چرا باید بیمه عمرو سرمایه گذاری تهیه کنیم

چرا هر فردی باید یک بیمه عمر و سرمایه گذاری تهیه نماید؟

 

بیمه عمرو سرمایه گذاری 300x111 - چرا باید بیمه عمرو سرمایه گذاری تهیه کنیم

بازنشستگی در واقع مرحله ای از زندگی افراد است که دیگر ضرورتی ندارد تا کار و فعالیت کنند، لذا می توانند در خانه بمانند و به کارها و یا فعالیتهای مورد علاقه خود که در چارچوب درآمد و منابعی که در اختیار دارند انجام دهند.

بازنشستگي نيز مانند دوره های قبلي زندگی دارای مسائل خاص خود می باشد، هر چند که همه مشاغل به نوعی دارای بازنشستگی می باشند. در واقع در تمام دنيا بازنشستگی امری ضروری و حياتی برای بشر تلقی میگردد و نشانه هایی از اضطراب، نگرانی، فشار وغیره نیز همراه خود دارد و کارشناسان مختلف، اين پديده را از منظرهاي مختلف پزشکی، بهداشتی، روان شناسی، جامعه شناسی، اشتغال مورد بررسی قرار می دهند. بیمه عمرو سرمایه گذاری (طرح مستمری و مکمل بازنشستگی) برای تامین بخشی از هزینه‌ها ی این دوران اتخاذ گردیده تا در زمان وقوع این موارد، هزینه‌های آن بر روند برنامه بازنشستگی حداقل تأثیر منفی را بگذارد. انتخاب بیمه بازنشستگی مناسب که برای موارد فوق طراحی شده ‌است، به تامین این هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

شرکت های مختلف بیمه ای مانند بیمه سامان، بیمه پارسیان ، بیمه کوثر، بیمه کارآفرین، بیمه ملت، بیمه ما، بیمه پاسارگاد، بیمه رازی و … عرضه کننده بیمه های عمروسرمایه گذاری می باشند که هر یک از این شرکت ها شرایطی تقریبا مشابه با کمی تفاوت مختص به خود را دارند و لازم است شرایط بیمه نامه به صورت کامل مطالعه شود.

بیمه تامین اجتماعی با وجود مزایایی که دارد و افراد را در دوران بازنشستگى حمایت میکند اما پوششها و مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان را دارا نمی باشد. شما می توانید درکنار بیمه تامین اجتماعی معادل همین مبالغ را در بیمه عمرو سرمایه گذاری بیمه پارسیان  سرمایه گذارى کنید و از مزایای عالی این بیمه ارزشمند بهره مند شوید.

با رشد فرزندان و گذشت سالها، هزینه های تحصیلی، ازدواج، مسکن و حتی سرمایه ای ؛ برای شغل آینده فرزندانمان افزایش یافته و تامین این مبالغ، نیاز به سرمایه گذاری از امروز دارد. بیمه عمرو سزمایه گذاری به شما این امکان را می دهد به صورت منظم و مستمر برای آینده مالی فرزند خود سرمایه گذاری کنید.

شما می توانید از در آمد ماهیانه خود بخشی را به این سرمایه گذاری اختصاص دهید و با پرداخت مبالغ کوچک، صندوق مالی ارزشمندی را برای آینده فرزندان خود ایجاد نمائید.
با تهیه بیمه عمرو سرمایه گذاری حق بیمه های پرداختی شما با اختصاص نرخ سود تضمینی در صندوق شما انباشته می شود. این اندوخته ، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و سرمایه گذاری قابل توجه و مطمئن را برای آینده مالی فرزندان شما فراهم می کند.

صدور بیمه عمر و سرمایه‌ گذاری پارسیان این امکان را برای شما فراهم آورده است که با پس‌انداز مبالغ اندک، ضمن استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای و کاهش تبعات سنگین حوادث و اتفاقات ناگوار زندگی، امکان سرمایه‌گذاری حق‌بیمه‌های پرداختی فراهم  گردد تا بدین ترتیب ضمن حفظ قدرت خرید پس‌اندازها، سرمایه‌ای مطمئن و مناسب برای استفاده شما و یا دیگر اعضای خانواده تشکیل گردد.

اگر به دنبال پشتوانه‌ای و تشکیل سرمایه برای دوران بازنشستگی هستيد.

اگر در كنار برخورداری از پوشش فوت و پس‌اندازی به دنبال پوششهای تكميلی ديگر هستيد.

اگر ..

 بیمه عمرو سرمایه گذاری  را به شما پیشنهاد می کنیم.

بیمه پارسیان با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

همانطور که می دانید امروزه تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران  جهت صدور بیمه عمر چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند تا با خیال راحت تهیه کنند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۴۹۷۸۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان   مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه اینجا را کلیک کنید