ماهانه مارس 2017

خرید آنلاین با موفقیت ثبت شد

 ضمن تشکر از انتخاب شما

درخواست خرید شما با موفقیت ثبت شده و در صف بررسی کارشناسان صدور قرار گرفته است.
زمان انتظار در صف بررسی توسط کارشناس صدور، حداکثر ۸ ساعت در روزهای کاری خواهد بود.

لطفا منتظر تماس کارشناس مربوطه در باشید.

صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری

صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری

طبیعت انسان ایجاب میکند که در هر قدم از زندگی استقبال گر آن چیزی باشد که به ما یا به زندگی ما منفعتی ببخشد. استقبال کردن از چیزی که منافعی ندارد دشوار است و استقبال از چیزی که منافع آنی ندارد و دارای هزینه هم می باشد و احتمالا روزی در آینده، شاید جوابگوی هزینه خود باشد، بسیار دشوارتر است.

کارشناسان علم فروش، به این نتیجه رسیده اند که هرگاه بخواهیم کسی را ترغیب به خرید کالا یا خدماتی کنیم که استفاده آنی و قابل دیدن نداشته باشد، تکرار اینکه این کالا یا خدمات تا چه حد میتواند در آینده زندگی او موثر باشد، کمترین تاثیر را در جلب تمایل او خواهد داشت. زیرا هر کسی، به تامین نیاز فردای خود اندیشیده و راهی برای آن دارد و هیچکس دیگران را در زندگی خود آنقدر محرم نمی داند که برنامه ریزی آینده خود را بدست آنان بسپارد. اما بهترین کار برای ایجاد حس رضایت در این گروه از مشتریان، اینست که مراحل کار را آنچنان راحت کنیم و راحت پیش ببریم که شخص بتواند خرید و صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری را در اسرع وقت انجام دهد. زیرا به هرحال هر کس بخوبی می داند که انتخاب، و عقد قرارداد با هرکدام از شرکت های بیمه، نشان از دوراندیشی و واقع گرایی است.

فرآیندی مثل صدور بیمه نامه، ممکن است عاملی جذاب برای بیمه گذاران نباشد ولی در نهایت با این خرید، شما  احتمال از دست دادن قسمتی یا تمام دارایی یا سلامتی تان را که ممکن است در نتیجه اتفاقات پیش بینی نشده پیش آید، مورد حمایت یک شرکت بیمه ای قرار داده اید.

این نوع خرید، البته نتیجه آنی ندارد، و تنها حسی از رضایت و امنیت در وجود شما بوجود خواهد آورد و باید این اعتماد، از همان اولین لحظه به وجود آید.

این اعتماد توسط کادر فروش، سوابق کاری، سرمایه یک شرکت و از همه مهمتر برخورد عوامل صدور بیمه نامه در بخش شبکه فروش ایجاد خواهد گردید

بیمه پارسیان  در جهت اجرای عملی اعتماد سازی و تکریم و ارزش گذاری به مشتریان، تا حد امکان نیاز به رفت و آمد های اداری و بوروکراسی اضافی رامحدود کرده و با استفاده از طرح صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری در این مسیر تا حد قابل توجهی پیشرفت داشته است.

بسیاری از شرکت های بیمه پارسیان اقدام به صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری، به صورت تلفنی و خرید آنلاین نموده است و بیمه گذاران محترم می توانند با استفاده از شبکه های اجتماعی و یا فکس و ایمیل، تصویر مدارک مربوطه را ارسال و جهت صدور بیمه نامه خود اقدام نمایند.

 هم چنین می توانند با استفاده از تکمیل فرم الکترونیکی خرید آنلاین بیمه  بدون اینکه از جای خود حرکتی کرده باشند، اقدام به صدور بیمه نامه خود نمایند. بیمه پارسیان موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه به صورت غیر حضوری ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه نامه چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بیمه بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند تا با خیال راحت آن را تهیه کنند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 49783-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه اینجا را کلیک کنید

 

اعطای کد عاملیت فروش به اشخاص

اعطای کد عاملیت فروش به اشخاص

 

اعطای کد عاملیت 300x187 - اعطای کد عاملیت فروش به اشخاص

در شهر بزرگی مثل تهران داشتن یک شغل، امتیاز محسوب می شود و همه روزه مردم بسیاری را می بینیم که برای گذران زندگی خود به مشاغل کاذب روی آورده اند. مشاغلی که از هر تحول اجتماعی یا سیاسی ای تاثر و گاه حتی غیرقانونی و مستوجب جریمه و یا مجازاتهای سنگین قرار می گیرند. در بسیاری از موارد نیز چتر سیاه بیکاری را بر سر فرد یا خانواده ای فرود آمده می بینیم، که آن هم خود باعث بسیاری از انواع آسیب های اجتماعی خواهد بود.

با این حال گاه داشتن یک شغل به تنهایی نمی تواند ضامن راحتی و امنیت زندگی یک خانواده باشد. چرا که هزینه ها بشکل غیرقابل کنترل و نفس گیری همیشه در حال افزایش هستند و گویا این روند هیچوقت توقف ندارد. در مقابل درآمد ها، با سرعتی کمتر درحال ترمیم خود و تلاش برای رسیدن به استانداردهای مخارج هستند و اکثرا به همین دلیل ما دنبال شغل دوم نیز هستیم. شغل دوم هم با اینکه می تواند خیال ما را از بابت هزینه های زندگی راحت نگه دارد، اما در هرصورت مسائل و مشکلات خودش را همراه خود می آورد.

شغل، یک هویت است و هرکدام از ما برحسب شغلی که در اجتماع داریم هویتی نیز داریم که می تواند باعث بدست آوردن احترام، تحسین و یا هر نوع نگرش دیگری از طرف دیگران باشد. شغل دوم، باید به هویت شغل اولمان لطمه ای نزند و لاجرم ناچار به پنهان کردنش نباشیم. شغل دوم نباید زمان زیادی را از وقت ما بطلبد زیرا ما زمان کافی و استاندارد خود را برای کار کردن، در اختیار شغل اول نهاده ایم. اگر برای شغل دوم هم زمان زیاد بگذاریم، از خانواده و سایر موارد زندگی خود غافل خواهیم شد، سلامتی خود را به خطر انداخته و وارد شکل جدیدی از مناسبات خواهیم شد. حقیقتا درآمد شغل دوم باید ارزش درگیر شدن با این همه گرفتاری را داشته باشد. بنا براین شغل دومی مناسب بنظر میرسد که هویت اجتماعی فرد را تغییر ندهد، زمان زیادی نطلبد، و درآمد مناسب داشته باشد.

شرکت بیمه پارسیان برحسب ذات حمایت گر بیمه، پیشنهاد خود را بعنوان عاملیت فروش اعلام میکند. هر فرد داوطلب، می تواند یک کد عاملیت فروش شخصی برای خود داشته باشد و به عنوان یک عامل فروش مشغول کار باشد و در هر صحبت دوستانه ای یک قرارداد بیافریند و کارمزد خود را از نمایندگی خود بگیرد.

این شغلی است که تا سالیان سال می توان ادامه داد بدون اینکه از توجه به خانواده یا زندگی غافل شد.

مطابق با ماده 10 آيين‌نامه شماره 75 شوراي‌ عالي بيمه و در اجراي بند 5 ماده 17 قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه‌گري، مورخ 1391/06/06 شركت بيمه مي‌تواند بر اساس ضوابط ابلاغي بيمه مركزي ج.ا.ايران به نمايندگي حقوقي خود اجازه تأسيس شعبه بدهد مشروط بر آنكه مسئول شعبه حائز شرايط نماينده حقيقي باشد در همین چهارچوب برخی از نمایندگان شرکت بیمه پارسیان در راستای ماده  ۳۵۷ قانون تجارت و در چهارچوب قوانین مصوب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور توسعه شبکه فروش خود و گسترش خدمات بیمه ای ، از متقاضیان واجد شرایط زیر جهت همکاری تحت عنوان اعطای نمایندگی بیمه و عاملیت فروش دعوت به عمل می آورد .
شخص حقیقی متقاضی اعطای نمایندگی بیمه باید واجد شرایط زیر باشد:

الف) تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
ب) اعتقاد به اسلام یا یکی دیگر از ادیان رسمی کشور
پ) عدم اعتیاد به مواد مخدر
ت) عدم حجر
ث) نداشتن سـوء پیشینه کیفری و همچنین نداشتن سابقه محکومیت به جرایم نام برده شده در ماده ۶۴ قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری
ج) داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم (برای آقایان)
چ) داشتن حداقل مدرک کاردانی
خ) گذراندن دوره کارآموزی به مدت ۱۵ روز اداری در شرکت بیمه مربوطه برای کلیه متقاضیان
ز) قبولی در مصاحبه حضوری
ژ) فن بیان و توانایی برقراری ارتباط مناسب با دیگران
ی) داشتن بازاری بالقوه برای شروع فعالیت
و ) ارائه ضامن معتبر دارای پروانه کسب یا فیش حقوقی

طبقه بندی اعطای نمایندگی بیمه و شعب فرعی و میزان کارمزد آنها

-تا50% کارمزد اشخاص حقیقی مصوب  بیمه مرکزی مطابق با آیین نامه شماره 83 شورای عالی بیمه

2-تا70% کارمزد اشخاص حقیقی مصوب بیمه مرکزی مطابق با آیین نامه شماره 83 شورای عالی بیمه

3-تا 100% کارمزد اشخاص حقیقی مصوب بیمه مرکزی مطابق با آیین نامه شماره 83 شورای عالی بیمه

درخواست اعطای نمایندگی بیمه از شرکت بیمه پارسیان به معنی درخواست مسئولیت یکی از شعب فرعی این شرکت می باشد . متقاضیان می توانند این شغل را بعنوان شغل اصلی یا فرعی خود انتخاب و در صورت نداشتن سابقه فعالیت در صنعت بیمه با گذراندن دوره های کارآموزی به این مهم نائل گردند .

میزان درآمد در نمایندگی های بیمه پارسیان بر اساس آیین نامه کارمزد مصوب بیمه مرکزی تعیین می گردد که متقاضی اعطای نمایندگی بیمه یا همان مسئول شعب فرعی نیز پس از طی مراحل کارآموزی و قبولی در آزمون بیمه مرکزی و نیز دریافت پروانه فعالیت(بند 3طبقه بندی) مشمول آن خواهد شد

درخواست اعطای نمایندگی بیمه، بیمه پارسیان و بهره برداری از دفاتر فرعی شرکت های خدمات بیمه ای را می توان از طریق فرم الکترونیکی اعطای نمایندگی بیمه در سایت این شرکت تکمیل نمود و از متقاضیان محترم اعطای نمایندگی بیمه دعوت می گردد با تکمیل فرم الکترونیکی زیر درخواست نمایندگی بیمه ای خود را ثبت نمایند

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 49783-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت تکمیل  فرم الکترونیکی اعطای نمایندگی بیمه اینجا را کلیک کنید

 

خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بدنه

 

بیمه قسطی ثالث و بدنه - خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

اگر اجبار دولتی پشت قضیه ی بیمه شخص ثالث نبود، براحتی می شد نتیجه گرفت که خالص ترین و منصف ترین افراد آنهایی هستند که قرارداد بیمه شخص ثالث می بندند. اما خوشبختانه اجبار قانونی همه چهره ها را یکدست میکند. درکل علاقه به بیمه اجباری شخص ثالث میتواند نشانی از احترام و توجه به طبیعت و مخلوقات خداوند هم باشد.

البته اکثر ما تا حد امکان سعی میکنیم خود را از مسائل و مشکلاتی که برای دیگران پیش می آید دور نگه داریم و همیشه استدلال های قابل قبولی هم برای این تمایل خود داریم. اما لزوم وجود بیمه شخص ثالث آنجا احساس می شود که در پیچیدگی های زندگی امروز، گاه لحظاتی هم پیش می آید که ما بدون اینکه خود بخواهیم موجب آسیب به جسم یا زندگی همنوع خود می شویم. و البته چنین شرایطی، وقتی از خودرو استفاده میکنیم خیلی بیشتر پیش می آید. با اینحال  هزینه کردن برای حق بیمه ی بیمه شخص ثالث، همیشه به سختی و با تمایل کم صورت می گیرد.

از طرفی، بدنه خودرو که همیشه در معرض برخورد با موانع و خودرو های دیگر و اشخاص است، جزو بخش های آسیب پذیر خودرو محسوب میشود. گذشته از آسیب پذیری باالقوه در سلامت بدنه خودرو، نقش بسزایی هم در زیبایی ظاهری خودرو دارد و بسیاری از ما با حساسیت بالایی بدنه خودروی خود را نگهداری میکنیم.

پیداست که اگر کسی قانون را دوست داشته باشد و بخواهد مطابق قانون عمل کند، باید بیمه شخص ثالث خودروی خود را تمدید نمايد و اگر کسی بدنه خودروی خود را دوست داشته باشد، و بخواهد از آن مراقبت کند، باید خودروی خود را بیمه بدنه نمايد و البته موقع رانندگی هم با احتیاط رانندگی کند.

با توجه به اینکه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، تکمیل کننده بیمه یک خودرو هستند، بیمه پارسیان اعلام میکند که در صورت صدور همزمان بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث یک خودرو، بيمه گذار ميتواند هر دو بيمه نامه را بصورت قسطي صادر نمايد .
چیزی بیشتر از این خوشحالمان میکرد..؟

امروزه استفاده از خودرو قسمتي از زندگي ماست به طوريكه زمان زيادي را با خودرو خود در حال حركت از نقطه اي به نقطه‌ ديگر هستيم. به تبع اين موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگي نيز روز به روز افزايش مي يابد و مبالغ زيادي جهت جبران خسارت هاي وارده هزينه مي شود. در اين بين بهترين راه حل براي حذف و تقليل هزينه هاي ناشي از حوادث رانندگي، بيمه اتومبیل است؛ خدمتي كه آرامش و امنيت شما در آن نهفته است. شركت بيمه پارسيان در راستاي ايجاد امنيت و آرامش براي دارندگان خودرو و جبران زيان هاي ناشي از تصادفات رانندگي انواع بيمه نامه هاي خودرو اعم از بيمه بدنه،‌ بيمه شخص ثالث و بيمه حوادث راننده و بيمه مازاد شخص ثالث را ارائه مي كند.

حوادث و سوانح رانندگي مي تواند حتي براي بهترين رانندگان نيز اتفاق بيافتد. جبران اغلب اين خسارت ها خارج از توان مالي دارندگان و يا رانندگان خودرو ميباشد. شركت بیمه پارسیان اين اطمينان را به شما مي دهد كه در صورت وقوع حوادث رانندگي اگر به شما، سرنشينان خودروي شما، اشخاص ثالث و يا خودرويتان، توسط وسيله نقليه شما، خسارت و آسيب وارد شود، با ارائه انواع پوشش هاي بيمه اي در کنار شما بوده و آرامش خيال شما را فراهم سازد.

شركت بيمه پارسيان داراي شعب پرداخت خسارت در سراسر كشور مي باشد

هر حادثه رانندگي‌ مي تواند باعث ‌بروز خسارت (اعم از مالي و جاني) براي ‌اشخاص‌ ثالث‌، راننده‌ و سرنشينان‌ خودرو گردد. خسارات‌ وارده به افراد داخل و خارج از خودرو، اعم از راننده خودرو، در صورتيكه شما مقصر حادثه باشيد را توان‌ با خريد “بيمه‌نامه‌ شخص‌ ثالث و حوادث راننده‌” و مازاد ثالث‌ جبران‌ نمود و خسارات‌ وارده به وسيله نقليه خودتان را مي توان از طريق خريد “بيمه نامه بدنه خودرو” جبران‌ كرد.

شما مي توانيد با داشتن بيمه نامه شخص ثالث، خسارتي را که توسط خودروي شما به اشخاص ثالث وارد مي شود، جبران نماييد. البته براساس قانون بيمه اجباري شخص ثالث، همه دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني موظفند مسئوليت خود را در مقابل اشخاص ثالث در قبال خسارت هاي مالي و جاني نزد يكي از شرکت هاي بيمه داخلي بيمه نمايند. در بيمه شخص ثالث، منظور از شخص ثالث، هر شخصي به استثناي راننده مسبب حادثه است که به سبب حوادث خودروي مورد بيمه دچار زيان هاي جاني يا مالي شود. به همين دليل بيمه پارسيان با ارائه بيمه نامه حوادث راننده به شماکه دارنده وسيله نقليه هستيد، اين امكان را مي دهد تا خسارت هاي جاني وارده به راننده مقصر حادثه را نيز بيمه نماييد.

شما مي توانيد با خريد بيمه نامه بدنه از شرکت بيمه پارسيان، چنانچه مقصر حادثه باشيد، خسارت وارده به خودروي خود را جبران نماييد. همچنين مي توانيد در زمانيکه شما مقصر حادثه نبوده ولي بيمه نامه شخص ثالث فرد مقصر امكان جبران کل خسارت شما را ندارد، از بيمه نامه بدنه خودرو خود براي دريافت مابقي خسارت اقدام نماييد.

از محل اين بيمه نامه مي توان خسارت وارد به وسيله نقليه را که شامل موارد زير مي شود جبران نمود :

حادثه (کلي و جزئي) / برخورد خودرو با يك جسم ثابت يا متحرك و يا برخورد اجسام ديگر به خودرو
سقوط / واژگون شدن خودرو
حريق (آتش سوزي، صاعقه، انفجار)
سقوط خودرو
سرقت کلی خودرو
همچنين با خريد پوشش هاي اضافي مي توانيد خطرات (سرقت جزئي قطعات و لوازم، شكست شيشه، سيل، زلزله، آتشفشان، طوفان، تگرگ و گردباد، هزينه اياب و ذهاب، پاشيده شدن مواد شيميايي و اسيدي، نوسانات قيمت ) را نيز در بيمه بدنه پوشش دهيد.

سنوات عدم خسارت تخفيف
سال اول 25 درصد
سال دوم 35 درصد
سال سوم 45 درصد
سال چهارم و بالاتر 60 درصد

تخفيف ويژه شخص ثالث در صورتي كه خودرو بيمه نامه شخص ثالث جاري داشته باشد ، تعداد سالهاي تخفيف درج شده بر روي بيمه نامه شخص ثالث ، مشروط به عدم تغيير مالكيت قابل انتقال به بيمه نامه بدنه مي باشد.

آيا از تخفيفات گروهي بيمه بدنه شركت بيمه پارسيان اطلاع داريد ؟
تخفيف جهت خودرو هاي صفر كيلومتر
تخفيف جهت اعضاي هيت علمي دانشگاه
تخفيف جهت سهامداران و دارندگان حساب در بانك پارسيان
تخفيف جهت سهامداران بيمه پارسيان
ارائه تخفيف گروهي جهت براي بيمه نامه هاي گروهي خودروهاي سازمان ها ، شركت ها ، نهادها ، و پرسنل آن ها
تخفيف دارندگان بيمه شخص بيمه پارسيان

بیمه پارسیان با بهره گیری از فن آوری اطلاعات، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه شخص ثالث و بدنه چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بیمه ثالث و خرید آنلاین بیمه بدنه بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 49783-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث اینجا و جهت خرید آنلاین بیمه بدنه اینجا را کلیک کنید

چرا بیمه درمان تکمیلی

چرا بیمه درمان تکمیلی؟

 

بیمه درمان 300x199 - چرا بیمه درمان تکمیلی

ارزشمندترين دارايي هر انسان سلامتي جسم و جان او است. اما هيچ تضميني مبني بر تامين سلامت انسان در آينده وجود ندارد. سالیانه افراد بسیاری در کشور به دلیل مشکلات و بیماری های جسمانی روانه مراکز درمانی می شوند که اغلب با هزینه های سرسام آور پزشکی مواجه می شوند، هزینه هایی که در مراکز درمانی خصوصی به مراتب بیشتر از مراکز دولتی بوده و نیازمند پشتوانه مالی مناسبی از طرف بیماران می باشد.

از آنجائيكه افزايش روز افزون هزينه هاي درمان همواره يکي از نگراني هاي جدي افراد بوده، لذا جهت آمادگي انسانها در مواجهه با مشكلات اقتصادي كه در اثر بيماري هاي گوناگون اتفاق مي افتد مي بایست تدابير مناسبي در نظر گرفت. يكي از اين راه‌ها تامين پوشش بيمه درمان تکمیلی می باشد. با توجه به عدم پرداخت هزینه های درمانی به صورت کامل توسط بیمه های پایه همچون تامین اجتماعی و … بیش از پیش وجود یک بیمه گر دوم یعنی بيمه درمان تکمیلی جهت تکمیل و پرداخت سایر هزینه های درمانی خارج از تعهد بیمه گران پایه، احساس می گردد.

از این رو شرکت های بیمه ای از جمله بیمه پارسیان وظیفه پرداخت مابقی هزینه های خارج از تعهد بیمه های پایه را  به عهده داشته و با توجه به نیاز مردم، اقدام به ارائه این بیمه نامه ها با تعهدات و تعرفه های مناسب در قالب پکیج های مناسب می نمایند.

به هنگام بروز بيماري، نگراني از دست دادن سلامت بيمار به اندازه كافي براي خود بيمار و اطرافيان وي آزار دهنده است از طرف ديگر تامين هزينه‌هاي بستري و اعمال جراحي در بيمارستان‌ها، فشار مالي فراواني را به آنان وارد مي‌نمايد.

شركت های بيمه ضمن آگاهي از نگراني بيمه شدگان با ارائه پوشش بيمه درمان تکمیلی تلاش نموده اند تا حداقل، دغدغه هزينه هاي درمان را از دوش بيماران و خانواده هاي ايشان بردارند.

ایجاد شرایط سلامتي كاركنان و خانواده‌هاي آنان و نيز تامين آرامش ايشان در هنگام بروز بيماري، موضوعي است كه هر سازمان آن را بر خود واجب مي‌داند. بر همين مبنا است كه سازمان‌ها تلاش مي‌كنند با تامين پوشش‌هاي درماني براي كاركنان خود، آرامش خاطر را براي آنان فراهم سازند.

بيمه پارسيان ضمن آرزوي زندگي توام با سلامتي و به‌دور از بيماري‌ها و حوادث، با فراهم‌سازي پوشش‌هاي بیمه درمان تكميلي براي كاركنان موسسات و سازمان‌ها در سراسر كشور، بر اين اميد است كه بتواند آرامش را در لحظه‌هاي دشوار بيماري به آنان و خانواده‌هايشان هديه نمايد.

بیمه پارسیان با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری و تلفیق متخصصان فن آوری اطلاعات در کنار تجربه و تخصص کارشناسان مجرب صنعت بیمه، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه درمان تکمیلی چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه درمان تکمیلی را ارائه دهند تا با خیال راحت آن را تهیه کنند.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۴۹۷۸۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه درمان تکمیلی گروهی اینجا را کلیک کنید.

مسئولیت حرفه ای پزشكان و پيراپزشكان

مسئولیت حرفه اي پزشكان و پيراپزشكان

 

بیمه مسئولیت پزشکان و پیرا پزشکان 300x224 - مسئولیت حرفه ای پزشكان و پيراپزشكان

جا گذاشتن قیچی در شکم بیمار و جبران بیمه مسئولیت پزشکی

پزشکی که در هنگام عمل کوتاه کردن روده ی بیمار مبتلا به سرطان روده، یکی از قیچی هایش را در داخل بدن او جا گذاشته بود، تحت معاینات روانشناسی قرار گرفت و معلوم شد که آلام ناشی از فوت همسر پزشک که به تازگي از دنیا رفته بود موجب از دست رفتن تمرکز در حین عمل شده و این در حالیست که بیمار نیز شباهت زیادی به همسر از دست رفته پزشک داشته است. طبق نتیجه گیری رسمی یک موسسه تحقیقات روانشناسی، این پزشک در حین عمل ترس از دست رفتن بیمارش را داشته که به همسرش شباهت داشته و همان بیماری را هم داشته است، و این ترس در حین عمل روی تمرکز پزشک تاثیر گذاشته است. این گزارش مانع پرداخت جریمه به بیمار نشد، اما موسسه بیمه را متقاعد کرد که جریمه و هزینه های عمل خارج کردن قیچی و دوران نقاهت بعد از آن را بپردازد. سخنگوی شركت بيمه بر پر ريسك بودن شغل پزشکان و لزوم حمایت از آنان تاکید کرد.
در ایران نیز بیمه مسئوليت پزشكان و پيراپزشكان وظیفه حمایت از پزشکان، پرستاران و بهياران را در مقابل عوامل ناخواسته بعهده دارد.

پزشکان و جراحان، متخصصان تعمیرات اندامهای داخلی بدن ما هستند. کاراین گروه، در عین حال که با سلامتی ما سروکار دارد بسیار انحصاریست و اغلب ما چیز زیادی از آن نمیدانیم . پزشکان و جراحان قادرند با معاینات، به جزییات کارکرد درونی ترین اندامهای ما بیشتر از خودمان آشنا شوند و میتوانند با تجویز دوره های درمانی، و یا حتی با جراحی ها و دستکاری ها، تغییرات مثبتی در داخلی ترین اندامهای ما بوجود بیاورند. البته این غیرطبیعی نیست. درست است که هرکس باید کارهای شخصی خودش را خودش انجام دهد، اما جراحی کردن اعضای داخلی بدن خودمان، دیگر جزو کار های شخصی محسوب نمی شود. بنابر این ناچاریم به پزشکان اعتماد کنیم.

البته پزشکان نیز براحتی از سوی جامعه بعنوان پزشک پذیرفته نمیشوند. این گروه باید دوره های طولانی آموزش دانشگاهي و تجربه را پشت سر گذاشته باشند تا پزشک تلقی شوند و پیداست که اگر از سوی جامعه اجازه یافته اند که اندامهای افراد را بشکافند، پس حتما بار علمی و تجربی شان نیز توسط دانشگاهها گواهی شده است.

شرکت های مختلف بیمه ای از جمله، بیمه پارسیان ، عرضه کننده بیمه مسئوليت پزشكان و پيراپزشكان هستند که هر یک از این شرکت ها شرایط مختص به خود را دارد و لازم است شرایط بیمه نامه به صورت کامل مطالعه شود.

اما پزشک در هر صورت انسان است. درست است که در شیوه های پزشکی همیشه فضای کافی برای خطای انسانی درنظر گرفته میشود، اما گاهی موضوع بیشتر از این حرف هاست. پزشک انسان است و هر روزش مانند هم نیست. چیز هایی در زندگی برایش مهم است و از چیزهایی گریزان است. گاهی عجله دارد. برای چیزهایی که برایش مهم هستند. گاهی از دست داده و غمگین است، گاهی هم بدست آورده و شاد است. پزشک هم مثل بقیه، با مسائل زیادی در زندگی روبروست. از درس بچه ها و توقعات پدر و مادر و ناسازگاری همسر و چک داشتن و وام گرفتن و خرابی دندان و خرابی خودرو و…

پزشکان با وجود تمام ترس ها، سلیقه ها، مشکلات، مسائل زندگی و گرفتاریهایشان، مجبورند که شغل خود را ادامه دهند و همیشه در انجام وظایف حساس خود به یک میزان دقت داشته باشند و پیداست که شايد گاهي اوقات بی انصافی لازم است تا بتوان از پزشکان توقع افرادی غیر عادی و همیشه آماده را داشت.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت  صدور بیمه مسئوليت پزشكان و پيراپزشكان چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند تا با خیال آن را تهیه کنند. بیمه پارسیان موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۴۹۷۸۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه مسئوليت پزشكان و پيراپزشكان اینجا را کلیک کنید.

متقاضيان تهيه بيمه آسانسور؟ مالكان يا نصابان؟

متقاضيان تهيه بيمه آسانسور؟ مالكان يا نصابان؟

 

بیمه آسانسور 2 300x194 - متقاضيان تهيه بيمه آسانسور؟ مالكان يا نصابان؟

 

در روزگاری زندگی میکنیم که تقریبا اكثر بیماریها را ریشه کن کرده ایم وبرای اغلب دردهایمان درمان یافته ایم و دیگر هیچ چیزی نمیتواند به این راحتی ها باعث بیماری و مرگ ما شود. بهمین دلیل بخصوص در این دو قرن گذشته بسیار پر جمعيت شده ایم و سراسر سیاره زمین را پوشانده ایم و به غير از یخچالهای غیر مسکون قطب جنوب، در همه جای سطح سیاره شهرهای وسیع ساخته ایم و هنوز هم در هر لحظه بدنبال بهترين ها برای خوردن و پوشیدن و کیفیت زندگی بهتر هستیم.

در گذشته شهرها و آبادی ها کوچک بودند و اجداد ما در آنها، با پای پیاده همه جا میرفتند و به همه کار خود میرسیدند. ولی در اوایل قرن بیستم همراه با رشد سریع جمعیت انسانی، دیگر شهرها آنچنان بزرگ شده بودند که بدون خودرو و چرخ، عبور از مسافتها ممکن نشد. نیاز، باعث اختراع و تکامل خودرو شد و بتدریج انواع خودرو ها وظیفه عبور دادن آدمها و اشیا را از میان شهرها و بین شهرها بعهده گرفتند.
اما کار دیگری که ما انسانها در اوایل قرن بیستم کردیم این بود که واکسن زدن به کودکانمان را هم در دنیا  سراسری کردیم و در نتیجه آنچنان زیاد شدیم که دیگر گسترش افقی شهر ها چاره ساز نبود و شهر ها از فرط وسعت زیاد پیوستگی خود را از دست میدادند و اینچنین شد که برای کنترل وسعت شهرها، عمودی سازی باب شد و شهر ها چند طبقه و چندین طبقه شدند و سطح های وسیع مملو از انسان، مبدل به توده های حجیم انسانی شدند. اما طبیعت سیراب نشدنی ما اندازه ای قائل نشد و طبقات بسیار را آنچنان روی هم سوار کرد که ساختمانها به آسمانها رسیدند و آسمانها از ساختمانها خراش برداشتند. دیگر عبور از میان طبقات هم بدون خودرو و چرخ امکان پذیر نشد. و اینگونه بود که آسانسور ها تکامل پیدا کردند و وظیفه عبور دادن ما را از میان طبقات ساختمانهای شهرهایمان بعهده گرفتند.

درحق آسانسور ها شاید کم لطفی شده زیرا که همانقدر که انواع خودرو ها وظیفه عبور دادن افقی ما را بعهده گرفته اند، انواع آسانسور ها هم وظیفه عبور دادن عمودی را بعهده دارند. اما قاعده ی  آسانسورها برعکس خودروها چنین است که حیات فقط در عبور جریان دارد و  اختلال در عبور مساویست با سقوط. در حالیکه اختلال در عبور خودروها به این راحتی نمیتواند منجر به سقوط از جایی بشود. یک خودرو برای سقوط، حداقل به یک پرتگاه نیاز دارد که یافتنش چندان راحت نیست. ولی هر آسانسور، آنرا در دل خود دارد.

آسانسور باید درحال بالا رفتن یا پایین آمدن باشد و در ایستگاههای خود توقف کند و بعد از هر توقف در های آن باز شود. هر گونه اختلالی در این روند، میتواند مردم داخل آسانسور را  مشوش کرده و باعث بی اعتمادی و ترس شود.

در بیمه مسئولیت دارندگان و نصابان آسانسور جبران خسارت‌هاي جاني وارد شده به سرنشينان آسانسور تحت پوشش این بیمه نامه مي‌باشد منوط به اينكه مسئوليت بيمه‌گذار در حادثه رخ داده محرز گردد. علاوه بر این شركت‌هاي نصب آسانسور، دارندگان آسانسور هم مي‌توانند اين بيمه‌نامه را درخواست نمايند، مشروط بر اينكه با يك شركت ذيصلاح داراي قرارداد سرويس و نگهداري باشند.

روشن است که در این میان یا باید سازنده آسانسور براستی حمایت شود، و یا اینکه صنعت آسانسور بکلی متوقف شود. در اینجا باز نقش موثر بیمه ها آشکار میشود و بیمه مسئولیت دارندگان و نصابان آسانسور حمايت از سازندگان و نصابان را در مقابل وقایع احتمالی بعهده میگیرد.
خريداران اين بيمه نامه علاوه بر نصابان و سازندگان آسانسور، مديران ساختمانها نيز مي باشند زيرا در زمان بروز حوادث احتمالي هر دو مسئول جبران خسارت هستند.

شرکت های مختلف بیمه ای از جمله، بیمه پارسیان، عرضه کننده این بیمه نامه ها هستند. هر یک از این شرکت ها شرایط مختص به خود را دارد که لازم است شرایط بیمه نامه به صورت کامل مطالعه شود.

همانطور که می دانید جدیدا تعداد نمایندگی هایی که خدمات صدور بیمه نامه ارائه می دهند بالا رفته و روز به روز هم درحال افزایش است، اما در این میان بیمه گذاران جهت صدور بیمه مسئولیت دارندگان و نصابان آسانسور چه به صورت حضوری و چه به صورت خرید آنلاین بدنبال شرکت های بیمه ای هستند که بیشترین و بهترین پوشش ها و خدمات بیمه ای را ارائه دهند تا با خیال راحت آن را تهیه کنند.

بیمه پارسیان با بهره گیری از فن آوری اطلاعات، موفق به راه اندازی خرید آنلاین بیمه نامه شده است و امکان سفارش انواع خدمات بیمه بصورت آنلاین را فراهم نموده است.

جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۴۹۷۸۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه فرمایید.

هم چنین می توانید جهت خرید آنلاین بیمه نامه مسئولیت دارندگان و نصابان آسانسور اینجا را کلیک کنید.