بیمه های باربری

004 2 300x300 - بیمه های باربری

بیمه های باربری

حادثه هیچ گاه خبر نمی دهد. ایا میدانید هنوز هم بسیاری از تجار در اثر از دست دادن کالاهای خود در مسیر حمل، در آستانه ورشکستگی قرار می گیرند؟ بیمه باربری (حمل و نقل کالا) بیمه ای است که به موجب آن شرکت بیمه در مقابل مبلغی که از شما دریافت می کند متعهد میشود، چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف شده و یا دچار خسارت تحت پوشش بیمه ای گردد، زیان وارده را جبران نماید.

چرا بیمه باربری، چرا شرکت بیمه پارسیان؟
اگر چه امروزه با پیشرفت جوامع بشری از شدت برخی ریسک ها در جریان حمل و نقل کاسته شده است، اما افزایش حجم حمل و نقل محصولات مختلف ریسکهای بسیاری را به بار آورده است. شرکت بیمه پارسیان با ارائه بیمه های باربری تلاش دارد تا امنیت سرمایه شما را در برابر ریسک های محتمل و غیرقابل پیش بینی فراهم آورد. هدف ما فراهم آوردن خدمات هرچه سریع تر و مطلوب تر برای مشتریان گرامی است. بیمه نامه های باربری بیمه پارسیان ریسک های مربوط به حمل و نقل کالا از مبادی مختلف چه از طریق دریا، خشکی (زمینی)، هوایی و یا ترکیبی از این مسیرها را تحت پوشش قرار میدهد.

انواع بیمه های باربری
در کلوز B کلیه خطرات تحت پوشش کلوز C به انضمام زلزله، آتشفشان، صاعقه، به دریا افتادن کالا از (روی عرشه کشتی، ورود آب دریا، دریاچه یا رودخانه به کشتی، شناور، محفظه کالا،کانتینر، محل انبار، تلف شدن کلی هر بسته کالا به علت سقوط در هنگام بارگیری و یا تخلیه از کشتی و یا شناور، تلف شدن کلی هر بسته در کشتی یا شناور همچنین خطرهای دزدی، دله دزدی، قلاب زدگی، آبدیدگی،روغن زدگی، پارگی، شکست، ریزش، خسارت ناشی از کالای مجاور با منظور نمودن درصد با مبنی به عنوان فرانشیز تحت پوشش هستند.
همچنین خسارت ناشی از عدم تحویل یک بسته کامل تجاری نیز با پیوست نمودن pilferage and nondelivery به کلوز Bتحت پوشش این کلوز قرار میگیرد.
در کلوز A کلیه خطرات به استثنای خطراتی که در بخش استثنائات بیمه نامه ذکر شده تحت پوشش قرار میگیرد.
در کلوز توتال لاس از بین رفتن کل کالا در اثر آتش سوزی در یک مرحله تحت پوشش می باشد.

 

بیمه نامه باربری وارداتی و صادراتی بیمه پارسیان

بیمه نامه باربری ترانزیت بیمه پارسیان

بیمه نامه باربری داخلی بیمه پارسیان