسيله نقليه هستيد، اين امكان را مي دهد تا خسارت هاي جاني وارده به راننده مقصر حادثه را نيز بيمه نماييد.

شما مي توانيد با خريد بيمه نامه بدنه از شرکت بيمه پارسيان، چنانچه مقصر حادثه باشيد، خسارت وارده به خودروي خود را جبران نماييد. همچنين مي توانيد در زمانيکه شما مقصر حادثه نبوده ولي بيمه نامه شخص ثالث فرد مقصر امكان جبران کل خسارت شما را ندارد، از بيمه نامه بدنه خودرو خود براي دريافت مابقي خسارت اقدام نماييد.

از محل اين بيمه نامه مي توان خسارت وارد به وسيله نقليه را که شامل موارد زير مي شود جبران نمود :

حادثه (کلي و جزئي) / برخورد خودرو با يك جسم ثابت يا متحرك و يا برخورد اجسام ديگر به خودرو
سقوط / واژگون شدن خودرو
حريق (آتش سوزي، صاعقه، انفجار)
سقوط خودرو
سرقت کلی خودرو
همچنين با خريد پوشش هاي اضافي مي توانيد خطرات (سرقت جزئي قطعات و لوازم، شكست شيشه، سيل، زلزله، آتشفشان، طوفان، تگرگ و گردباد، هزينه اياب و ذهاب، پاشيده شدن مواد شيميايي و اسيدي، نوسانات قيمت ) را نيز در بيمه بدنه پوشش دهيد.

سنوات عدم خسارت تخفيف
سال اول 25 درصد
سال دوم 35 درصد
سال سوم 45 درصد
سال چهارم و بالاتر 60 درصد

تخفيف ويژه شخص ثالث در صورتي كه خودرو بيمه نامه شخص ثالث جاري داشته باشد ، تعداد سالهاي تخفيف درج شده بر روي بيمه نامه شخص ثالث ، مشروط به عدم تغيير مالكيت قابل انتقال به بيمه نامه بدنه مي باشد.

آيا از تخفيفات گروهي بيمه بدنه شركت بيمه پارسيان اطلاع داريد ؟
تخفيف جهت خودرو هاي صفر كيلومتر
تخفيف جهت اعضاي هيت علمي دانشگاه
تخفيف جهت سهامداران و دارندگان حساب در بانك پارسيان
تخفيف جهت سهامداران بيمه پارسيان
ارائه تخفيف گروهي جهت براي بيمه نامه هاي گروهي خودروهاي سازمان ها ، شركت ها ، نهادها ، و پرسنل آن ها
تخفيف دارندگان بيمه شخص بيمه پارسيان

بیمه پارسیان با بهره گیری از فن آوری اطلاعات، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه شخص ثالث و بدنه چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بیمه ثالث و خرید آنلاین بیمه بدنه بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 49783-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث اینجا و جهت خرید آنلاین بیمه بدنه اینجا را کلیک کنید