بیمه نامه مسئولیت مدنی مجریان اردو و تور

بیمه نامه مسئولیت مدنی مجریان اردو و تورهای گردشگری

در قبال شرکت کنندگان

جبران خسارات جانی شامل فوت و نقص عضو و هزینه های پزشکی وارد به شرکت کنندگان در اردو و تور

 

بیمه مسئولیت مدنی مجریان اردو و 1 - بیمه نامه مسئولیت مدنی مجریان اردو و تور

 

موضوع بيمه عبارت است از:  جبران خسارات جانی شامل فوت و نقص عضو و هزینه های پزشکی وارد به شرکت کنندگان در اردو / تور به مشخصات اعلام شده بدین معنا که چنانچه در نتیجه قصور و یا اهمال بیمه گذار خسارتی به افراد مورد اشاره وارد آید و بیمه گذار بر اساس رای مراجع قضایی مسئول جبران خسارت شناخته گردد بیمه گر حداکثر تا سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود

  • این بیمه نامه ، هم برای تورهای داخل کشور و هم خارج از کشور صادر میگردد
  • چنانچه بیمه گذار درخواست پوشش خسارات ناشی از کوهنوردی را داشته باشد قابل ارائه می باشد
  • چنانچه بیمه گذار درخواست پوشش خسارات ناشی از وسایل نقلیه موتوری را داشته باشد قابل ارائه می باشد
  • در صورت درخواست پوشش حوادث ناشی از وسایل نقلیه موتوری ، تعهد بیمه گر صرفا مازاد بر بیمه نامه ثالث اتومبیل خواهد بود. (در صورت عدم وجود بیمه نامه معتبر شخص ثالث خسارت قابل پرداخت نمی باشد ) و مجموع پرداختی بیمه گر بابت این پوشش از مبلغ 500.000.000 ریال بیشتر نخواهد بود.
  • موظف است 24 ساعت قبل از حرکت مشخصات اردو شامل نام و نام خانوادگی و شماره ملی شرکت کنندگان ، مبدا مقصد تاریخ و ساعت حرکت و برگشت را به بیمه گر اعلام نماید در غیر اینصورت بیمه گر تعهدی برای جبران خسارت نخواهد داشت .
  • این بیمه نامه صرفا جهت آژانس های مسافرتی که دارای مجوز تور و اردو می باشند و همچنین مراکز علمی و دانشگاهی صادر میگردد
  • علاوه بر استثنائات مندرج در شرایط عمومی بیمه نامه ، خسارات ناشی از حوادث دریا نیز استثناست.

تعهدات بیمه نامه
1- جبران خسارت فوت
2- جبران خسارت نقض عضو
3- جبران هزینه های پزشکی

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه ، موفق به راه اندازی سامانه خرید آنلاین بیمه مسئولیت پارسیان شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است و تلاش دارد تا به هدف اصلی خود که جلب رضایت تمامی مشتریان و بیمه گذاران محترم می باشد نائل گردد و در امر پاسخ گویی نیاز بازار صنعت بیمه ای کشور تمامی تلاش خود را نموده است.

جهت ثبت خرید بیمه مسئولیت پارسیان در سایت این شرکت به آدرس www.gostareshins.com اقدام نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پس از بررسی و کارشناسی، با شما تماس خواهند گرفت. پس از آن بیمه نامه بوسیله همکاران این شرکت بصورت رایگان و با هماهنگی قبلی تقدیم شما خواهد شد.

 

برای خرید آنلاین بیمه مسئولیت مدنی مجریان اردو کلیک کنید