بیمه عمر پارسیان

بیمه عمر پارسیان

 

برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری کلیک کنید

برای خرید انلاین بیمه عمر خانواده کلیک کنید

خرید بیمه عمر پارسیان بصورت آنلاین

امروزه بر  اساس تحقیقات گسترده ای که در زمینه فروش و خرید بیمه عمر پارسیان بصورت آنلاین صورت پذیرفته ، نشان دهنده آن است که تمامی شرکت های بیمه تمایل به تغییر حالت از روش صدور بیمه نامه بصورت سنتی به روش خرید بیمه عمر  بصورت آنلاین را دارند.

خرید بیمه عمر پارسیان بصورت آنلاین به معنای عام تلفیق کاربرد اینترنت و فن آوری اطلاعات  (IT) در کنار دانش بیمه اطلاق می گردد و در معنای خاص خرید بیمه نامه عمر  بصورت آنلاین را می توان به عنوان تأمین یک پوشش بیمه ای از طریق بیمه نامه  که به طور برخط (Online) در خواست پیشنهاد ، مذاکره و قرارداد آن منعقد می گردد.

آنچه که اثرات خرید بیمه عمر  بصورت آنلاین در کارایی مورد قبول قرار گرفته است عبارتند از :

  • بدون نیاز به اتلاف وقت و رفت و آمدهای اضافه
  • بدون نیاز به همراهی دیگران و یا کمک در تصمیم
  • قیمت های خالص بیمه ای
  • خرید بیمه نامه عمر بصورت آنلاین و دریافت مشاور بیمه ای به نسبت روش های سنتی
  • انواع بيمه هاي عمر

    براي پوشش دادن ريسک هاي مرتبط با بيمه هاي عمر، معمولا سه نوع بيمه عمر وجود دارد كه در يکي از اين سه طبقه قرار می گيرند.

     بيمه عمر به شرط فوت (با پوشش فوت)

    در بيمه نامه هاي با پوشش فوت، بيمه گر تنها در صورت فوت بيمه شده طي مدت بيمه نامه، منافع فوت بيمه را پرداخت می نمايد و در قبال زنده بودن فرد تعهدي ندارد.

     بيمه عمر به شرط حيات (با پوشش حيات)

    در بيمه نامه هاي با پوشش حيات، بيمه گر تنها در صورت حيات بيمه شده در انتهاي مدت بيمه نامه، منافع بيمه نامه را مي پردازد و تعهدي در قبال فوت وي ندارد.

     بيمه عمر به شرط فوت و حيات (با پوشش توام فوت و حيات يا مختلط)

    در بيمه هاي با پوشش توام فوت و حيات، بيمه گر در هر دو صورت (فوت و حيات بيمه شده) متعهد به پرداخت منافع تعيين شده در بيمه نامه مي باشد. در اين بيمه نامه ها که به بيمه هاي مختلط نيز موسومند، در صورت فوت بيمه شده طي مدت بيمه نامه ، بيمه گر سرمايه فوت را پرداخت مي کند و در صورت حيات وي در انتهاي مدت بيمه نامه بيمه گر متعهد به پرداخت سرمايه حيات است.

    بيمه هاي عمروسرمايه گذاري از لحاظ ريسك اصلي جزء بيمه هاي به شرط فوت بوده ولي بدليل تشكيل اندوخته سرمايه گذاري، مزاياي فراواني را در دوران حيات براي بيمه گذار يا استفاده كننده(گان) فراهم خواهد آورد.

     كاربردها و مزاياي بيمه عمر انفرادي و مستمري ها

    با توجه به شرايطي كه افراد و خانواده ها ممكن است در اثر فوت سرپرست خانواده يا رسيدن وي به سن بازنشستگي، متحمل شوند، كاربردهاي بيمه هاي عمر به شرح ذيل معرفي مي گردند:

     تامين هزينه هاي فوت

    به طور كلي با فوت سرپرست خانواده، تعهدات تازه اي براي بازماندگان، اعم از هزينه تدفين و مراسم به خاكسپاري، هزينه هاي درماني و بيمارستاني بيماري احتمالي متوفي، پرداخت قروض، صورتحسا بهاي جاري، ماليات هاي سنگين بر دارايي و ساير هزينه هاي معاش خانواده، از مواردي است كه مي توان با تهيه بيمه عمر آنها را تامين كرد.

     تامين مستمري براي بازماندگان پس از فوت

    با فوت سرپرست خانواده، بازماندگان، نيازمند يك مقرري ماهانه و مستمر هستند تا هزينه هاي جاري و روزانه خود را تامين كنند. به خصوص وجود فرزندان كمتر از ١٨ سال، عدم اشتغال همسر بيوه، وجود افراد پير يا معلول و نيازمند نگهداري از عواملي هستند كه نياز به وجود مستمري را بعد از فوت فرد در خانواده، تشديد مي كنند. به عنوان مثال، برقراري يك مستمري هرچند ناچيز، براي همسر بيمه شده بعد از فوت وي، اثر بسيار مثبتي در زندگي و شرايط حيات وي خواهد داشت.

     تامين در برابر اتفاقات و حوادث ناگوار

    در صورت بروز حوادث يا بيماري هاي صعب العلاج براي سرپرست خانواده، هزينه هاي جاري خانواده افزايش يافته و در مواردي تامين معاش نيز ميسر نمي باشد، دراين شرايط براي تامين نيازهاي موجود، پوشش هاي اضافي براي معافيت از پرداخت ح قبيمه، پرداخت سرمايه نقص عضو يا از كارافتادگي دائم و كامل، پرداخت هزينه هاي بيماري هاي صعب العلاج و … طراحي گرديده است كه مي تواند اثر مثبتي بر كاهش هزينه هاي خانواده داشته باشد.

     تامين اقساط وام ها و ديون اغلب افراد در طول حيات خود، وام هايي را از بانك ها و موسسات مالي به خصوص براي خريد يا تامين مسكن، دريافت مي كنند كه مورد خريداري شده معمولا تا پرداخت كامل اقساط در رهن بانك خواهد بود، و با فوت فرد، بقيه اقساط را بازماندگان بايد بپردازند كه در صورت عدم پرداخت آن، ممكن است آن دارايي يا خانه مصادره شود كه با وجود بيمه هاي عمر اين تهديد جدي مرتفع خواهد شد.

     تامين هزينه تحصيلات

    سرمايه ديگري كه با فوت سرپرست خانواده، ممكن است مورد نياز باشد، تامين هزينه تحصيل فرزندان به خصوص در دور ههاي عالي است و بيمه عمر مي تواند سرمايه هايي را در دوره هاي معين در اختيار فرزندان قرار دهد.

     تامين سرمايه براي مقاصد خاص

    اشخاصي كه قصد دارند پس از فوت، وجوهي از ماترك خود را براي امور خيريه، مانند تاسيس درمانگاه، مدرسه، مسجد و يا رفع نياز مستمندان، اختصاص دهند، مي توانند با استفاده از بيمه عمر اين كار را به انجام برسانند و بيمه گر پس از فوت وي،سرمايه مقرر را يكجا يا به دفعات در اختيار موسسه يا اشخاص تعيين شده قرار خواهد داد.

     تامين برخي نارسايي ها در كسب و كار

    بيمه هاي عمر با تامين سرمايه مي توانند برخي از زيان هاي پيش بيني نشده يك موسسه را در صورت فوت مدير يا برخي متخصصين كليدي آن مرتفع سازد. همچنين بيمه عمر كاربرد وسيعي در رفع مشكلات يك شريك ناشي از فوت شريك ديگر دارد.

     تامين مستمري بازنشستگي

    در صورتي كه شخص تا سن بازنشستگي زنده باشد، نيازمند درآمدي ترجيحا به صورت مستمري مي باشد تا بتواند نيازهاي مالي خود مانند هزينه ها ِ ي رو به افزايش درمان بيماري ها را در دوران كهولت سن پوشش دهد. علاوه بر آن در کشورمان به دليل وجود برخي مولفه هاي فرهنگي در خانواده ها، پس از تحصيل و ازدواج فرزندان و تشکيل خانواده و مراودات جديد، هزينه هاي افراد مسن و بازنشسته نه تنها کاهش نيافته بلکه با افزايش نيز روبرو مي شود. در چنين شرايطي فرد بازنشسته و خانواده اش نيازمند حمايت مالي بيشتري هستند.

     تامين آتيه فرزندان

    در بسياري موارد، والدين ممكن است بخواهند براي آتيه فرزندان خود، برنام هريزي كنند. معمولا پدر و مادري كه خود در سن ٣٠ الي ٤٠ سال قرار دارند، و فرزندانشان در سنين ٥ الي ١٠ سال هستند، در ١٥ الي ٢٠ سال آينده، به يكباره با هزينه هايي روبرو خواهند شد كه تقريبا با دوره بازنشستگي خودشان همزمان است. در آن زمان فرزندان (خانواده نيازمند تامين هزينه هاي تحصيلات دانشگاهي، سرمايه اي براي شروع كسب وكار، مبلغ قابل توجهي براي ازدواج و حتي تامين هزينه هاي اوليه زندگي مشترك و مهريه خواهد بود و از سوي ديگر دختر خانواده نيز علاوه بر هزينه تحصيل، هزينه زيادي را براي تامين جهيزيه نيازمند است. ) تمامي اين موارد كه به عنوان هزينه هاي آتيه فرزندان به عهده خانواده هستند، با خريد بيمه هاي عمر اندوخته ساز به صورت تدريجي، قابل پرداخت است.

     پس انداز با قاعده و سرمايه گذاري منظم مبالغ اندك

    معمولا اغلب خانواده ها، به خصوص طبقه متوسط، پس اندازهاي ماهانه اي دارند كه به خودي خود نمي توان از آنها براي خريد يك دارايي با هزينه هاي هنگفت مانند مسكن، اتومبيل يا زمين استفاده كرد. از سوي ديگر جمع آوري اين وجوه توسط خود شخص نيز، مستمر نيست و چه بسا دستخوش وسوسه هاي گوناگون قرار گرفته و خرج مي شود. به همين دليل بسياري از افراد، پس انداز قاعده مند و مطمئن را به پس انداز آزاد و نامرتب ترجيح مي دهند و بيمه هاي عمر يكي از بهترين روش هايي است كه اين وجوه را به شكل كارا و با استفاده از سود مركب براي فرد، پس انداز و سرمايه گذاري مي كند.

     كارايي در سبد هزينه هاي خانواده

    معمولا موسسات بيمه براي جمع آوري حق بيمه در سررسيدهاي معين، مشتريان و بيمه گذاران را مطلع مي کنند و اين امر موجب مي شود بيمه گذاران اين وجوه را از درآمد خود کنار بگذارند. وجوهي که در غير اين صورت احتمالا صرف خريد کالاهاي غيرضروري يا صرفا مصرفي مي شود.

اهداف شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا جهت خرید بیمه نامه عمر  بصورت آنلاین

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی خرید بیمه نامه عمر  بصورت آنلاین شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گزاران محترم می باشد نائل گردد . و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت درخواست خرید بیمه عمر پارسیان بصورت آنلاین فقط با پر کردن فرم الکترونیکی بسیار ساده در سایت این شرکت به آدرس WWW.GOSTARESHINS.COM ثبت سفارش بیمه نامه نموده و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی ، با شما تماس خواهند گرفت و جهت کارشناسی به درب منزل یا محل کار شما مراجعه خواهند نمود و پس از آن بیمه نامه شما بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان تقدیم شما خواهد شد.

 

برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری کلیک کنید

برای خرید انلاین بیمه عمر خانواده کلیک کنید